نظرات | pegah
ترتیب نمایش
امواژ اپوس یک به نظر من کاملا عطر زنونه است...در ابتدای اسپری با حجم عظیمی از بوی گل مواجه می شید...بوی این عطر گرمه..و این هلِ که حس گرما رو تشدید می کنه...من بوش رو دوست دارم...خاص و بسیار متفاوته...مشابهش رو ابدا تست نکردم... اما توصیه ام به اقایون اینه که فکرشو نکنن...
7 تشکر شده توسط : معین هاشمی Abbas.m
یاس ...-مریم-...گل های سفید....-اکوا دی پارما...فکر کنم برای طرفداران عطرای گلی همه چیز مهیاست...یکی از بهترین عطرای گلی...از ان دسته از گلی هایی که حس و حال گل فروشی رو تداعی می کنن...از اونا که کاملا حس اینو تداعی می کنه که دست گلی سفید رو در دست دارید..این عطر عالیه.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
اگر عطرای رزی رو دوست دارید...چه انتخابی بهتر از رز نوبل...رز به زیبایی تو این عطر طراحی شده...ظرافت و کرشمه ی شاخه گل رز رو در ذهن تداعی می کنه...رزش حالت تاریک و گرفته نداره...اما نمی شه گفت خیلی هم فرش و تازه است..ولی تمایلش به فرش بودنه.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mehrsa
این عطر چهار فصل و از نظر من واقعا خوش بوئه...رایحه ای عطر در عین مجلل بودن بسیار شاد و پرانرژیه...یه زن شیک و شاد با رژلب قرمز رو یاداور می شه...که لبخند فراخی زده و چشماش می درخشه...بی شک ارزش تست رو داره.
1 تشکر شده توسط : یاسمن خندان
بوی این عطر فوق العاده است....بوی خانم شیک و مهربون ...خنک--ارام بخش--پخش خوب -- ماندگاری بالا--وقتی این عطرو استفاده می کنید دیگران در موردش سوال می کنند.
3 تشکر شده توسط : نسرین اکبری توت فرنگی
همین الان روی تستش کردم...میوه ای..میوه و میوه..همون ژن سی رو در قلب خودش جا داده اما با هویتی متفاوت گلابی و انگور سیاه رو چون برای من شناخته شده اند به خوبی حس می کنم...اما...اما اون تهش یه حس ناخوشایند داره...یه چیز تیز ...یه اکورد ناهمگون...انگار وصله ای از عطر دیگه رو به این چسبودن...حتا به یک پنجم این قیمت هم من حاضر به خریدش نیستم
بوی این عطر برای من عجیب و دوست داشنیه...خیلی حس و حال خاصی داره..اصلا از بربری چنین توقعی نداشتم ... ولی بوش رو دوست دارم...بویی که در هر عطری استشمام نمی شه...
4 تشکر شده توسط : Maxxine Azadeh Moradkhani
چه می شه گفت...خوب و خوش بو...ولی انگار ترکیب نت هاش قبلا تو عطرای دیگه بوده...انگار کار خاصی در مورد نتهای این عطر انجام نشده...خیلی از عطرا این طوری اند...اما برای من این یکی زیادی معمولیه...البته من کیفیت نتها رو می پسندم اما ابدا عطری نیست که بخرمش..شاید برای یه خانم 45 تا 50 ساله به عنوان هدیه انتخابش کنم.
2 تشکر شده توسط : س غ ایرن
به نظرم بربری...کیفیت نتهای این عطر خیلی خیلی بهتره.
2 تشکر شده توسط : rozhan z.heidari
یه عطر شیرین و مناسب تمام فصل ها به جز تابستون...گرم و شیرین...نه گرم سوزان و نه شیرین چسبناک...دوست داشتینیه اما می شه با این قیمت انتخاب های بهتری هم داشت.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir