نظرات | محسن محلوجی
ترتیب نمایش
تبریک می گم به مجموعه عطرافشان به خاطر حسن سلیقه. فراهم کردن امکان تجربه عطرهایی متفاوت توی این شرایط بسیار غنیمت هست.
مون بلوم با اون پرداخت خامه ای عجیب، یکی از شفاف ترین و طبیعی ترین روایح یادآور گل های سفیدیه که تجربه کردم (بچ ۱۹۹۸).
فقط توصیه می کنم عطرهای آقای گرین رو به هیچ وجه روی لباس استفاده نکنید. اثرش حسابی روی پارچه می مونه.
7 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی
سلام قربان. هست آقا. من هفته گذشته تهیه کردم. چند دقیقه وقت بگذارید و یکم از گوگل کمک بگیرید، پیدا می کنید. :)
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi
اساتید گرامی، وقتتون به خیر. شیشه آخری که ازین کار دارم در حال اتمامه. وضع بازار رو هم که مطلعید. آیا پیشنهادی دارید برای خرید عطری مشابه که در دسترس باشه؟ تو رو خدا نگید
Le Labo Iris 39
Iris Nazarena
اینجوری فقط افسوس بیشتر می خوریم. :)
سلام جناب مهدی. مهجور نبوده و نیست. کیه که بتونه جناب ویلورسی رو در نظر نیاره. منتها در ایام گذشته کامنت ها زیر عطر های دیگه گذاشته می شد. پیدا کردنشون زمانبره. اگه درست یادم باشه تو کامنتای جناب حسن کبیری ذکر این عطر هست.
سپاس بسیار از شما بزرگواران. از اینکه حتی کاری مثل Squid هم موجود هست هم تعجب می کنم و هم خوشحال شدم. از مدیریت محترم عطرافشان هم ممنون باید باشم که امکان این ارتباطات رو با رعایت قوانین داخلی سایت بدون هیچ چشمداشتی برای علاقمندان به عطر فراهم می کنن. به امید روزهای بهتر.
1 تشکر شده توسط : Shahrokh
جناب شاهرخ وقت به خیر. قربان شما در ایران احیاناً این رو پیدا کردید؟
ممنون می شم لطفا راهنمایی کنید اگر دسترسی بهش وجود داره.
من از این خانه عطر، Bat رو نمونه گرفتم که بسیار قابل اعتنا دیدم و البته که با تعاریف خوشبویی مرسوم امکان دسته بندیش وجود نداره. مدت زمان زیادی گذاشتم تا تونستم درک کنم هدف بویاییش رو و الان نمی تونم رهاش کنم دیگه! با این نظر شما خیلی مشتاق شدم به بررسی این عطر. به هر حال بازم ممنون.
1 تشکر شده توسط : Shahrokh
سلام
2- شما اگه مایل به تجربه کردن باشی می تونی UNUM.OPUS.1144 رو تست کنی. به نظرم مرزهای تحمل وانیل شما رو به چالش خواهد کشید!
3 تشکر شده توسط : رضا ‌آرش
چند دوست، مشترکاً این عطر رو به من هدیه دادن. متاسفانه مطالبی که در سایت بربازدید انگلیسی زبان، توسط تعدادی از کاربرها نوشته شده رو باید تایید کنم. شما هم این رو به عنوان هشدار خیلی جدی تلقی کنید:
به فاصله یکربع بعد از استفاده، شما با درای داون عطر مواجهید! تمام روایح در چند دقیقه کوتاه از بین می رن. هیچ اثری از یک عطر عظیم وجود نداره. من مجبور شدم رو پوست دو نفر دیگه و روی پارچه نخ و پشم هم چک کنم. متاسفانه تغییری ایجاد نشد. این یک فجعه هست.
باید بگم عطر از فروشنده معتبر در خیابان معروف تهران خریداری شده. حالا اسم این اصل، تقلبی، فیک یا ریفرموله هست من نمی دونم. فقط می دونم پول زیادی دور ریخته شده.
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی احمدp
سلام به همه
چقدر لذت بخش هست بو کردن این.
این عطر روی شما تاثیر میذاره. ولی نه اینجوری که مجبورتون کنه جلوی قدرتش سر خم کنید، ناتوانیتون رو به رخ نمی کشه، سعی نداره شوکّه تون کنه. میاد و کنارتون می نشینه و همراهتونه. چقدر غنیه این رایحه و چقدر بی ادعا این کار رو انجام می ده.
فقط یه افسوس بسیار بسیار بزرگ می مونه: عمر خیلی کمی داره. لج من رو در میاره.
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پارسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir