نظرات | موسی
ترتیب نمایش
شلیمار یکی از شاهکارهای ژاک گرلن و همچنان یک مرجع برای گروه بویایی شرقی، اورینتال و عنبر هست. آکوردهای غالب شامل روایح چرمی، انیمالیک و پودری هستند که از ترکیب استادانه‌ی برگاموت، وانیل، زنبق و کاستوریوم به‌وجود اومدند. نسخه‌ی ادو تویلت نسبت به نسخه‌ی ادو پرفیوم بیشتر مرکباتی و کمتر انیمالیک هست.
شاید رایحه‌ی این عطر قدیمی به‌نظر برسه و مناسب استفاده‌ی روزمزه در دنیای امروز نباشه؛ ولی برای اوقاتی که آدم به استراحت فردی مشغوله و مطمئن هست که تماسی با دنیای بیرون نداره، یک جور تداعی‌کننده و سفر به دوره‌ای از تاریخه که ممکنه برای خیلی‌هامون به دست فراموشی سپرده شده باشه. شخصاً از اینکه چنین اثر هنرمندانه‌ای از دهه‌ی بیست میلادی رو به کالکشنم اضافه کردم خیلی خوشحالم و مواجهه با اون رو به همه‌ی دوستداران دنیای عطرسازی پیشنهاد می‌کنم.
10 تشکر شده توسط : Marie Dragon

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir