نظرات | فرزاد
ترتیب نمایش
سلام جناب کلیری ایکاروس در صفحه شخصی خودش عطری روو معرفی کرده بود با این توصیفات: فکر کنم صبح ها بهشت این بو رو میده و یا اینکه اصلا نمی تونم از شدت لذت این عطر رو بررسی کنم(یه همچین چیزی!!) و نمره ده داده بود فکر کنم از خانه لورنزو ویلورزی بود...با توجه به اینکه شما زیاد تشریف میارید و نظرات ایکاروس رو هم خوب میدونید ...اون عطر روو خاطرتون هست؟ نمیدونستم کجا باید این سوالو بپرسم
سلام دوستان وقت بخیر
نزدیک فضای memoir amouage چه کارهایی سراغ دارید؟؟...با قیمت مناسب تر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
با سلام خدمت دوستان عزیز
سوالی که در مورد امواج خیلی درگیرم کرده اینه که محصولات این خانه حدودا با قیمت نهصد تا یک میلیون فروخته میشد ناگهان!!! کاهش پیدا کرد به قیمت حدود ششصد تا هفتصد!! این دلیلش چی میتونه باشه؟ چند تا احتمال داره!!! میدونیم که آمواج بعد از ریفورپوله شدن محصولاتش گاهی تا ده درصد قیمتش رو کم کرد(راستی کسی قبل و بعد ریفورموله اپوس هفت رو تست داشته؟چه تفاوتی کرده؟ اصلا ریفورموله شامل اینم شده؟)
اما این کاهش قیمت متاثر از اون نیست مثلا خود آمواج حدود 230 دلار داره این اپوس 7 رو میفروشه!!! که با احتساب قیمت دلار میشه حدود همون نهصد تومن!!
حالا این کاهش یا به علت تغییر کانال های ورودیه و یا به علت ورود نمونه های فیک به بازار پس از شهرت نام آمواج توو ایران...
رفقا کدوم احتمالو بیشتر میدونید؟
این که بعضی جاها حدودا سیصد تومن قیمتو کم کردن فیک ها زیاد شدن یا کانال های ورودی تغییر کرده؟ یا احتمال دیگری در کاره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir