نظرات | Besty77
ترتیب نمایش
یکی دیگه از عطرایی که میگن کمی مشابه توسکان لدر ساخته شده. توسکان لدر رو تست نکردم ولی گودولفین رو دارم. این عطر خیلی تو بلاد کفر هایپ شده تاجایی که گفتم حتما باید بخرمش. به سختی تونستم از ترکیه تولید 2017 این کارو پیدا کنم و سفارش بدمش. همینقدر بگم که گودولفین در کنار این یه عطر چرمیه ظریف و خانومیه:-) تمشک خیلی قوی تو این عطر کار شده در کنار یه چرم تقریبا کمی انیمالیک. یه مقدار شیرینه که اصلا انتظار نداشتم. یه ماه پیش اشتباهی کردم و 5 پاف زدم و رفتم یه رستورانی. یادمه یکی از کارکنان اونجا بهم گفت ببخشید شدیدا بوی کوکا_یین میدید(نمیدونم اون چه بویی میده و چه شباهتی با این داره؟ ) منم با دست پاچگی گفتم اشتباه میکنید احتمالا.بنظرم تو فضای بسته 1 پاف و فضای باز نهایتا 2 پاف.ماندگاری 10_12 ساعت رو پوست با پخش سنگین تو 3_4 ساعت. ببخشید طولانی شد
6 تشکر شده توسط : Shahrokh سعید
جناب Amir mohammad بچ کد که مشکی هست(621303) و عدد 62 یه مقدار بزرگتر از 1303 هست. منظورتونم از شیار نمیفهمم کاش میشد عکسشو به اشتراک بذارم و ببینید.
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
من رایحه این عطر رو خیلی دوست دارم ولی باهاش یه مشکلی دارم که ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند که مشکل از عطر منه یا کلا گودولفین همینجوریه؟ این عطر رو سال 2017 با بچ کد مربوط به 2016 خریدم و ماندگاری 2_3ساعت و پخش نیم ساعت. طبیعیه؟
1 تشکر شده توسط : حامد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir