پرسش ها | ارشدی

سلام
میخوام برای یک خانم مسن با شخصیت و روانشناس و بسیار با احساس هدیه تولد بخرم . نگرانم که عطری که میخرم باعث "سردرد" ایشان نشه و  تند و خیلی گرم نباشه.  لطفا پیشنهاد های خودتون را بفرمایید.
خودم توی ذهنم اینهاست:


* ولنتینو دونا
* فلورا گوچی
* دیور جادور

* Bvlgari Pour Femme

* Lagoste pour femme
* Burberry brit EDP

* نارسیسو پودری 

* Bvlgari The Blanc

* White tea Elizabeth Arden

1881 Cerruti women

(ضمنا باربری بریت پرفیومش با تویلتش چه فرقی داره ؟ )

کدام مورد از لیست فوق مناسبتر هست ؟ و سایر موارد پیشنهادی و احیانا بهتری که شما پیشنهاد می کنید؟ 

قیمت مناسب تر هم بود بفرمایید
با سپاس

سلام من پرسش و پاسخهای مربوط به عطرهای چوبی را خوندم. ولی عطری با رایحه غالب تراشه های مداد (چوبی لطیف) پیدا نکردم . در سایت فرگرنتیکا بحثی در این زمینه دیدم آنجا نوت cedar را برای ایجاد بوی تراشه مداد معرفی کرده بودند ولی عطرهای مرتبط را که بوی لطیف چوب مداد را ایجاد کند پیدا نکردم.

خواهش میکنم در این زمینه راهنمایی بفرمایید. 

سلام برای یکی از بستگان (خانم) میخوام بعنوان هدیه عطری بخرم . ایشان شخصیت آرام و مهربان دارند و در عین حال بسیار دقیق هستند. میخوام عطری بخرم که بوی فاخری داشته باشه ولی تحریک کننده میگرن نباشه . متاسفانه شانل او تندر قیمت متناسب با رایحه و پخش بو نداره. لطفا عطر مناسبی معرفی کنید با قیمت معقول تر و البته بوی بهتر که تحریک کنندگی سردرد و میگرن نداشته باشه پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir