نظرات | غریب
ترتیب نمایش
سلام بر جناب ایکاروس گرامی. اگر ممکن است خواهش می کنم در خصوص عطر hindu grass توضیح و راهنمایی بفرمایید. بی شک راهنمایی ها، توصیفات و توضیحات جنابعالی بسیار ارزشمند و سودمند خواهد بود.
2 تشکر شده توسط : حسین .ب mme
جناب ایکاروس عزیز. بسیار خوشحالم که حضور شما استاد گرامی مجددا در این فضا حس می گردد. پرسشی از شما دارم که مدتهاست ذهن من بدان مشغول شده . و اون اینکه انتخاب عطرها با هویت های بویایی گوناگون جهت موقعیتهای متفاوت آیا در تعارض با " من" ی که اصولا می بایست از یک هویت خاص برخودار باشد قرار نمی گیرد. و بر تن کردن بوهای متفاوت و متکثر، هویت های مختلف برای ما ایجاد نمی کند؟
1 تشکر شده توسط : رضا آریانپور
سلام جناب ایکاروس عزیز
سپاسگزارم از لطف و محبت بی نهایت شما. من آموختنم را از شما دقیقا مصداق همان " چگونه اندیشیدن " می دانم. گرفتن یک نوع آگاهی برای تشخیص و انتخاب...
جناب ایکاروس تکمیل کنم عرضم رو:
چون کنترل و شرکت و مباحثه در جلسات رسمی در جمعی با مدارک غالبا دکترا و هیات علمی استادیار به بالا با فضای کلاس درس زمین تا آسمان متفاوت است. در کلاس فضای چند صدایی را دنبال می کنیم، اما در جلسات می خواهیم با استفاده از هر قابلیتی اعم از قابلیت های بیانی و کلامی و تکنیک های body language و منطق و استقرا و تفسیر و تبیین فضای چند صدایی را به حالتی پولیفونیک وارد کنیم که هویت خط ایده ما بر جمع بتواند سوار شده و تفکیک و شناخته شود.
سلام بر دکتر ایکاروس عزیز.
می خواستم مجددا یک سوال از شما بپرسم.
برای موقعیت خاصی همچون مشخصا جلسات اداری و دانشگاهی در جمعی از اساتید که جملگی بالای چهل سال سن دارند و همه پخته و دوران دیده و سرد و گرم چشیده، با فضایی که با وقار باید نشست و کم گویی و گزیده گویی کرد و در عین حال در جای خود با اوتوریته ای خاص سخن گفت و حرف خود به کرسی نشاند، چه عطری برای پوشیدن پیشنهاد می کنید؟
1 تشکر شده توسط : مروت
جناب ایکاروس گرامی.
از سخاوت شما در راهنمایی بسیار بسیار سپاسگزارم
2 تشکر شده توسط : E_b ssh
درود بر جناب ایکاروس عزیز.
ما در نقد هنر مفهومی داریم به نام"Defamilization" ؛ که گاه به بچه ها پیشنهاد می کنم بخاطر اینکه آثار هنری اونها اعم از شنیداری یا دیداری در دراز مدت برای مخاطب خسته کننده، تکراری و یکنواخت نشود، از این تمهید استفاده کنند. حداقل با تزریق پاره ای کانسپت های خلاقانه به ساختارهای متداول کار خود، یکنواختی را به محاق ببرند. حال من از شما این پرسش رو دارم ، آیا در دنیای روایح، شما به چیزی به عنوان امضای شخصی معتقید ؟ ، و اگر پاسخ مثبت است آیا مخاطب ما را در مقابل بوی همیشگی مان بی تفاوت یا حتی خسته نمی کند؟ آیا Defamilization در اینجا هم می تواند به کار آید؟ امکان دارد قدری در این مورد صحبت کنید؟
4 تشکر شده توسط : ‌آرش rain
سلام بر جناب ایکاروس.
من این عطر رو تست کردم و حقیقتا رایحه زیبایی داشت. می خواستم بپرسم اولا با اینکه این عطر برای خانمها و آقایان درنظر گرفته شده، کفه زنانه یا مردانه بودن بیشتر متمایل به کدام دسته است؟
پرسش دیگر اینکه با وجود رایحه شیرینی که در عطر هست، مثلا در شهری همچون تهران ، بیشتر مناسب چه فصولی است؟
1 تشکر شده توسط : س غ
جناب ایکاروس. آیا شما معتقد هستید که ما بخصوص در مکان هایی همچوت دانشگاه که به طور منظم حضور داریم مثلا در یک فصل صرفا از یک عطر به عنوان امضای شخصی استفاده کنیم یا معتقید همچون لباس می تواند تنوع داشته باشد؟؟ امکان دارد اندکی توضیح دهید؟
سلام جناب ایکاروس. در صورت امکان به پرسش بنده پاسخ دهید؟
1 تشکر شده توسط : غریب

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir