نظرات | Rosa
ترتیب نمایش
به نظر من هم خیلی عطر کسالت باری هست. اصلاً خاص نیست.
5 تشکر شده توسط : آرامیس محسن جمالیان
سلام عزیزم. من هم خیلی دوست دارم این عطر رو تست کنم. شنیدم بوی گیلاس و شامپاین داره.
مدل دیگه پاریس هیلتون (ruby rush) هم یه عطر گیلاسی شیرین و خوشمزه هست. ❤️
3 تشکر شده توسط : Z.gh پگاه فلاحی
عزیزم، خیلی درست و دقیق نوشتی. ممنون.
من چند سال قبل این عطر رو خریدم و فصل تابستان بود. خیلی زود در مورد این عطر تصمیم‌گیری کردم و دوسش نداشتم و فروختمش، اما چند روز بعد متوجه یک رایحه بی نظیر روی لباسم شدم و متوجه شدم این همون عطر ماریا کری M هست که بوش مونده و اينقدر زیبا شده. اونجا بود که پشیمون شدم که عطرم رو فروختم. حالا هم دوست دارم دوباره بخرمش، اما نه با این قیمت 2 میلیون و اندی...
اگه در تخفیف خوب قرار بگیره، احتمالاً مجدداً بخرمش. شیشه خوشگلی هم داره، هرچند دربش پلاستیکی و نسبتاً بی کیفیته، اما خوشگل و خوشرنگه. 💜
9 تشکر شده توسط : Maxxine سعیده دهرویه
با احترام به دوستان و نظرات متفاوت، میخوام دیدگاه خودم رو در مورد این عطر بگم :
ماریا کری forever رو چند سال قبل خریدم و یک روز بیشتر نتونستم تحملش کنم. نکته عجیب اینجا بود که در اولین اسپری که بوش رو حس کردم خیلی به دلم نشست، چون بوی شاداب سیب در ترکیب با گلها رو حس میکردم، اما وقتی خریدمش و بیشتر فرصت شد بررسیش کنم متوجه شدم دوسش ندارم. اون زمانها حرفه‌ای نبودم و با نوتها هم آشنایی نداشتم. فقط میدونم یه چیزی اذیتم می‌کرد و نتیجتاً عطر رو هدیه دادم به دوستم.
حدود 5 سال گذشت و مجدداً یک دکانت از این عطر خریدم و همون اتقاق قبلی رخ داد که با اولین اسپری گفتم : وای، چقدر این عطر زیباست.... اما این بار تجربم در زمینه عطر بیشتر شده بود و وقتی چندین و چند بار عطر رو بررسی کردم متوجه شدم نقطه منفی این عطر چیه (البته این منفی بودن، نظر شخصی من هست و ممکنه از دیدگاه یک نفر دیگه، این یک نقطه قوت باشه)... نقطه منفی در این عطر این هست که وقتی میمونه، در فاز درای دَون، به شدت رایحه مُشک بر روایح دیگه غلبه میکنه و خیلی حالت مُشکی پیدا میکنه و به همین دلیل اصلاً نتونستم باهاش کنار بیام. هر بار که از این عطر ماریا کری استفاده میکردم و مچ دستم یا لباسم رو بو میکردم، اذیت میشدم. بخاطر همین دیگه نتونستم ازش استفاده کنم و هرگز به سمت این عطر نمیرم.
با اینکه خیلی از رایحه مُشک بدم میاد، اما استثنائاً در عطر نارسیسو رودریگز musc noir اینقدر رایحه مُشک زیبا و مخملین هست (چون با آلو سیاه ترکیب شده) که اصلاً حالت انیمالیک نداره. اینجاست که تفاوت یک برند سطح بالا مثل نارسیسو با یک عطر متوسط از برند ماریا کری مشخص میشه.
دوستان، این فقط نظر شخصی من بر اساس تجربم و سلیقم بود. دیدگاهها قطعاً میتونه خیلی متفاوت باشه و امیدوارم کسانی که این عطر ماریا کری رو دارن و دوسش دارن، ازش لذت ببرن. ❤️
13 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
کاملاً موافقم.
پارادیزو یک شاهکار هست. در طی این هفته که هر روز دارم پارادیزو میزنم، اصلاً دلم رو نزده و کلی هم از اطرافیانم بازخورد مثبت گرفتم. ❤️
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سولماز جان، الان متوجه شدم خودتون عطر رو خریدید و توصیف فوق‌العاده حرفه‌ای و دقیقی از عطر ارائه دادید. بسیار از شیوه نگارشتون خوشم اومد و به نظرم واقعاً حرفه‌ای نوشتید. بخاطر همین راغب شدم نظرات دیگر شما رو هم بخونم. 💜
در مورد پخش و ماندگاری این عطر، ممکنه عواملی مثل واکنش عطر با پوست هم موثر باشن و بچ‌کدهای مختلف هم شاید تفاوت کیفیت داشته باشن. ورژنی که من داشتم ماندگاریش عالی نبود، ولی خوب بود. حدود 6 ساعت راحت روی پوستم میموند و حدود 12 ساعت روی لباسم حسش میکردم، ولی رایحش به مرور دلم رو زد. کلاً من در زمینه عطر خیلی تنوع‌طلبم. 😊
4 تشکر شده توسط : Perfumex محسن جمالیان
واقعاً به نظرم این عطر فوق‌العاده دلنشین و زیباست.
من تابحال عطرهای زیادی از روبرتو کاوالی تست کرده بودم و تقریباً هیچکدوم به دلم ننشسته بود. این عطر رو به صورت شانسی یک جا تست کردم و اولش به نظرم متوسط و معمولی اومد، اما یه مقدار که گذشت متوجه شدم دارم عاشقش میشم. رایحه یاس رو خیلی خوب درآوردن و با عطرهای یاسی دیگه مثل بربری لندن یا کالوین کلاین بیوتی یا جسمین پریس مونته کارلو و.... کاملاً متفاوته. اینجا یاس در ترکیب با روایح چوبی و گیاهی، تبدیل به یک رایحه بسیار ساده و در عین حال زیبا شده که یک مقدار هم آدم رو به یاد تمیزی و کف و صابونهای خوشبو میندازه و اصلاً بی‌کیفیت نیست.
من اولش یک شیشه 30 میلی از این عطر سفارش دادم و اینقدر از این عطر آرامش میگیرم که اخیراً شیشه 100 میلش رو هم سفارش دادم.
نظرات خیلی متفاوت هست، ولی من عاشقشم و هم روی پوست و هم روی لباسم فوق‌العاده هست. نکته مثبت دیگری که داره این هست که این عطر رایحه مُشک نداره و بنابراین واسم جذابتر هست.
میتونم بگم این بهترین عطر روبرتو کاوالی هست که تاحالا تست کردم. ساده، اما دلنشین و دوست داشتنی 💐❤️.
13 تشکر شده توسط : شکیبا سعیده دهرویه
سلام سولماز جان. ببخشید که پیامتون رو با تأخیر پاسخ میدم، چون یه مدت وارد اکانتم نشده بودم و الان متوجه پیامتون شدم.
این عطر جیوانچی بسیار زیباست. رایحه مرموزی داره. یه مقدار گرفته، تیره و تار و صمغی هست. اصلاً عطر لوسی نیست. بیشتر برای یک شخصیت بالغ و جدی میتونه مناسب باشه و اینکه پرسیدید آیا به مردونگی میزنه، بله، تا حدودی میشه اینطور هم گفت که به مردونگی هم میزنه و به همین دلیل به مرور زمان دل منو زد و یک سومش رو فقط تونستم استفاده کنم. بعد دادمش به دوستم که نوازنده ویولن بود و اون فوق‌العاده خوشش اومد و تمام عطر رو طی شش ماه مصرف کرد.
7 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
من این عطر رو تست کردم. اصلاً به قیمتش نمی‌ارزه و بوی خیلی خاصی نداره. یه بویی شبیه بوی چسب مایع میده. خداروشکر قبل از خرید تست کردم و بیخود پول برای خرید فول باتل ندادم.
همیشه نباید فکر کنیم هر عطری گرون هست الزاماً خوب هم هست.
10 تشکر شده توسط : nazanin Perfumex
این عطر بسیار خوشبو هست. یه بوی شیرین و بسیار خوشمزه‌ای داره. البته شیرینیش متعادل هست و مقداری روایح سیتروسی که در فاز ابتدایی عطر وجود داره، شیرینی عطر رو متعادل میکنه و نمیذاره خیلی شدید بشه. در ادامه یه بوی جالبی که احتمالاً بوی شاه بلوط هست رو میشه حس کرد که آدم به یاد شکلات فندقی می‌افته و در ادامه بوی بسیار خوشمزه‌ یک دسر ایتالیایی که بوی خامه و کرِم میده رو میشه حس کرد. واقعاً این عطر بی نظیره. تا حدودی یاد عطر دیزل loverdose red kiss افتادم، اما خیلی خیلی بهتر و متعادل‌تره.
شیشه و جعبه عطر هم بسیار زیباست. رنگ بنفش فوق‌العاده زیبا💜💜💜 و ساخت ايتاليا 😍.
این بهترین عطری هست که در سال 2023 خریدم (البته تا این لحظه).

13 تشکر شده توسط : Mahdisss س غ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir