نظرات | یوسف اعظمی
ترتیب نمایش
من نمیدونم چرا دیور دست از سر این عطر بر نمیداره دم به ساعت ریفرموله ش میکنه. بهتره که اصلا دیسکِنتینیو بشه. تا قبل از نسخه 2020 رایحه اوکی بود فقط مشکل پخش و ماندگاری بود. الآن زده اون رایحه رو هم نابود کرده. زنبق ضعیف تر شده که از وجه پودری کاسته شده و ماسک مالو بیشتر که رایحه مشکی تر و بوزی تر شده. شیرینی کار هم یه مقدار بیشتر شده. بیشتر به خاطر وانیل. عاشق این عطر بودم. واقعا حیف.
13 تشکر شده توسط : شاپور K Shahrokh
درود بر شما
خب به خاطر اینکه عطرتون فیکه. این عطر اصلا رنگش صورتی نبوده تا حالا.هنوز هم رنگ این عطر آبی کم رنگه. سال 2017 یه سری فیک این عطر وارد بازار شد به عنوان شرکتی لیبل دار که کاملا فیک بود که حتی وارد بعضی فروشگاه های معتبر هم شد اما خب اونا هم تقصیری نداشتن چون اطلاعی نداشتن. عطر شما هم به احتمال زیاد از ته انباریهای همون زمانه که مونده.
6 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری Bane
1 Million Parfum
لینک به نظر 7 شهریور 1400 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
سلام آقای افتخاریان
ممنون از شما لطف میکنید. 🙏🌺
1 تشکر شده توسط : علی افتخاریان
هفته قبل عطرافشان سمپل این عطر رو موجود کرد گویا تعداد محدود بود سریع تموم شد و من هم فرصت نکردم بخرم. جایی هم سراغ ندارم که موجود باشه. لطفا دوستانی که سمپل یا خود این عطر رو تست کردن نظرشونو در مورد رایحه و پرفورمنس عطر بفرمایند.
LALIQUE - Encre Noire Sport
بین این نسخه و اکستریم من رایحه این عطر رو شبیه تر به نسخه اصلی دیدم. بر خلاف نسخه اکستریم از همون لحظه اول که اسپری میکنید کاملا متوجه این شباهت میشید. در این نسخه رایحه ملایم تر و لطیف تر شده. یک رایحه آکواتیک به همراه مرکبات وارد این کار شده که از اون یک کار تابستانی خوشبو ساخته. مرکبات این عطر گریپ فروته. در واقع بهتره بگیم بمب گریپ فروت که رایحه ای تند و شیرین و طراوت بخش به این کار داده. اما همچنان در کنار این رایحه تند، شیرین و آکواتیک بوی خاکی و چوبی وتیور و کشمیر و همچنین رایحه آروماتیک سرو کوهی همچون نسخه اصلی کاملا به وضوح به مشام میرسه. البته در این کار به مقدار کمی رایحه عطر صابونی هم شده که اون هم به واسطه ترکیب اسطوخودوس و مُشکه. رایحه شیک و دوست داشتنی داره. با سرکار خانم فاطیما موافقم خانم ها بیشتر رایحه اسپرت رو میپسندن و آقایون بیشتر نسخه اصلی و اکستریم. اما من رایحه اینو بیشتر پسندیدم. در مورد ماندگاری واقعا خوب عمل میکنه. نسبت به بقیه ماندگاری بیشتری داره و همچنین از لحاظ پخش بو به نظرم کمی بهتر از نسخه اکستریم و اصلی عمل میکنه.
6 تشکر شده توسط : امیر فلکشاهی Mahdi chavoshi
درود بر شما عطر زنانه ای که بیشترین طرفدار رو در بین مردان ایرانی داره. وقتی بوش به مشامم میخوره دچار افسردگی میشم. بلافاصله یاد مردن و مراسم ختم و بهشت زهرا میافتم. چه پخش بویی هم داره. یه بار تو خیابون یه آقایی زده بود لامصب پنجاه متر خط بو انداخته بود😂. باید شعاع پخش رو از این شهر تا اون شهر در نظر بگیری 😂.
13 تشکر شده توسط : مهربانو شکیبا
Encre Noire A L'Extreme
لینک به نظر 4 شهریور 1400 تشکر پاسخ به Fatimah
درود بر شما
چی بگم. شاید روی پوست من خوب جواب نمیده. اما من نظرم فقط در مورد اکستریم بود هنوز نظری در مورد نسخه اسپرت ننوشتم.هر چند در کل از پرفورمنس عطرهای این برند راضی نیستم اما اتفاقا در مورد نسخه اسپرت با شما موافق و هم نظرم. من هم رایحه اسپرت رو بیشتر از دو نسخه دیگر میپسندم و به نظرم برای من نسبت به اکستریم از لحاظ پرفورمنس کمی قویتر عمل کرد. به زودی یک ریویو هم در مورد رایحه و پرفورمنس نسخه اسپرت مینویسم.
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری alireza .xx
با توجه به دیزاینری بودن و قیمتهای پایین عطرهای این برند کیفیت و تنوع روایح کاملا قابل قبوله. لالیک عطرهای خوشبویی میسازه. حقیقتش من تا حالا کار بد از این برند ندیدم. هر عطر مردانه ای که از این برند تست کردم خنده رو لبهام آورده. این عطر نسبت به نسخه اصلی تفاوتهایی داشته و اون هم اساسی. رایحه به قدری تغییر کرده که شما فقط در عمر پایانی و نفس های آخر بوی نسخه اصلی رو حس میکنید. در واقع نسبت به نسخه اصلی دودی تر و صمغی تر شده. مقدار فراوانی از صمغ المی و بنزویین که یک بوی شدید بالسِمیکی در عطر ایجاد کرده. در واقع دود یا همون بخور خوشبو از حرارت دادن و سوختن همین صمغ ها ایجاد میشه. حالا یا از ترکیب چند نوع صمغ یا فقط یک نوع یا حتی با ترکیبی از مواد دیگر چون ادویه جات، گیاهان، گلها و....
در این عطر هم رایحه آروماتیک سرو کوهی و بوی خاکی چوبی وتیور حس میشه اما نه به وضوح و شفافیت نسخه اصلی چون در مقابل اون رایحه بالسِمیکی و بخوری کم میاره. مثل نسخه اصلی بویی کاملا مردانه و رسمی داره. من رایحه این کار رو بیشتر پسندیدم. اما خب پرفورمنس عطر منو راضی نکرد.خب مسلماً با توجه به نام این عطر شما باید انتظار پرفورمنس قویتری از این عطر نسبت به نسخه اصلی داشته باشید اما در واقع اینطور نیست. پرفورمنس در حد همون نسخه اصلیه. کلا عطرهای لالیک از لحاظ پخش و ماندگاری افتضاحه. حتی با پانزده پاف هم جوابگو نیست. کمتر از یک ساعت پخش بو و اون هم نزدیک به خودتون. من زمانیکه ارزون بود بلایند بای کردم. الآن که قیمتشو دیدم واقعا با این قیمت ارزش خرید نداره. نمیدونم این تورم و افزایش قیمت تا کی ادامه داره. مثلا یه روز میای قیمت این عطر رو چک میکنی میبینی قیمتش شده 50 میلیون تومان.البته بعید نیست. یادمه بچه بودم اون موقع نون مثلا دونه ای 10 تومن بود یه بنده خدایی گفت یه روز میاد نون سنگگ میشه دونه ای 2000 تومان ما کلی بهش خندیدیم. گفتیم چه خبره مگه میشه همچین چیزی. الآن از دو هزار تومن هم گذشته و ما همچنان به مقاومت خود ادامه میدهیم. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
11 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری عماد
درود
صادقانه بگم اصلا انتظار چنین کاری از برند دسکوارد نداشتم. باید بگم سطح این کار خیلی بالاست و در حد کارهای نیش هستش. روایح در این عطر از کیفیت خوبی برخوردار هستند. رایحه برجسته این عطر گل رزِ. رایحه ای کاملا شرقی و یادآور مشرق زمین. گل رز با چرم و دود و تنباکویی ملایم که یک ترکیب زیبا و بالانس شده در این عطر ایجاد کرده. مقداری که از عمر عطر بگذره رز ملایم تر میشه و رایحه چوبی هم نمایان میشه. ترکیب چرم و رز ترکیب رایجیه. در عطرهای زیادی این ترکیب وجود داره اما اینجا واقعا یک کار متفاوته. اصلا و ابدا گل رز در این عطر تداعی کننده اماکن مذهبی نیست. من که خودم با گل رز زیاد میانه خوبی ندارم اما در این کار توجه من رو به خودش جلب کرد. نه رزش مثل تی رزِ، نه چرمش انیمالیک و کثیفه و نه دودش مثل ترونی بسیار خودنمایی میکنه. همه چیز به اندازه و سر جای خودشه. عطر سنگینیه. کاملا رسمیه و همچنین رایحه ای کاملا مردانه داره. از پرفورمنس خوبی برخورداره. تو فصل خودش که فقط زمستانه استفاده کنید در غیر اینصورت ممکنه بازخوردهای بدی بگیرید اما در فصل خودش با خط بویی که میندازه بازخورد خوبی به همراه میاره. اگر به ترکیب چرم و رز علاقه مند هستید توصیه میکنم حتما تست بفرمایید چون ارزششو داره.
10 تشکر شده توسط : هاشم پور غلامرضا نیک پور
درود بر شما
امروزه فیک اکثر عطرها تو بازار موجوده. اخیرا نسخه فیک بولگاری گلیشال اسنس رو که یک سال هم از تولیدش نگذشته کپی کردن و توی بعضی از فروشگاه ها به فروش میرسه. کپی کارها خیلی پیشرفت کردن. تو این شرایط بهتره که شما از جایی مطمئن با خیال راحت از همین سایت عطرافشان خرید کنید.
5 تشکر شده توسط : علی رشوند وحید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir