نظرات | خالی فسور (آلیس)
ترتیب نمایش
سلام s8 جان:
بابت وقتی که گذاشتی بسار ممنونم و در اولین فرصت امتحانشون می کنم.
نکته ای که درمورد نارسیسو رودریگز گفتید کاملا درسته و من در حدی عاشق این عطرم که هروقت می خوام با خودم خلوت کنم این عطر رو میزنم و چراغ هارو خاموش می کنم، گوشه اتاق روی زمین می شینم و فقط می نویسم.
1 تشکر شده توسط :  S8
به نوید نیک عزیز:
باعث افتاخار منه. و اما درمورد ایسی میاکی: اتفاقا امروز صبح داشتم به همین فکر می کردم که تنها عطرهایی که تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد پیچیدگی و درعین حال هارمونی کافی رو دارن، قیمت و پخششون مناسب هست و هم با پرستیژن و هم بیش از حد اتو کشیده نیستن، همین کارهای ایسی میاکین حد اقل بین دایره شناخت محدود من.
مارلی باز عزیز ممنونم. وان میلیون رو تاحالا تست داشتم، با توجه به جلیقه چرم و پوتین و پوشش یکدست مشکی، و علاقه به اتمسفر گوتیک فکر میکنم عطری با تم یک مقدار تاریک تر مناسب تر باشه.
اول از همه بابت نظر نا مرتبطم با این عطر عذر خواهی می کنم هرچند مشتاقم نظر یا نقدی هم راجع به این عطر از طرف دوستان عطر افشانی بخونم.
از دوستان و اساتید عطر افشانی تقاضا دارم عطر یا عطر هایی(مردانه) تا قیمت 300 هزار تومن برای شخصی با مشخصات زیر بهم معرفی کنن:
پوشش روزمره: جلیقه ی چرم سیاه همراه با تی شرت و شلوار جین مشکی با پوتین چرمی.
مشخصات ظاهری:
مو و ریش بلند، قد متوسط و نسبتا لاغر.
شخصیت:
درون گرا، غیر اجتماعی و حساس ولی محبوب. فراری از رهبری کردن گروه اما مشاور و شخص اول تاثیر گذار و مغز متفکر جمع( آره جون عمت).
شغل:
نقاش(سوررئال)، دانشجوی روانشناسی و احتمالا در آینده فلسفه یا جامعه شناسی.
سلیقه موسیقی: گوثیک راک- کلاسیک- متال.
اولویت های عطر مورد نظر: عمیق بودن و در عین حال داشتن شیطنتی کم و بیش محسوس، پخش بوی بالا تا عطر نقش موسیقی متن شخص رو بازی کنه.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
ترکیبات این عطر واقعا منظم دقیق و تمیز کنار هم چیده شدن, قابل تفکیک و شناسایین.به خصوص گریپفروت و آنانسش.
شخصا بوی این عطر بهم آرامش میده و چند بار در روز تمدیدش میکنم (لحظه های تمدیدش جزو قشنگ ترین تایمای روزمه)و احتمالا نیاز به توضیح نداره که ماندگاری متوسط و پخش بوی ضعیفی داره اما اگر ملاک خودتون یا شخص نزدیک باشه راضی نگهتون میداره.
ضمنن اگر قرار هاتون رو توی ماشین میزارید گزینه ی مناسبیه.
2 تشکر شده توسط : Behroozk Aliireza
یک مسکن روحی که حس زدن تن به آب رو میده, تنها ولی جایی که دوستش داری با کلی حس هایی که همیشه دلت میخواست تجربشون ولی نتونستی.
پلی از جنس خنکی و آرامش به سمت خیال پردازیهات.
ترجیح میدم این عطر رو داخل کشو داشته باشم تا روی میز, شخصا برای لذتی که از بوییدنش می برم میخرمش نه برای زدن و بیرون رفتن, چون نه پخش بوی مناسبی داره و نه ماندگاری.
4 تشکر شده توسط :  حسینی مجتبی بهشتی
وقتی داخل اتاق لباسی آویزون هست که این عطر بهش اسپری شده,
همیشه احساس داشتن یک مهمون محترم و با کلاس ولی جذاب رو خواهید داشت.
کرکتر مرسیدس بنز پرفیوم هم متشخصه و هم راحت, از بوی قابل تاملی هم برخورداره.
ماندگاری طولانی بالای هفت-هشت ساعت روی پیراهن های من,
متاسفانه پخش بو به اندازه ماندگاریش قدرت مند نیست ولی با این حال مناسب و رضایت بخشه.(اگر دست و دل باز باشید پخش بوش به ایده آل هم میرسه)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir