نظرات | ایلیا
ترتیب نمایش
به ایکاروس عزیز
خوشحال می شم راجع به عطر الیزه که فرمودید کمی بیشتر توضیح بدید. فکر می کنم رایحه ای از گل های سفید رو باید داشته باشه.
در ضمن کمی پایینتر کامنتی گذاشته بودم که نمی دوم از نگاه شما دور مونده یا قابل پاسخگویی نبود. :)
بوی رز ماری این عطر من رو ازار داد، نمی گم عطر بد بویی هست اما به هر حال بهتره تست کنید.. برای من که خوشایند نبود و در نهایت ردش کردم.
البته این رو هم اضافه کنم منظورم از شیرینی بوی رزماری هست. نمی دونم در تئوری این رایحه شیرین محسوب می شه یا تلخ. ولی در مجموع رزماری پرفومو من رو ازار داد.
من پرفومو رو گرفتم، اما بوی رز ماری این عطر اذیتم کرد، حالت تهوع بهم دست می داد! عجیبه برام شاید حساسیتی داشتم به این مورد، در هر صورت من این عطر رو فروختم به دوستم! نتونستم تحملش کنم. اما درمورد هووم اسپورت بویی شبیه ورساچه پور هوم داره، این بو بسیار فرش و خنک هست. اگر بخوایم مقایسه کنیم بوی هوم اسپورت کاملا فرشتر و دریایی تره و بوی پرفومو شاید کمی شیرینتر! همین شیرینتر بودن من رو اذیت کرد. اگر شما بوی خنک بدون اون شیرینی اندک رو می خواید هوم اسپورت انتخاب بهتری هست. در مورد پخش بو هم هر دو کار در یک سطح هستند و پخش مناسبی دارن. در کل من شخصا هوم اسپورت رو ترجیح می دم.
اصلاح می کنم "قریب به اتفاق" !
دوستان سلام و عرض ادب
من بارها ریویوی این عطر رو چه در این سایت و چه در سایت های انگلیسی زبان مطالعه کردم، خب بنده تا به حال عطر خنکی که از ماندگاری مناسب برخوردار باشه، نداشتم. اما با توضیحاتی که از این عطر خوندم مجاب به توجه بیشتر به این اثر شدم. نکته ای که برای من جالب بود تکیه غریب به اتفاق افرادی که این عطر رو توصیف کردند به ظاهر اتو کشیده و کت شلواری اون هست. بنده در حال حاضر به دلیل موقعیت شغلیم به این مورد بسیار نزدیک هستم به طوری که نوع عطری که استفاده می کنم باید با این ظاهر تناسب داشته باشه. (مدیریت داخلی هتل) به طبع در این شرایط مشکلی از بابت شرجی بودن هوا هم وجود نداره و می شه رو پخش بوی عطر حساب کرد. اما چیزی که من رو مردد کرده انتخاب بین این عطر و Acqua di Gio Profumo Giorgio Armani و Bleu de Chanel هست. پیش از این از عطرهایی مثل دیور فارنهایت، بولگاری من، سی کی ایفوریا هوم اینتنس، ورساچه پور هوم، دیور فارنهایت ابسولوت (مورد پسندم نبود)، هوگو باس اکس وای استفاده کردم. من خیلی معنی عطر خاص رو نمی فهمم و احساس می کنم عطر کاملا باید با ظاهر فرد و نوع البسه ای که می پوشه تناسب داشته باشه تا خاص محسوب بشه. لذا عادت ندارم از یک عطر برای تمام اوقاتم استفاده کنم. این رو هم اضافه کنم خارج از محیط کار ظاهری غیر رسمی (تیشرت و شلوار جین یا شلوار کتان و کت تک) دارم اما این عطر رو صرفا برای محیط کارم می خوام. هرچند برای خارج از محیط کار هم پیشنهادی دارید خوشحال می شم بشنوم. با توجه به اطلاعاتی که اغلب ایکاروس عزیز خواستار می شن باید عرض کنم که 34 ساله هستم و اساسا تمایل شدیدی به رعایت اداب در برخورد با دیگران و احترام به سایرین دارم. از سالیان گذشته، حوزه مطالعاتم کتاب های ادبی، فلسفی و علوم اجتماعی بوده و هست. هر موسیقی رو نمی تونم گوش بدم (بیشتر آثار مینیمال، کلاسیک، راک، متال، بلوز و ... گوش می دم). درضمن پخش بوی مناسب رو به بالا در حدود دستکم 4 ساعت برام مهم هست. امیدوارم این اطلاعات برای راهنمایی کردن من کافی بوده باشه. راستی آخرین پرسشم که بیشتر از جناب ایکاروس هست، می خواستم نظرشون رو در مورد عطر Colonia Leather Eau de Cologne از اکوا دی پارما بدونم. با توصیفاتی که شنیدم تمایل زیادی به خرید این عطر پیدا کردم اما هنوز نتونستم تستش کنم.
سپاس
این رو هم اضافه کنم به نظر من با اندکی قیمت بالاتر (در حدود 15 تا 20 تومن) می تونید عطرهای بسیار بهتری رو تهیه کنید. مئلا من شخصا Versace Pour Homme رو بیشتر می پسندم، به نظر من بوی بسیار شیکترو فرشترو از لحاظ موندگاری و پخش هم از این کار اوضاع بهتری داره. البته همه چیز بر می گرده به سلیقه اما در نظر شخص من و با تجربه ای که از این عطر داشتم می تونم بگم در این محدوده قیمت انتخاب های بسیار بهتری می شه انجام داد.
1 تشکر شده توسط : آیدا
خب این عطر رو به عنوان هدیه تهیه کردم و واقعا راضی هستم. بوی بسیار دلنشینی داره که به نظر من زمانی که یک خانم استفاده می کنه می تونه کاملا مورد توجه قرار بگیره، به خصوص برای آقایون می تونه رایحه جذابی باشه. با وجود این می تونم بگم این عطر کاملا با وقاره و به هیچ عنوان عامیانه نیست. حالتی شبیه به کوکو مادمازل که در عین جذابیت بی حدش، کاملا یا وقار و دلنشینه.
si از ترکیب وانیلیه بسیار با کیفیتی بهره منده و این رو می شه در همون استشمام نخست هم حس کرد. در کل شخصا فکر می کنم بوی شیکتری نسبت به عطرهای وانیلی هم رده خودش داره. دستکم برای من، si از مانیفستو جذابتر بود.
من بیشتر تعجب می کنم از عزیزانی که پخش و بو ماندگاری این عطر رو اینقدر بالا اعلام کردن!!!
واقعا بخش بو و ماندگاری این عطر بسیار پایینتر از این نظرات هست. کلا اگر دقت کنید در بیشتر عطرهای گران قیمت، کاربران سعی دارند از عدم ماندگاری و پخش پایین صحبت کنند و در عطرهای ارزان قیمت برعکس، اونها رو بسیارمنوندگار توصیف کنند. نمی دونم چه سری در این موضوع نهفته است. (گرچه درمورد ریفرموله شدن برخی از عطرهای گران قیمت و پایین اومدن ماندگاری موافقم)
من خودم این عطر رو هدیه گرفتم و از همین عطرافشان هم خریداری شده که در اصل بودنش شکی ندارم. هم روی پوست خودم و هم پوست دیگران تست کردم. روی لباس هم تست کردم. روی پوست در 5 دقیقه نخست پخش بوش متوسط رو به پایین هست البته با بیش از 5 تا 6 بار اسپری. روی لباس هم تا 10 دقیقه نخست پخش بوش متوسطروبه پایین هست. بعد از اون بسیار نزدیک به پوست می شه و طی 1 تا 2 ساعت هم دیکه حس نمی شه مگر اینکه بینی خودتون رو به لباس بچسبونید.
واقعا کاش کمی منطقی تر در مورد پخش بو و ماندگاری عطرها رای بدیم. اینطور پیش بره نه تنها دیگران رو در انتخاب گم راه می کنیم که به دلیل بالارفتن نادرست سطح توقع کاربران از این عطرها، سو تفهام بعد از خرید بیشتر شده و برای فروشنده هم دردسر درست می کنیم.
1 تشکر شده توسط : Ali.manafi
ممکنه تصور شما از رایحه تلخ چیز متفاوتی باشه، بنابراین اون چیزی که در سلیقه شما بوی تلخ به حساب میاد در این عطر ها موجود نباشه. به نظر من نوت یا رایحه ای که در نظر شما تلخ هست رو مد نظر قرار بدید و عطرهایی که این رایحه رو دارند تست کنید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir