نظرات | علی
ترتیب نمایش
سلام
یکی از دوستان Premiere Note Java Wood رو معرفی کرد خیلی کمه و سخت پیدا میشه ولی بسیار شبیه راکی مانتین هستش با پخش و ماندگاری بهتر
2 تشکر شده توسط : صاد امیری 30YA30
سلام خدمت دوستان عزیز و کارشناسان و مدیر سایت.....راستش من رایحه راکی مانتین رو خیلی دوست دارم اما چندتا مشکل هم باهاش دارم اول اینکه پخش و ماندگاری کمی داره بعد توی همون مدت هم که بوشو احساس میکنم خیلی زود برام خسته کننده میشه دوم اینکه عطر زیاد خاصی نیست یعنی احساس خاص بودن نداری و طوریه که انگار همه قبلا این بو رو استشمام کردن .....حالا یه کمک و راهنمایی از شما میخوام که با همین رایحه و توی همین رنج قیمت به غیر از لالیک چندتا عطر چوبی تلخ و خاص و رسمی با پخش و ماندگاری خوب به من معرفی کنید.....با تشکر
سلام من این ادکلن رو دارم و حدود یک ماه هست که دارم ازش استفاده میکنم همه میگن چقدر بوش تند هست و بعضیها هم میگن قابل تحمل نیست فقط دو یا سه نفر ازش تعریف کردن . میخواستم بپرسم توی کارهای ریو با همین رایحه ولی ملایم تر چی رو پیشنهاد میکنید.؟
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما بلو دریو، وود و اویتوس رو پیشنهاد می‌کنم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir