نظرات | مجید مطلق
ترتیب نمایش
یک عطر شیک,باوقار و بسیار خوشبو از خانه عطرسازی کرید.رایحه این عطر بلافاصله پس از اسپری شدن به صورت مرکباتی و ادویه ای شروع میشه. یه بوی نسبتا تند از ترنج و لیمو و همینطور فلفل.بعد از چند دقیقه بو ملایم تر میشه و شکل چوبی به خودش میگیره و کمی تلخ تر میشه.ولی به نظر من نت های مرکباتی تقریبا تا انتها همراه ما هستن,مخصوصا ترنج.هرچی از نقطه ابتدایی فاصله میگیریم بوی چوب برش خورده مثل بویی که درنجاری حس میشه به مشام میرسه.پس از یک تا دوساعت هم قسمت انتهایی رایحه رو میتونیم حس کنیم که ترکیبی از چوب,مشک,کمی عود و البته بازم نت خفیف مرکبات هست. من چند بچ از این ادکلن رو تست کردم و به این نتیجه رسیدم که جز عود در تولیدات قدیمی تر بیشتر حس میشه و در تولیدات ۲۰۱۵ و۲۰۱۶ اساسا بسیار کم قابل استشمامه و درکل رایحه عود در تولیدات ابتدایی میشه گفت کمی شرقی و عربی هست ولی تولیدات بعدی این مورد وجود نداره و یک نت عودی غربی رو شاهد هستیم.در آخر این ادکلن رو به دوستداران عطرهای چوبی و عودی پیشنهاد میکنم.
1 تشکر شده توسط : amir
این عطر واقعا عالیه.بوی بسیار شیک و متمایز با بقیه عطرها.
از لحاظ ماندگاری که خیلی خوبه.هروقت استفاده میکنم روی مچ دستم و لباس حدودا دو روز کامل بوشو حس میکنم.
پخش بوشم خیلی خوبه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir