نظرات | Ehsan Rajabi
ترتیب نمایش
بی نظیر و دیگر هیچ. مناسب چهار ماه آخر سال. واقعا گرون شده و سخته یکی دیگه بخریم.
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi
مشابه این عطر در بازار بسیار وجود داره و خیلی از سازنده ها خواستند که تقلیدی داشته باشند اما تماما با فاصله کیلومتری از تغ قرار دارند.
بسیار به این عطر علاقه دارم. عالی و دیگر هیچ
بوی جوان پسندی داره و آدم بعد از اسپری کردن دلش می خواد 15 ساله بشه و بره تو کوچه و خیابون بازی کنه!
انرژی مثبتی با خودش میاره و به نظر می رسه که با روحیه افراد دلگیر جور نیست.
برای اونهایی که خوش و خرم هستند توصیه می کنمش اما من هم معتقدم که متاسفانه ماندگاری خوبی نداره
عطر خوش بویی هست و البته بسیار گرم. مناسب مناطق سردسیر ویا فصول سرد سال. بوی شیکی داره و ماندگاری هم قابل قبول هست.
من چند روز پیش از فروشنده معتبری خرید کردم ولی علیرغم علاقه خودم، بوی دارچین این ظر اصلا برای مادرم جالب نیست و سردرد می گیرند. به ناچار والنتینو اومو رو جایگزین کردم.
[...]
در کل عطری هست شیک و کلاسیک، با رایحه ای خاطره انگیز. نمیدونم چرا ولی اسپری کردنش هرکسی رو به قدیما می بره. ماندگاری کار متوسط هست. من همیشه شیشه اش رو داخل کیفم دارم و روزانه بیش از یک مرحله اسپری می کنم! البته دیگه کلا شاید کمتر از چند میل بیشتر باقی نمونده و الان دنبال عطر دیگه ای هستم. خیلی ها این کار رو رسمی و ... می دونند ولی من استفاده روزمره دارم به نظرم برای این منظور مناسبه. فیدبک بد تابحال نگرفتم وهرکس بو کرده خوشش اومده
این عطر رو امروز بر حسب نظر دوستان تهیه کردم. جالبه که صبح خرید کردم، کمتر از یکی دو ساعت تماس گرفتند و گفتند بین ساعت 2 الی 5 تحویل میشه . منتها وقتی گفتم تا ساعت 4 بیشتر در محل کار حضور ندارم، گفتند قبل از 4 میرسه به دستم و بسیار خئش قول بودند و عطر راس ساعت 1:15 رسید دستم!
پوستم الان آماده تست نیست ولی بوی عطر به نظرم کلاسیک و شیکه .
یکی دو روز بگذره نظرم رو اعلام می کنم ولی روی پوست من حتی هرمس تق هم خیلی بد میمونه! حتی بلو دی شنل پرفیوم! حتی دیور آکوا فارنهاید :-D

ولی با این حال خبر میدم

مرسی از عطر افشان و تحویل به موقع

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir