نظرات | نگین
ترتیب نمایش
حیف این بوی فوق العاده که انقدر پخش بو و ماندگاری کمی داره. نت اولش تنده و اصلا نباید با نت اول قضاوتش کنید. تقریبا یه ربع نیم ساعت که میمونه یه بوی آدامس/وانیل/شکلات طوری پیدا میکنه که واقعا خوشبو و دلچسبه. این نت میانیش کاملا شیرینه ولی گرما و شیرینیش اذیت نمیکنه و من از کسایی که روی گرمی و شیرینی عطر حساس بودن فیدبک خوب گرفتم. ولی خب متاسفانه تا به اون نت میانی خوشبو برسه از پخش بوش کم میشه. این پخش بوی ضعیف برای یه همچین ادکلنی واقعا حیف و بده. فکر کن نزدیک ۷ ۸ تومن پول یه ادکلن بدی و مجبور باشی هر ۲ ساعت یکبار اندازه ۵ ۶ پاف شارژش کنی تا به اون پخش بوی دائم برسی !
ولی خب این پخش بوی کم و ماندگاری "نسبتا کم" دربرابر رایحه‌ی میانیِ واقعا خوشبوش، میتونه قابل چشم پوشی باشه. تا حالا رایحه شبیه بهش با پخش بوی بالاتر رو پیدا نکردم.
18 تشکر شده توسط : Sama MahgolSa
فکر میکنم اونی که تند بوده نسخه edp و اونی که حالت پودری داشته edt. من edp رو دارم دقیقا انگار به بوی فلفلی داره توش و نارگیل توش بیشتر حس میشه تا بادوم. فکر کنم رایحه فلفلی برای تونکا باشه، نمیدونم.
6 تشکر شده توسط : کیانا زندی Maary

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir