نظرات | عبدالرضا صالحی پناه
ترتیب نمایش
سلام، ميخواستم در مورد اين عطر بپرسم ، من یه ادن دیگه هم دیدم که بطریش مثل همین سبزه ولی روش طرح داره و ساده نیست قیمتشم یکم بیشتره حول 300 تومن به بالاست میشه لطفا راهنمایی کنین این عطر با اون عطر که اونم مطمئنم از کمپانی کاشارل هست چه تفاوتی داره چون ميخوام واسه همسرم بگیرم لطفا راهنمایی کنین ممنون ميشم، آیا اصلا تفاوتی با هم دارن یا این نسخه جدیدی از همونه، لطفا توضیح بدین. متشکرم.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، کاشارل به جز این کار محصول دیگری با نام Eau d'Eden هم داره که طرح ظاهریش به همین شکله اما سبز کم رنگ به طوریکه اون طرف مایعش معلومه. اگر اون کار منظور شما باشه رایحش با ادن تفاوت داره و بوی میوه‌ای داره. ترکیبی از شلیل و هلو و سایر میوه‌جات در کنار بوی گل‌های رز و بنفشه و سنبل.
کلا کارای فراری، کیفیت خیلی بالایی از لحاظ پخش و موندگاری ندارن از لحاظ رایحه هم سلیقه ایه و بعضیا میپسندن و بعضی ها خیر، در کل از لحاظ بو و رایحه در حد قابل قبولی هستن اما از لحاظ پخش و موندگاری که واسه ما ایرانیا حرف اولو در انتخاب ادکلن میزنه در حد معمولی هستن.
سلام خدمت مدیریت محترم و همه بچه های عطر افشان ، لطفا در مورد ادکلن هایی مثل همین دلمار که نظری به اون صورت نیست که مشتری ها بتونن بفهمن از لحاظ اسانس و پخش و موندگاری کار در چه حدیه یا کارهایی که هنوز تو کشور خیلی جا افتاده نیست اما کارای خوبین ، خودتون به مشتری ها اطلاعات بدین لطفا، چون شما انسان منصفی هستین مطمئنم مشتری ها توضیحات و اطلاعاتی که بدین براشون مهمه و ازش برای خرید بهتر حتما استفاده میکنن. متشکرم.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما دوست گرامی ممنون، دل مار یک کار خنک و ادویه‌ای هست که برای استفاده روزانه طراحی شده با بوی فلفلی و دارچینی و مرکباتی در فضای خنک. ماندگاری و پخشش هم در رده کارهای خنکه. ممنون از پیشنهادتون اما کمی حجم کارها زیاده و این کار به ناچار در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیره.
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
سلام، من این عطر و دارم و هر روز ازش استفاده میکنم، بوی خنک و خاصی داره، موندگاریش در حد خیلی خوبه و پخشش هم در حد خوب و واسه تابستون عالیه در کل به موندگاریش از 10نمره 8میدم به پخشش 7و نسبت به قیمتش هم میشه 8 رو بهش داد،در کل ادکلنیه که واقعا ارزش امتحانو داره و از خریدش پشیمون نمیشید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir