نظرات | Katyazar
ترتیب نمایش
سلام خدمت دوستان عزیز،دوستان من راهنمایی میخوام ازتون بابت خرید عطر برای یک دختر خانم ۲۳ ساله ولی اینکه عطر برای چه سنی باشه اصلا برام مهم نیست یعنی با توجه به شخصیت اون فرد میگم،یه عطری که بوی عروسک بده برای کسی که واقعا مثل عروسکه،از نظر. ظاهری و باطنی یعنی کلا شاهکاره،فوق العاده باهوشه،کاراکتر جذاب و. مرموز و. غیر قابل نفوذ،کسی که هرچقدر بیشتر بشناسیش بیشتر عاشقش میشی ولی در ابتدا فکر میکنی که به هیچ وجه نتونی باهاش رابطه داشته باشی،یعنی در ظاهر سرد و در باطن گرم،کسی ک همه شیفته اش باشن خودش یک زندگی شاهانه داشته باشه،ایده ال گرا و خیال پرداز و فوق العاده احساساتی،کسی که هم هنرمنده و هم محقق علوم پزشکی،یعنی کلا در همه چی دستی بر اتش داره،یک شخصیت خیلی خاص دیگه نمیدونم چه جوری توصیفش کنم،فقط پخش بو و ماندگاری خیلی زیاد باشه توی عطر و ترجیحا رایحه های انار،پرتقال،عسل،وانیل،کارامل و رز هم درش باشه،بی نهایت ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir