نظرات | نوصا
ترتیب نمایش
سلام و وقت بخیر
من تازه به این جمع پیوستم و یکی از دلایلم نظرات ناب دوستانی مثل ایکاروس عزیز و احتیاج به کمک خودم بود.
حقیقتش دیدم پست آخرشون اینجاست و خواستم سوالی بکنم ...
من شخصیت خنده رو، کمی شوخ بنا به محیط و شخص مقابلم و شیطون دارم...یعنی شیطنت در وجودم هست و به اقتضای شرایط بروز میدم...دختری با آرزوهای بزرگ و حدود سن 25 که اطرافیان منو آدمی شاد و سرزنده و شوخ طبع و شیطونن میدونن...ولی خب درون شخصیتم غم و احساس پشیمانی پیدا میشه که برای خودمه فقط.
آدم به ظاهر مستقلی هستم که گاهی مستاصل میشه و یه جای کارش لنگ میزنه...از نظر دیگران انسان موفق به حساب میام
حقیقت تا الان عطرای شیرین و شکلاتی و گاها تلخ استفاده میکردم و بنا به شخصیت عطری تهیه نکردم، صرف علاقه بوده انتخابام
اما اخیرا یه اتفاق خاص و نادر برام پیش اومده...جذب شخصیتی شدم که تفاوت سنی حدود 15 ساله با بنده دارن و توجه گاه محسوس و گاه نامحسوسی نسبت بهم دارن...یعنی با پختگی این شخصیت و همین توجهاتشون به بنده جذبشون شدم...ایشون انسان شریف، دانا، باملاحظه، به شدت باهوش و خوش رویی هستن که بنظرم اثرگذاری روی ایشون و نفوذ به قلبشون کار دشواری باشه...ناگفته نمونه به لحاظ ظاهری دختر بسیار ساده ای هستم و همین بنظرم توجه ایشون رو جلب کرده.حقیقتا به عطر رو آوردم که اگر شانسی هست، من به دست بیارم..کما اینکه اطرافیان میگن این شانس در دستت هست و از توجهات ایشون به من نمیشه صرف نظر کرد.
دنبال عطری هستم که شخص مقابلم درگیرش بشه و ذهنش رو به فکر در مورد من بندازه..چون انقدر مشغله دارن نمیدونم جز دیدارهای کوتاه زمان دیگه ای به من اختصاص داره یا خیر...
با این همه بهتره بگم بودجه ای که میتونم اختصاص بدم حدود 400 تومان هست و با توجه به این شرایط دنبال عطری هستم که پخش بو و ماندگاری متناسبی داشته باشه.
پیشاپیش از تمام دوستان سپاسگزارم و اگر لطف کنین ظرف امروز و فردا پسخی بدین ممنون میشم چون برای تست عطر میخواستم برم...
روز خوش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir