نظرات | J J
ترتیب نمایش
من هم به تازگی گرفتم البته نه از اون سایتی که شما میگی چون اون سایتو منم نوشته هاشو متنشو محیط سایتو دیدم یه جوری اومد بنظرمو نخریدم ولی از یه سایت که فروشگاهش چند روزی تو همین عطر افشان ثبت شد خریدم که دقیقا عین سمت چپی عکس شما سر اسپری مشکی هست و زیرش هم با حک شدگی که به سختی میشه خوند نوشته ساخت فرانسه.
در مجموع ادکلن بدی نیست ولی پایین تر هم گفتم انقدری که ازش تعریف میشه خوب نیست.
1 تشکر شده توسط : پویا
خیلی بزرگش کردن اصلا اون چیزی که میخونه ادم ازش تعریف میکنن نیست .
کاملا معمولی و حتی کمی هم سر درد آور بنظر من کیفیت ماین بهتره فقط پخش بوش یکم کمتره که البته پخش و ماندگاری اینم چندان تعریفی نداره.
با احترام به نظر دوستان ولی واقعا بعضی از تعریف ها عجیبه . این ادکلن رو خریدم فرداش دادم به کسی برای یه استفاده خاص. پخش بو و ماندگاری این کار بسیار بالاست به شکلی که بعد استفاده فقط میگفتم خدا چرا بوی بدش نمیره.از اون کاراست وقتی استفاده میکنی میری تو یه جمع همه سریع سرفه میکنن و چپ چپ نگاه میکنن. دقیقا بوی قند و گلوکز سوخته میده بدون کوچکترین تغییر نت تا اخرین لحظه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir