نظرات | غلامرضا نیک پور
ترتیب نمایش
تام فورد نویر edp
عطری پرقدرت ،مرموز و کاملا مردانه
این عطر پس از موفقیت تام فورد ویولت بلوند که برای بانوان تولید شده بود ،معرفی گردید ، تقریبا سه سال پس از عطر مردانه تام فورد فور من.
پس از اولین تست شما با گروهی از روایح در هم پیچیده مواجه خواهید شد که ترکیبی از رایحه های ادویه جات،وانیل ،مرکبات . گلها و کهرباست.
تام فورد نویر عطری گرم، گلی و خاکیست و با اینکه روایح گلی در آن استفاده شده ،بجای غلبه رایحه گلی و سوق دادن عطر به سمت زنانگی ، به پیچیدگی و حس مردانه بودن رایحه عطر افزوده است.
نت های کلی عطر تشکیل شده از ترنج،گل بنفشه،رز بلغاری،فلفل سیاه ،شمعدانی ،زنبق منطقه توسکانی ،چرم، پاتچولی ،عنبر و نتهای دیگر است.

عطر تام فورد نویر عطری گرم و تلخ است که گزینه بسیار مناسبی برای فصول زمستان و پائیز بوده و با توجه به تم خاکی آن مناسب استفاده در شبهای خنک است.
تام فورد نویر داری دوام خوب پخش بو و سیلاژ بسیار خوبی در طول عمر استفاده میباشد.
با این حال اگر می‌خواهید عطری قوی داشته باشید که به سرعت قابل تشخیص بوده و ضمنا به اندازه کافی ملایم نیز باشد این عطر گزینه مناسبی برای شماست.

7 تشکر شده توسط : Dragon سميرا_ال
لوکسور عود
رایحه ای برپایه عود و لادن
اپنینگ کار شباهت مختصری به رویال عود کرید دارد اما پس از چند دقیقه رایحه به سمت میوه ای تمایل پیدا کرده اما هر از گاهی نتهای عود و لادن براحتی در میانه کار نیز احساس می‌شود و در انتها نیز رایحه خالصی از لادن و عود که باهم در تقابل و کشمکش قرار می‌گیرند، گاهی رایحه لادن غالب می‌شود و گاه عود است که خودنمایی می‌کند
از لحاظ پخش و پرفورمنس کار قابلی هست و عطریست که اواسط پاییز و زمستان بهترین اثرگذاری را دارد
اما یک رایحه ای از میانه کار که گرایش به نت لادن دارد ، خیلی خوشایند آقایان نمی‌تواند باشد ،شاید همین نت است که عطر را به سمت زنانه و یونیکس بودن سوق می‌دهد.
بهرحال جزو کارهای موفق ممو پاریس هست و طرفداران خاص خود را دارد.
10 تشکر شده توسط : سورنا مقدم 🄼🄾🄽🄰
سلام آقا متین
درسته که عطرها سلیقه ای هستن و کمتر عطری پیدا میشه که ۱۰۰درصد عطربازهارو راضی کنه ولی در مورد این عطر کمی بی انصافی کردید، دوحالت داره : یا باتلی که داشتید نمونه اصلی نبوده یا خیلی بی تفاوت از کنار رایحه گذر ‌کردید، چرا که این عطر باوجود اینکه قیمت آنچنانی نداره ولی رایحه مشک به بهترین شکل درآن کار شده و کمی به تلخی میزنه و رایحه شیک و جذابی داره
حتما یکبار دیگر تست کن و همه زوایای عطرو در نظر داشته باش
ممنون
پایدار باشید
4 تشکر شده توسط : matin mo بابک
جاز از برند سن لورن
عطری معتدل ، کمی مدرن و نیمه کلاسیک .
در ابتدا و در تاپ نوت عطر رایحه ریحان ، دارچین و هل بیشتر خودنمایی می‌کند ورایحه ترنج نیز بسیار ملایم است ، شادابی عطر در همان ابتدای کار مشخص است ،اما نه آن شادابی که در روایح مرکباتی به مشام می‌رسد ، بلکه پخته تر و جا افتاده و متشخص،
در نت میانه زنبق و میخک و رایحه ضعیفی از یاس شکل و شمایلی نیمه کلاسیک به عطر می‌بخشد ، شمعدانی در نت میانه شاید بیشتر جنبه ارتباطی با رایحه بیس دارد و شاید بیشتر بدلیل مکمل و نگهدارنده، چرا که حضور فعال و قابل لمسی ندارد.
اما آنچه که این عطر را خاستنی می‌کند بیس کار است
بطوریکه نت های چرمی و تنباکویی در هاله ای از کهربا و شیرینی متعادل دانه تونکا که حالتی کومارین گونه دارد به بهترین شکل پرداخته شده است .سالها پیش با قیمت‌های واقعی تر یکی از ساخته های موفق و پر بازخورد برند سن لورن بود در کنار عطر اپیوم مردانه اما امروزه روز که بعضی از سایت‌ها با قیمت‌های بسیار گزاف تا ۱۶ میلیون این عطر را به فروش گذاشته اند ، نمی‌توان حتی نیم نگاهی به آن داشت ، عطری که یک شخص مدتی از آن استفاده کرده باشد چه چیز جدیدی به همراه دارد که می‌بایست هزینه شاید ۱۵ برابر قبل را اکنون برای خردیدش داشته باشد، درست که باز آفرینی خاطرات گذشته و مرور آن ارزش فروانی دارد اما نیازهای واقعی ما در این سرزمین مدتهاست بدلیل نامتوازن بودن سطح درآمدها با مخارج به فراموشی سپرده می‌شود، حال آنکه یادآوری خاطرات گذشته با چنین هزینه ای دیگر جای خود دارد.
امید به روزی که در این سرزمین زر خیز برآورده کردن حتی کوچکترین نیازها برایمان آرزو نباشد.
پاینده و سر فراز باشید.
20 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 zahra
سلام و عرض احترام به دوستان.
در مورد این عطر باید بگم چوب ،چوب ،چوب و دیگر هیچ ...
گویی در یک کارگاه نجاری بزرگ در میان براده های بسیار زیاد چوب کشمیر تازه اره شده نشسته ای و رطوبت و نمدار بودن تنه های چوب و مقداری رایحه دارچین که در فضا ادقام گردیده ، بسیار هربال و همچنین طبیعی ، اما با فضایی رماتیک و دوست داشتنی،
گویی که در این کارگاه فقط برای دل خودت نجاری میکنی و حس و حال خوشی به همراه داری ، هرچند ار این ایام کمتر از حس و احوال خوش خبری باشد.
دوستانی که به رایحه های وودی علاقه دارن این اثر بهترین حس و حال رایحه چوبی و طبیعی ترینش را نثارشان می‌کند.
پاینده باشید و تمام لحظه هاتون خوش رایحه
17 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 rick
سلام و احترام به همه دوستان عطر افشانی و خوشبو.
بنده با احترام به نظرات دیگر دوستان در مورد این عطر باید عرض کنم بعضی ‌از تولیدات بخصوص در زمانهای گذشته ، اولا بدلیل شلوغی و استفاده تعداد بیشتر اسانس اویل در نت ها ،ثانیا استفاده از روایح کمتر شناخته شده و کمی غیر معمول در ساختار عطر و همچنین استفاده از صمغ هایی که رایحه را در خود محصور می‌کند و زمان بیشتری برای شکفتن رایحه نیاز دارد، باعث تشکیل یک رایحه سنگین، بسته و تا حدودی خطی می‌شود،
لذا بعضی از دوستان از چنین روایحی رویگردانند و ارتباط خوبی با ساختار رایحه برقرار نمی‌کنند و انتظار دارند رایحه شفاف بوده و براحتی قابل تشخیص باشد ، اما به دلیل سردرگمی در تشخیص نتها و تاریک و مرموز بودن رایحه ترجیح آنها نیست.
در صورتیکه این عطر بدلیل مرموز بودن نتها و آکورد و خاص و غیر تکراری بودن ، همچنین پخش و دوام خوب همواره قابل ستایش است و دوست داشتنی ، هرچند بعضی رایحه این عطر را پیر و خاص اشخاص مسن بحساب آورند.
پاینده و برقرار باشید.
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سالمی
سلام و دورود به همگی دوستان.
اوایل سال هشتاد این عطر را بدون شناخت و آگاهی کافی بلایند بای کردم.
اکنون که دیگر از وجود نازنینش اثری نیست ،می‌دانم چه عطر گرانبهایی بود چه از لحاظ پرفورمنس و چه تیپ و آکورد کلی رایحه.
در ابتدای تست رایحه بی‌نظیر ترنج و نعنا که کیفیت بسیار بالایی دارد به همرا رایحه ملایمی از فلفل صورتی مشام را مست و بیقرار و شاید حریص خود می‌سازد.
با گذر از تاپ نوت عطر و پس از بیست دقیقه بازی چوب صندل و مشک آغاز می‌گردد که گه گاهی در این میان کهربا نیز اعلام حضوری دارد ،لیکن بصورت دائم و پراثر نیست ، در انتهای کار نیز بار دیگر نعنا همراه وانیل و رایحه ضعیفی از گلها پایان دهنده ساعت‌های متمادی و زیبای رایحه هستند.
به نظر این حقیر تنها عطری که می‌شد بدون هیچ پروایی آنرا بلایند بای کرد و هرگز از انتخاب خود ناامید نگردید بلکه با جسارت بیشتری به سمت اینگونه تصمیم گیریها رفت ،همین عطر است ، در مورد این عطر دوستانی رایحه عطر دارج از برند رصاصی را همردیف و نزدیک به این عطر می‌دانند، من به شخصه دارج را تست نکرده ام ولی اگر این تشبیه نزدیک به حقیقت باشد بی شک در اولین فرصت عطر دارج را خریداری خواهم کرد.
۱. پرفورمنس و رایحه : عالی
۲. بازخورد و اثر گذاری رایحه: بسیار زیاد
۳. ارزش خرید عطر: بالا
۴. درصد عامه پسند بودن رایحه: ۹۵ درصد
پاینده و برقرار باشید
12 تشکر شده توسط : هاشم پور دانیال
سلام به همگی دوستان.
به محض اسپری این عطر، در تاپ نوت رایحه نارنگی ماندارین به شکلی بسیار فرش همراه حالتی دریایی و نیمه ترش مشام را نوازش میدهد، در حقمیقت همان ابتدای کار رایحه شفاف،تروتازه و شاداب به شما می‌گوید با اثری باکیفیت روبرو هستید، بر خلاف رایحه های خنک و دریایی فریاد نمی‌زند بلکه به آرامی و تومانینه ورود می‌کند،در نیمه راه حضور ریحان،هل و برگ بو رایحه را جا افتاده تر و تکمیل میکند، اما این تغییر بسیار ملایم و آرام انجام می‌گیرد بی آنکه دریابی که به رایحه میانی ورود کرده ای ، در انتها نیز مشک، خزه بلوط.و رایحه چوبی صندل مکمل بیس کار است ،در واقع از معدود عطرهای خنک، ملایم و باشخصیتی است که حتی می‌توان از آن بعنوان کاری پر بازخورد و شاید تا حدودی با ارفاق بتوان گفت در مجالس رسمی از آن استفاده کرد،
یقین دارم دوستان ، بسیاری از روایح خنک و ملایم را تست کرده و استفاده نموده اند و احتمالا با بنده هم عقیده اید که اکثر عطرهای خنک و دریایی ،ابتدای کار انفجاری عمل نموده سپس در میدل نوت و بیس کار آرام و قرار گرفته بگونه ای که گاها از سقوط ناگهانی تاپ نوت ، ناامیدمان می‌کند، اما در انگلیش بلیزر واقعا از تاپ نوت تا بیس کار هرگز با فراز و فرود ناگهانی مواجه نخواهید بود و همواره از ابتدا تا انتهای کار شمارا شیفته و مسرور رایحه خواهد کرد.
پاینده و برقرار باشید.
13 تشکر شده توسط : کامیار فخر کامبیز سخی
سلام و احترام
توصیف کامل و زیبایی بود
یکی از آشنایان نزدیک مدتیست از این رایحه استفاده می‌کند و آنچه من از رایحه این عطر در ذهنم مانده دقیقا با وصف موشکافانه شما همخوانی دارد.
پاینده باشید
7 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر
سلام به همگی
اس تی دیپوند نویر، یک عطر گرم بسیار معتدل است که در تمامی زوایا از تاپ نوت، میدل نوت و بیس میتوان روایح هل ،گل میخک ،چوب کشمیر ،فندق.و نعنا را از آن استشمام کرد.
باتل کار حالت کریستالی مشکی بسیار زیبایی دارد که به کلکسیون عطرباز نمای زیبایی می‌بخشد .
اما با وجود رایحه بسیار عامه پسند و خوش بازخوردش،متاسفانه پراکنش ضعیفی دارد که تنها دلیل بهره گرفتن از رایحه نابش، برای حال دل خود و اطرافیان بسیار صمیمی و نزدیک مناسب است و برای جشن‌ها و مناسبت‌هایی که در فضای آزاد باشد گزینه مناسبی نیست .
7 تشکر شده توسط : Mehran رضا عطردوست

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir