نظرات | حمید کمالی دولت آبادی
ترتیب نمایش
کینگ ریچارد یه برند بسیار سطح پایین و بی کیفیته که تو امارات تولید میشه و اویل بسیار بی کیفیتی داره.
خواهشا عطرای فیک رو توصیه نکنید. این عطرا هیچ کدام از مراحل کنترل کیفیت رو طی نمیکنن و فوق العاده مضرند مخصوصا برای کودکان و افراد مسن.
ضمنا در حال حاضر بهترین مشابه کلاب دی نایت اینتنسه که فقط ۱۵۰ تومنه.
1 تشکر شده توسط : حمیدرضا ملکی
سلام
من هم مثل شما بودم متحیر
ولی وقتی تماس گرفتم فقط یه سایت موجود داشت. حتی اون دور قهوه ای رو هم داشت میداد 490 و پرفیوم ۷۵ میل رو میداد ۳۹۰ و بقیه اصلا نداشتن.
تحقیق کردم دیدم که کاملا معتبرن و ۴۰ سال سابقه دارن تو بازار و اولین فروشگاه اینترنتی بودن- [...] تمام عطرهای دیسکانتو داشتن. اصلا متحیر موندم.حتی تو سایتهای خارجی هم ندیدم کسی داشته باشه.
خلاصه یه دور قهوه ای با یه لاگرفلد فوتو خریدم .خیلی خوشحال شدم پیدا کردم یه سال بود دنبالش میگشتم. و خیلی راضییم. بوش فوقالعاده است. ماندگاریش عالیه.اصلا با این جدیدا کلا فرق میکنه.
به یکی دوتا از این سایتای داغون هم زنگ زدم اصلا طرف نمیدونست چی میگم. خیلی داغون بودن.اصلا عطر نمیشناخت. از عطر افشان خواهش میکنم تبلیغ اینا رو نکنه. اصلا معلوم نیست جای اینا کجاست.برای مثال [...]. تورو خدا اینا رو بردارید اسم شما رو هم خراب کردن اینا.
5 تشکر شده توسط : Reza.TheGreat ssh
به هیچ عنوان توصیه نمیکنم تولید جدید این عطر رو خریداری کنید چون به شدت افت کیفیت داشته و ماندگاری و پخش افتضاحی داره. به جاش به نظر من مارما از ترنزی رو بخرید یا مونا دی اوریو وانیل رو.
2 تشکر شده توسط : Chloe Love سعید استادمرادی
سلام
تمام لالیکای موجود در ایران رو در حال حاضر آریا شیک از شرکت آرت اند فرگرنس میخره که قیمتش حدود ۱۲۰ تومنه الان. اگر به دنبال اون بوی اصلی لالیک هستی از فروشگاه ع. ل. میتونی بخری حدود ۲۵۰.
به نظر من این لالیکا همش تقلبیه. حتی بچ کدش رو هم چک فرش قبول نمیکنه.
از ع. ل. میتونی تمام عطرای دیسکانت و قدیمی رو بخری. تقریبا ۳۵ ساله تو کار عطرن و اطلاعات خوبی دارن.
راه دیگه ش اینه که لالیک اکستریم رو بخری که بوش شبیه اون قدیمیه است.
1 تشکر شده توسط : ناصر هادی
سلام مجدد
این کار اصلا نوت آلبالویی توش نداره.نت اولیه ش لیمویی و آناناسیه و کمی ترش و کمی شیرینه و ته نتش چوبیه. خواستم صحبت دوستمون اصلاح بشه.
سلام ناصر جان
البته متاسفانه بعضی فروشگاههایی که نامعتبرن از سایت عطر افشان استفاده میکنند و جنسشون رو میفروشن مثلا همین نمیدونم [...]
من خودم از فروشگاه اینترنتی ع. ل. خرید کردم و ۱۲۵ میده و هم ۲۰۱۶ داره و هم ۲۰۱۷ و هم شرکتیشو. خودش وارد کننده آرمافه و کارش واقعا درسته. من هم زنونه خرید کردم و هم مردونه چند بار . با خیال راحت ازش خرید کن.
یه نکته ای بگم خدمت دوستان که کپی این کار متاسفانه تو ایران داره تولید میشه و تو بازار تهران پره و زیر ۱۰۰ تومن قیمت میدن و با تعجب کامل بگم بهتون که با اصلیش مو نمیزنه. فقط از جای معتبر خرید کنید تا خیالتون راحت باشه مخصوصا اگه بار اولتونه این کارو میخرید.
سلام
درسته این کار ضعیف شده ولی هنوز نسبت به والنتینو به نظر من سرتره<a href="/">.</a> ضمنا والنتینو اومو قدیمیه شیشه مشکیه بهتر بودش.
سلام

واقعا این آقای سلطان کارش درسته

به هیچ عنوان نمیشه شیشه اصلی و جعبه اصلی رو جعل کرد. حتی از سلفون یک کار به سرعت میشه به اصل و فیک بودن اون پی برد. جناب سلطان احتمالا شما تازه عطر باز شدی. روی جعبه اصلی علایم مشخصه ای هست که شما نمیبینی و فقط متخصص میبینه و تشخیص میده. لطفا از این حرفای خنده دار دیگه نگید.

البته بهترین راه برای کسی که متخصص نیست خرید از جای مطمینه.
2 تشکر شده توسط : احد هومن
من هم از همون فروشگاه معروف خرید میکنم همیشه
خیلی راضیم از این کار
واقعا شباهتش با اونتوس اصلی بی نظیره
نظرات رو مطالعه میکردم دیدم دوستان یه چیزایی رو نمیدونن ظاهرا:
اولا مهدی جان عزیز این شرکت اماراتی هست و در خود امارات تولید میکنه فقط
ثانیا این محصول اصلا بچ کد نداره که چک کنی بنابراین دوستی که نظر داده اصلا این محصول رو ندیده
ثالثا من هم از همون فروشگاه معروف خرید کردم و خیلی راضیم و مطمین هستم که آقا مهدی دچار وسواس شدن و میدونم علتش اینه:
این محصول چون فریز ضعیفی داره پس از یه هفته بوش بهتر میشه چون با هوا مخلوط میشه و شاید به همین علت حجم نامتعارف ۱۰۵ میل داره
رابعا درب این محصول کلا سنگینه و این اصلا دلیل اصل بودن نیست.
1 تشکر شده توسط : پویا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir