نظرات | سامان.ج
ترتیب نمایش
سلام - ایکاروس عزیز به من لطفی رویایی و نه از سر لیاقت داشتید..
من هم تجربه استفاده از نسخه سر اسب لالیک یعنی equusرو داشتم و این نسخه"سر شیر" رو یک بار تست کردم و نشانی از اون در این کارندیدم!
( لالیک شیر، از نظر من عطری ست برای شخصیت های مهربان و خونگرم مستقر در پایان جوانی، از این بابت به گمانم ایده آل برای هدیه به پدران هست)
" ایکواس" اما همونطوری که ایکاروس فرمودن (چه هم آوا) انقدر قدرت بازی با حس بویایی شما رو داره و آنچنان با پرستیژ محکم و باشخصیت، روح مردانگی رو به رخ میکشونه که در هر سنی که احساس کنی شخصیتی ازت شکل گرفته میتونی باهاش تکمیل بشی و اصلا این توقع رو با قیمتی که داشته نمیتونید داشته باشید، رایحه چوبی آن با کیفیت و فوق العاده لوکس هست، تندوتیز به میدون میادو کم کم آرامشی رو ساکن میکنه که همش دوست داری جای اسپری عطر رو بو بکشی.. اما باز هم صد حیف که پیدا نمیشه و ایکاروس با 3 شیشه ازش یحتمل کماکان خیـــــــــــلی حظ میبره از وجودش همانطور که sshبا دو شیشه از lui جان!!!!! هر چند خود من هم 5میل Equus ته شیشه نگه داشتم که محروم نشم ازین رایحه بازی و تجربه ش اینکه یه جورایی با بو کردن در شیشه "استارواکر" از مون بلان هم یه حس مترادف لذت بخش از همین دست میگیرم و شاید به همین خاطر هست که اون کار رو هم بسیار بسیار دوست دارم..
{ شاید دیگه خیلی گندش کردم اما آخه خیــلی دوسش داشتم و دارم }
2 تشکر شده توسط : ‌آرش مهدی ذاکری
Equus بی نظیـــره.. و به جای سر "شیر" سر "اسب" ودر ابعادی شبیه به آنچه که جناب ایکاروس اشاره کردند، هست و اما نکته غم انگیز ماجرا اینکه به هیچ عنوان دیگه یافت نمیشه! و القصه همانند Lui -ROCHAS داغی ازین بابت بر دل ما گذاشته..
سلام - جناب مهرداد اگر به دنبال این هستین که در آینده با این عطر خاطره یی از شما تداعی بشه پس خیلی سراغ کارهای نیش با پسند خاص نمیشه رفت چون استفاده از اونها در عموم متداول نیست و کمتر احتمال تکرار رایحه و خاطره بازی و خاطره سازی در این زمینه وجود خواهد داشت پس سراغ کارهایی برید که بتونه فضای این میتینگ دو نفره رو با پخش خوب و رایحه یی که مخاطبین خانم ازون لذت میبرن تسخیر کنه، البته بسته به مکان و فضا انجام این ملاقات وهمچنین شانس اینکه خانم، از عطری مثل لاویه لنکوم چند لحظه قبلترش اسپری نکرده باشه و رخصتی و فرصتی هم به شما بده!
به هر حال پیشنهاد های من به شما به شرح ذیل در موقعیت های مختلف ارجحیت های مکان و زمان شما، شامل چنین مواردی میتونه باشه:
Valentino Uomo 2015
CH Men Prive Carolina Herrera
Luna Rossa Extreme Prada
موردی هم که شنیدم بین خانم ها با بازخورد(+) وپرطرفدار هست
Polo Blue Ralph Lauren
یه کار پر ریسک Declaration Cartier
یه کار ارزنده و با قابلیت اما غریبانه در فضایی کلاسیک وار :
Design & Motion Extreme -Bugatti
.., و در آخراگر مصر به انتخاب از بین کارهای فاخر و خاص و نیش هستید، پیشنهاد من به شما این کارها خواهد بود:
Aoud Leather Montale
1740 Marquis de Sade Histoires de Parfums
و حتی Memoir Man Amouage
تو نسخه قبلی (آکوا اسنشیال ) یکی از روایح که خیلی متوجه نشدم چی بود( برگ لیمو یا چیز دیگه یی!؟) خیلی من رو دلزده کرد جوری در پس زمینه تمامی نت ها حفظ میشد که نهایتا نتونستم ارتباطی با اون کار برقرار کنم.. اما تو این نسخه (بلو) به نظرم این مورد منفی از نظر من، یه جورایی حذف شده و کار دلنشین تر و بالانس تری از آب در اومده..
کارسه فصله مناسبی از نظرم به حساب میاد.. چوبی - فرش به همراه روایح گیاهی سبزگونه..
بله، من هم "سیلور اسنس" فراری رو تاحد زیادی می پسندم..
کار خوبیه که ایشالا عطر افشان زودتر موجود کنه..
کوکوریکــو، کار بسیار خوب و با کلاس - شیک و رسمــی هست، ماندگاری خوبی داره ( رایحــه گرم و دل چسب ) اما پخش بوی آنچنانی نداره..
پیشنهاد میکنم Pure Wood موگلر رو هم در نظر داشته باشی.
..به صوفیا
حس و حال و شوق عجیبی که در تست عطرها در شما وجود داره جالبه و قابل احترام ، اما این نکته رو هم در نظر بگیرید که امکان غرق شدن در این دنیای خوش عطر و بو با این شور فراوان در شما بسیــار زیاده، دوستان کارهای خوب و مناسب در خصوص پارامترهای دلخواه شما کم معرفی نکردند وقتشه تصمیم نهایی رو بگیرید و گرنه بیش از پیش در سردرگمی قرار خواهید گرفت.
اگر به کامنت های دیگر دوستان در نظرخواهی از هم، دقت کرده باشید می بینید روزها مابین انتخاب دو عطر مردد موندن وکلافه پی خلاصی از دودلی در انتخاب آخرشون هستند حالا شما با این دامنه از روایح موثر بر علایق تون..،هنوز در حال تست موارد جدید هستید که باز هم آخر کار ممکن هست اونی نشه که بهش چشم داشتید..! و اونجاست که دل آزردگی هم نصیبتون میشه.
البته فضولی من رو می بخشید اما احساس کردم کار رو برای خودتون و انتخاب هاتون دارید سخت می کنید، از طرفی به عنوان پی نویس، باید بگم خوش به سعادتتون که فروشگاهی رو یافتید که امکان تست این همه مورد رو در این زمان کوتاه به شما داده، از بخت بد شخصا هر جایی که مراجعه میکنم برای تست عطر، یک نفر مثل عقاب خودشو میرسونه برای یاری رسانی به ندای نــاگفته "هل من ینصر" من و چنان معذبت میکنه که اگه بیشتر از 4تا کار رو تست کنی باید در تست پنجم، سبد خریدت + شده باشه!!! از این بابت واقعا خیلی خوش به حالتون..
2 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani Hediye
h-l عزیز..
شما خیلی درست اون حال و هوای عطر مد نظرت رو بازگو نکردی، اشاره هایی هم که به عطرها داشتی، شخصا این برداشت رو داشتم که با سلیقه ی تو ممکنه که ازهر عطر خوبی خوشت نیاد و بالعکس..
اما در نهایت پیشنهاد من به شما این هست که خیلی دنبال کارای عجیب و غریب و تست نشده نرو ..و به احتمال بسیار زیاد از برند Hugo boss میتونی یه انتخاب خوب داشته باشی..
nima khatami ... به نظرم Black XS L'Exces روامتحان کن.
****اصلاحیــــه..!!! ZENخالـــی / ZEN GOLD نه!!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir