نظرات | Zdset
ترتیب نمایش
سلام دوست عزیز
من این عطر رو سالهای گذشته داشتم و به تازگی زرجف آپولونیا رو تست کردم
شاید نظر عجولانه ای باشه ولی به نظرم آپولونیا خیلی مشابه این عطر اومد
حداقل منو برد به حال و هوای روزایی که زیاد از آیدیل استفاده می کردم
7 تشکر شده توسط : Hamideh Azadeh Moradkhani
Tiziana Terenzi.. White Fire..
این عطر، اولین عطر نیشی بود که من بوییدم..
واقعا عطر خاصیه برام، شاید چون من رو برد به یه حال و هوایی که تازگی داشت برام و صد البته که چه لذت بخش بود..
یادمه توی یه فروشگاه دنبال عطر دیگه ای برای استفاده ی روزمره میگشتم که موجود نبود، بدون اینکه خودم از فروشنده درخواست برای پیشنهاد عطر دیگه ای کنم، این عطر رو برداشت و به یه بادبزن دستی که از پرهای سفید زیبایی ساخته شده بود اسپری کرد و بادبزن رو تکون داد، خیلی برام جذابیت داشت. اول بویی حس نمیکردم، اما بعد از اینکه یه کم زمان گذشت بوی ملایم و عجیب دلنشینی منو با خودش برد. فکر می کنم حدود ۵ سال پیش بود که قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومنی داشت که اون موقع من برای خودم متصور نبودم چنین پولی بابت یه عطر بدم... اما خیلی زود متوجه شدم که انگار یه جای دلم گیر افتاده و در نهایت بعد از یکی دو سال -که مدام به هوای بوییدنش میرفتم عطر فروشی- در حالیکه قیمتش سه چهار برار شده بود خریدمش...

جدا از این داستان ها، بخوام راجع به خودش بگم:
وقتی رو پوست اسپری میشه انگار که هیچ بویی نداره، توی خود سایت تیزیانا ترنزی نوشته این الهام از بوی اکسیژنه، ولی کم کم جون میگیره، بوی ملایمی از مشک و یاس حس میشه که برای من خیلی دوست داشتنیه.
پخش بو و سیاژ باید بگم هیچی. ولی ماندگاری نسبتا خوبی داره.
قبل از اینکه داشته باشمش، این ایراد رو بهش وارد می کردم که این چه عطریه که بوش نمیاد اصلا، ای کاش بگردم همین رایحه رو پیدا کنم ولی پر هیاهو تر، قوی تر. ولی الان، این لطافتش، اینکه انگار این بو فقط برای تویی هست که این عطر رو داری، و این شخصیت آرومش برام بسیار عزیزه.

عطر Nina Ricci Premier Jour یه جاهایی یه شباهتای کوچولویی با این عطر داره. ولی خب ایشون نیست قطعا.
10 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
این عطر رو من تقریبا مفتکی بدست آوردم :))
اینجوری شد که یکی از آشناها از خارجه آورده بودن براش و نمیخواستش و به قیمت خیلی کمی برای فروش گذاشته بود. یادمه بدون اینکه اصلا بدونم چه بویی داره برش داشتم.
از ذوق زیاد یه عالمه به خودم اسپری کردم و رفتم بیرون که اینجوری افتتاحش کرده باشم. زمستون بود و بخاری ماشین ها روشن. مردم از سردرد و حالت تهوع. ولی ازونجایی که بازخوردای خوبی گرفتم به مصرفش ادامه دادم. ولی به طور صحیح. خلاصه که الان خیلی مورد پسندم نیست. بسیار شیرینه و بوی پچولیش خیلی زیاده و به نظرم به تندی میزنه. میتونه برای خیلیا قابل تحمل نباشه. مخصوصا برای افرادی که میگرن دارن یا به بوها حساسن مناسب نیست اصلا.
12 تشکر شده توسط : فریبا پیمان محمد شعری
قدیما وقتی کم سن و سال بودم و خیلی از دنیای پیچیده ی عطرها چیزی سر در نمیاوردم، انتخاب عطر کار راحتی بود برام. هر عطری که ترکونده بود و به اصطلاح مد شده بود سریعا میشد عطر بعدی من، یادمه alien رو هم همینجوری گرفتم و خیلیم ذوقشو داشتم. یادمه اون موقعا خیلی عطر جذابی بود برام، ولی الان اصلا و ابدا دوستش ندارم. گرمای زیادش برام زننده‌ست، و رایحه‌ش هم برام سردرد آور شده که البته ممکنه به علت استفاده ی اشتباه اطرافیان از این عطر هم باشه. مثلا توی هوای گرم یا فضای بسته و محیط کار، اون هم احتمالا با تعداد پاف زیاد.
9 تشکر شده توسط : life scent 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir