نظرات | ali asef
ترتیب نمایش
سلام مجدد. این ادکلن رو حدود یک ماه پیش خریدم و جالبه که الان نسبت به چند روز اول، ماندگاری و پخش بوش خیلی قوی تر شده. حتی شاید بتونم بگم رایحه ش هم یکمی دلپذیرتر و شبیه تر به اونتوس شده.

نکته: امشب بیرون بودم. این ادکلن رو به همراه ادکلن لالیک مشکی ساده به لباسم زده بودم. چند نفر ازم پرسیدن چی زدی؟ از وقتی اومدی، بوی یه عطر خیلی خوب و جذابی میاد. و من نمیدونستم از لالیکه خوش شون اومده یا از آرماف یا از ترکیب شون. چون با این که هر دو رو با هم زده بودم، قشنگ بوشون از هم تفکیک شده بود و اگه کسی از نزدیک مثلا فاصله ی نیم متریم بو میکرد، میفهمید که دو رایحه ی مختلف روی لباسم زده شده.

به هر حال ترکیب جالبی شد برای امشب که هوا سرد بود ولی خیلی یخ و با سوز نبود. گفتم شاید به درد کسی بخوره و بقیه هم قبلا دو تا ادکلن با روایح متفاوت و غیر نزدیک رو همزمان استفاده کرده باشن.

و یه چیز جالب تر !!!!! همیشه وقتی لالیک میزدم، بعد نیم ساعت دیگه بوش رو حس نمیکردم و بقیه هم حس نمیکردن. ولی وقتی همزمان با این کلاب دی نایت آرماف استفاده کردم، بعد 6 ساعت بوی هر دو ادکلن تقریبا با همون شدتِ لحظه ی اول توسط خودم و بقیه حس میشد. تجربه ی عجیبی بود.
3 تشکر شده توسط : Aliireza غلامرضا
پس دوست گلم اگه قضیه اینه، نگران نباش. حالا که تمام اون جزئیات رو چک کردی و درست بوده، احتمال خیلی زیاد ادکلنت اصله. اگرم ماندگاریش پایین نیست، دیگه صد در صد مطمون شو که تقلبی نیست.

من تولیدات تمام سالهای این ادکلن رو ندیدم. ممکنه بعضی سالا رنگ اون قسمت رو نقره‌ای و بعضی سالا مشکی زده باشن. یعنی اگه بیشتر مشخصات ظاهری درست باشه و یکی دو تاش مطابق نباشن، بازم دلیل بر اصل نبودن ادکلن نیست. خود سازنده‌ها بعضی وقتا یه تغییرات جزئی‌ای در ظاهر ادکلن ایجاد میکنن.

اول به خود رایحه و موندگاری و پخشش دقت کن که دقیقا با نسخه های اصلی که قبلا تو مغازه ها تست کردی یا اطرافیانت داشتن، یکی باشه. بعد به مشخصات ظاهری توجه کن و این ظاهر مثل رایحه و ماندگاری نیست که بگیم حتما و لزوما با نسخه های اصلی مشاهده شده یکی باشن.
1 تشکر شده توسط : pedram4s
سلام. پدرام جان به توضیحات rz110 عزیز توجه کن. قسمت اسپری هم مشکیه. راه های تشخیص رو این دوست عزیزمون توضیح دادن که منم مطابقت دادم و همه شون درست بود.
1 تشکر شده توسط : pedram4s
سلام. این ادکلن رو چند ساله بعضیا اطرافم میزنن و واقعا خوشبوئه. هم مردا هم زنا معمولاً جذب رایحه ش میشن. در مورد موندگاریش نمیتونم نظر درستی بدم ولی پخش بوش هم خوبه. فکر میکنم انتخاب خوبی باشه. ارزون قیمت هم هست. شیشه ی زیبایی هم داره. البته شاید همه پسند نباشه ولی تا حالا ندیدم کسی ازش بدش بیاد. اگه برای بینی تون تند نیست، ارزش حداقل یک بار خریدن رو داره...
1 تشکر شده توسط : آیدا
یک دنیا تشکر. اینا برای پسر 26 ساله مناسبه؟ جلف یا خشک نیستن؟ مثلا برای سن های خیلی کمتر یا خیلی بیشتر نیستن؟
ماندگاری شون هم اگر تجربه دارید، راهنمایی کنید که خوبه یا کمه. مرسی
سلام. دوستان گزینه‌هایی که رایحه‌ی آناناس دارن، چیا هستن؟ البه گزینه‌هایی که گرون نباشن. واقعا این میوه بوی مست کننده‌ای داره.
آقا ناصر هادی یه کامنت جدید گذاشتم که راحت تر منو پیدا کنی. متاسفانه حق با آقا مرتضی بوده و من دو بار لالیک مشکی گرفتم که یه بارش فیک و بار دومش اصل بوده. و جعبه هم در هر دو خرید کاملا یکسان بوده. عکسشو به خاطر درخواست شما روی پروفایلم گذاشتم و امیدوارم بهتون کمک کنه. هر چند که جعبه رو هم راحت کپی برداری میکنن و مشابه اصل میسازن.

آقا مرتضی راه خوبی برای تشخیص اصل از فیک گفتن که من نمیتونم چک کنم چون ادکلن اصله رو در حال حاضر ندارم ولی اون فیکه فقط یه سوراخ درشت داره و سه سوراخ ریزتر نداره.

نکته ی دیگه ای که شاید به شما کمک کنه، اینه که درب ادکلن قهوه ایِ خیلی سوخته س. یعنی از رنگی که در عکسای سایت میبینید، تیره تره. و در عین حال مشکی هم نیست. امیدوارم بتونید اصل این ادکلن رو پیدا کنید و از ماندگاریش لذت ببرید. چون همین ادکلن فیکی که گرفته بودم، تنها تفاوتش با اصلی در ماندگاری بود و رایحه ش کاملا یکی بود. البته از نظر منی که عطرشناس وارد و با تجربه نیستم. شاید افراد ماهرتر بتونن تفاوت رایحه های لالیک فیک و اصل رو تشخیص بدن.
1 تشکر شده توسط : ناصر هادی
سلام. از شما تشکر میکنم. بسیار مفید بود. تمام این نکات رو چک کردم و درست بود. پس امیدواریم به اصل بودن ادلکنم بیشتر شد. قبلش فقط از روی ماندگاری و کیفیت عطر میگفتم که جنس اصل گرفتم. این نکات ریز رو مطمئن نبودم و نمیدونستم.
سلام مجدد. آقا ناصر هادی دو ادکلن ماین و کلاب د نایت بسیار راضی کننده هستن. فقط دقت کنید که اصل باشن. مثلا ماین حتما سبز باشه و آبی روشن نباشه. مثلا عکس های بالای همین صفحه، اگه دقت کنید، مربوط به نسخه ی آبی کمرنگه که پخش بو و ماندگاری خیلی کمی داره.

حالا اگه ماین سبز رنگ و کلاب د نایت رو پیدا کنید، یکیشو به آستین راست و یکی شو به آستین چپ بزنید و ببینید کدوم از نظر ماندگاری و لطافت رایحه برای شما راضی کننده ترن. هر دو به حد کافی شبیه اونتوس هستن و ماندگاری خوبی هم دارن. ولی هر دوتاشو همزمان بزنید و بین خوب و خوب تر یکی رو انتخاب کنید. من خودم این بار کلاب د نایت برداشتم، وقتی تموم بشه، ماین سبزرنگ میخرم که کامل متوجه بشم کدومشون یکم برتری نسبت به اون یکی دارن.
حالا به دوست عزیز ناصر هادی هم بعد سلام و عرض ادب بگم که همه چیز حتی درب ادکلن یا جعبه قابل تقلید و کپی برداریه. شما برای اطمینان از خرید ادکلن اصل دو تا راه بیشتر ندارید:

یا از جایی خرید کنید که بارها خودشو ثابت کرده و نشون داده که قابل اعتماده و میشه از اصل بودن محصولاتش مطمئن بود.

یا کیفیت جعبه، درب ادکلن، روایح، ماندگاری و پخش بو رو از مدل اصلی پیدا کنید و به خاطر بسپارید، که وقتی برای خرید حضوری یا اینترنتی رفتید، تمام این موارد را تطبیق بدید و فقط در صورتی خرید کنید که تمام این نکات رعایت شده باشن.

مثلا ممکنه جعبه به ظاهر اصل باشه، رایحه هم همین طور. ولی ماندگاری کمتر از نسخه ی اصلی باشه. در این صورت میفهمید که احتمالا اون جنس، اصل نیست. یا ممکنه جعبه و ماندگاری کاملا مشابه نسخه ی اصلی ادکلن باشن ولی رایحه یک مقداری از رایحه ی اصلی و خالص اون ادکلن فاصله داشته باشه. بازم در این صورت باید به صال بودن جنس شک کنید. موفق باشید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir