نظرات | رضا بافکر
ترتیب نمایش
جناب افتخاریان، سالواتوره فراگامو برندی هست که من رو با دنیای عطر آشتی داد. سوء تفاهمی که در این سایت بعضاً وجود داره اینه که بعضی دوستان تخطئه برندهای دیزاینری رو کلاس میدونند. اما دوستانی که واقعاً و بدور از تظاهر با دنیای عطر همزیستی دارند و عطربازهای قهاری هم هستند از این اظهارنظرهای کلی، و بعضاً توهین آمیز نشون نمیدن. کسی که میخواهد خوش‌بو باشه یعنی به خودش بسیار اهمیت میده و طبعاً رایحه خوش رو از رفتار و کلامش هم میشه حس کرد. سروران صاحبنظر و فعال و بقولی پای کار این سایت اتفاقاً از این روحیه‌ها ندارند و در اونها نشانه‌ای از ادا و خودنمایی نمیببینید. آقا حامد، امیرمحمد گرامی، آرشیتکت نازنین، حسن آقای کبیری، پارسی و .... بقیه خوبان این سایت از قضا در عطرهای موردپسندشون عطرهای دیزاینری و شاید حتی ارزان زیادی وجود داشته باشه و حتی در راهنمایی‌هاشون هم اول از شما بودجه مدنظرتون رو میپرسند. آقای امیرمحمد که خودش حرفه‌ای دنیای عطره ذیل کامنت‌های عطر رد توباکو نکته درستی گفت که: ارزش عطر رو با قیمتش نباید سنجید.
بنظرم در دنیای مد باید همه مواظب «اسنوبیسم» باشیم.
15 تشکر شده توسط : عادل کیا Soroush soltani
متاسفانه مون نوم در هیچ کدام از سایت های فروش آنلاین پیدا نمیشه، آیا دوستان در حدود ضوابط سایت میتونند راهنمایی کنند؟
ممنون حامد جان، هر روز که به کامنتا سر میزنم اسم شما و امیرمحمد گرامی رو نبینم حالم گرفته میشه پس غیبت شما عزیزان اصلا موجه و قابل قبول نیست!!!
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
اولا اقا حامد همیشه به سفر. دوم اینکه تو بازخوردها کسی از چرم چیزی نگفت؟ سوم اینکه صحبت ممو پاریس شد رایحه زعفران در افریکن لدر خیلی برجسته هست که من نتونستم باهاش ارتباط بگیرم ضمن اینکه یه حسی از عطرای قدیمی میده آیا شما هم این حس رو دارید؟
4 تشکر شده توسط : صادق اف noredin fakhri
امیرمحمد عزیز، عطرافشان نسخه 2017 Private رو عرضه کرده بنظرت با اون داستان ریفورموله همین نسخه رو تهیه کنم یا دنبال نسخه‌های قدیمی‌تر باشم.
امیر عزیز ممنون از وقتی که میذاری. میگردم تو این رنج قیمت پیدا کنم. پیشنهاد های وسوسه انگیز شما دوستان فهرست خریدمو داره طولانی میکنه‌. فصل سرما داره تموم میشه اما هنوز من چشمم دنبال چندتا عطر گرم مونده!!! حالا این عطرای خنک هم که دوباره داره نوبتشون میشه. بی صبرانه منتظرم با تغییر فصل، مفیستو جنتیل اومو رو که دو سه ماهی هست خریدم، بپوشم.
2 تشکر شده توسط : رضا بافکر Amir Mohammad
امیر جان ممنون از راهنماییت . اگر قیمتش به قول شما الکی بالا باشه باتوجه به اینکه عطرای نیش زیادی در برنامه خرید دارم خرید این یکی معقول نباشه
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
امیرجان، جایی گیر نیاوردم میتونی راهنمایی کنی؟
دوستان باتجربه‌تر مثل آقا حامد و امیرجان و آرشیتکت عزیز و حسن آقای کبیری معمولا در کامنت‌هاشون بویژه درخصوص نیش‌ها بسیار تأکید دارند که باید به عطر زمان/فرصت داد. من درمورد اینترلود اینو کاملاً به عینه تجربه کردم. این عطر اتفاقی به دستم رسید و لذا مشتاق استفاده از اون نبودم. الان بعد یکی دو ماه تازه دارم درکش می کنم و ازش لذت می‌برم و بااینکه چندتا عطر درجه یک آماده استفاده دارم فعلاً نمی‌خوام اینترلود به حاشیه بره. مشتاقم تفاوت‌های بلک آیریس رو با این کار بدونم. امیدوارم دوستان صاحب نظر هم درمورد این عطر بیشتر بنویسند.
3 تشکر شده توسط : Shaghayegh architect
آرشیتکت جان، یعنی از چه سالی به بعد دچار ریفورمولاسیون شده که دنبال تولید قبل از اون باشم چون در برنامه خریدم هست و اگر اونطور باشه که شما میفرمایید دیگه منطقی نداره
1 تشکر شده توسط : architect

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir