نظرات | روح اله مهرابیان
ترتیب نمایش
شباهتش به باوارت رژ خیلی زیاد هست مخصوصا در نت های ابتدایی. هیچ شباهتی به دانهیل آیکون نداره !
1 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest
با سلام
من این ادکلن رو از سایت خریدم و در کمترین زمان در شیراز به دستم رسید که جا داره از پرسنل عطرافشان تشکر کنم. همونطور که توقع داشتم ادکلن اصل بود (کلا از ظاهر ادکلن مخصوصا طراحی داخل درب ادکلن و شیشه و چند تاچیز دیگه به راحتی میشه فهمید).راستش شیراز با قیمت ارزونتر هم گیر آوردم ولی چون اعتباری به اصل بودنش نداشتم نگرفتم. از نظر بو ادکلن خاص و فوق العاده ای هست و یک انتخاب خوب برای رنج سنی 30 تا 40 سال و به نظر من با توجه به بوی نهایی ادکلن که سریع هم به اون میرسه و چوبی هست و گرم بیشتر مناسب پاییز و زمستان هست.
فقط یک سوال از عطرافشان: برچسب وزارارت بهداشت نداشت ، من قبلا از شما خرید کردم و برچسب وزارت بداشت داشت اگه توضیح بدین ممنون میشم.
پاسخ مدیر : سلام مبارکتون باشه. قانون برچسب شبنم مدتی اجرا شد و سپس برداشته شد. احتمال در اون زمان خریداری کردید. الآن فقط محصولاتی که به صورت شرکتی وارد میشن برچسب وزارت بهداشت دارن.
من این ادکلن رو از همین سایت گرفتم. قابل توجه همه دوستان اینکه نوع تقلبی این کار در بازار بسیار زیاد هست. اما ادکلنی که من از عطر افشان گرفتم اصل بود و از این بابت جا داره از عطرافشان تشکر کنم. نسخه تقلبی این کار رنگ کدر داره -نوشته های روی شیشه رنگ پخش کردن که با دقت میشه فهمید-در نسخه اصلی حجم ادکلن بصورت نوشته برشی پشت شیشه نوشته شده و یک سری مشخصه های دیگه داره که اگه نسخه تقلبی رو کنار نسخه اصلی بذارین(من این کار رو کردم) کاملا متوجه میشد.
بنظر من شما می تونید با خیال راحت و بدون دغدغه از این سایت خرید کنید و امیدوارم این اعتبار همیشه حفظ بشه
با سلام
این ادکلن رو من سفرش دادم و دو روزه به دستم رسید(شیراز)
فقط سوالی که داشتم این هست که دور جعبه سلیفون نبود ... برای همه ادکلن هایی که ارسال می کنید سیلیفون رو بر می دارید ؟؟؟
در ضمن ادکلن خوبی هست بوی خوبی داره و کاملا سنگین و مردونه هست. شباهت بویی با سیلور سنت نداره
پاسخ مدیر : برخی محصولات از طرف شرکت سازنده بدون سلفون عرضه می‌شن مانند اونتوس، کول واتر و همین کار
بوی این ادکلن نه میشه گفت خنک هست نه میشه گفت شیرینه !! به نظر من بوی ملایم و تلفیق زیبایی شیرین و تلخ هست. حتی میشه گفت تلخ ملایم
سلام
شما از بین پلو سبز و دیویدوف زینو کدوم رو پیشنهاد میدین ؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir