نظرات | حسین
ترتیب نمایش
با تمام وجودم رایحه اولیه این عطر رو دوست دارم و حسرت میخورم که چرا یک چنین رایحه بی نظیری رایحه اولیه عطره و چرا اینقدر زود تموم میشه. عطر رو من داخل یه کمد گذاشتم، باز کردن درب کمد همانا و ....

ای کاش فقط بیشتر میموند، دوستان محصولی سراغ ندارید که رایحش شباهت زیادی با این عطر داشته باشه با این تفاوت که رایحه اولیه وود رایحه میانی یا پایانیش باشه؟
مرسی نوید عزیز.
حقیقتا یه جور حس دوگانه به شدت ویژه دارم در موردش و مطلق نمیتونم چیزی بگم. واقعا عاجزم از اینکه فعلا در موردش چیزی بگم. اما ناامیدی ای که اون دو روز اول از خریدش بهم دست داده بود دیگه اصلا نیست.

یه سوال داشتم از دوستان مطلع که تجربه این عطر رو هم دارند:
امکانش هست ترتیب ترکیباتی که تو این محصول بوشون به مشام میرسه رو تا جایی که میدونید بهم بگید؟
چیزی که خیلی مد نظر منه رایحه عطر تو 5 دیقه دوم بعد از اسپری شدن و اون رایحه آخری که خیلی هم میمونه روی پوست و بوی تنباکوی خیس مانندی هم داره، هست.

بازم سپاس
خب امروز گرفتمش، بازم ممنونم از سام عزیز بابت مشورت هاش. بنظرم بوی کاملا خاصی داره که لااقل من به گمونم فقط یکی دوبار به مشامم رسیده باشه. فعلا هیچ نظری نمیتونم در مورد اولین تجربه عطریم بدم و صرفا هدفم از این کامنت تشکر از سام عزیز و آقا نوید بود. هر لذتی که من از این عطر ببرم مسلما نام شما در خاطرم زنده میشه.
سام عزیز و جناب جهرمی، بی نهایت سپاسگزارم ازتون.
سام عزیز از اینکه پاسخت رو دیدم بی نهایت خوشحال شدم، به شدت برای من ارزش داشت توجهی که نشون دادی و آرزو میکنم همواره موفق باشی.

اما علت اینکه من دارم بعد از چند روز که از پاسخت میگذره یه پاسخ دیگه مینویسم اینه که حقیقتا این چند روز ساعتهای زیادی رو من تو این سایت گذروندم و دمادم در حال زیر و رو کردن تجربه های دوستان بودم. از اون کارهایی که شما معرفی کردید گرفته تا اون کارهایی که بین نظرات این محصولات اسمشون دیده میشد و ترغیبم میکردن به اینکه ببینمشون.

مهمترین مشکل من بعد از بی تجربه بودنم تو این زمینه با این همه انتخاب، عدم اطلاع از یه فروشگاه معتبر واسه تست این گزینه هاست و فعلا کار من رو به سطحی تقلیل داده که فعلا با عطرهایی که بازخوردهای خوب داشتند لیست تهیه کنم.
الآن بهتر میتونم خواسته خودم رو مطرح کنم
مورد اول اینکه فعلا چیزی که میخوام بخورم واسه این دو فصل پیش رو هست و مناسب این برهه از سال باشه، عمده فضایی که من توش هستم فضای یه کلاس 5 در 5 متهر و مسلما نمیخوام بوی ادکلن (یا عطر) من هیچ بنی بشری رو اذیت کنه. تو مود قرارهای عاشقانه نیستم و نداشتم تاحالا و قصد اینو هم ندارم که توجه خاصی رو به خودم جلب کنم. فقط از این خطی بودن خسته شدم و بنظرم بوی خوب میتونه یه آغاز باشه در اومدن از این تکرار مسخره
خب تو این چند روز من گزینه های زیادی رو از نظر گذروندم ونظرات زیادی رو هم خوندم. آغازش از گزینه های معرفی شده شما بود و بینابینش به گزینه های دیگه ای هم رسیدم. همه اینها بنا به تعریف و تمجیدهاست و من حقیقتا نمیدونم کدوم بنا بر میل منه. تنها چیزی که بنظرم میتونه کمک کننده باشه تو این مسیر علایق بویایی منه که یکمم عجیبه:
از بوی ناشی از پاشیدن آب روی خاک یا کاهگل؛ تا مدت چند ثانیه روحم از زمین جدا میشه و وارد یه خلسه های ذهنی عجیبی میشم، اما بعد از این از بوی نفت و چسب و بنزین بی نهایت خوشم میاد (خصوصا چسب و بنزین)، بوی چوب خیس هم خوبه و علاقه وافری هم به بوی شکوفه پرتقال و رایحه ملایم یاس دارم. بوی سیگار کشیده نشده هم خیلی خوبه. از رز و گل محمدی بیزارم و بوی صابون مانند هم تو حلقم میکنه که اون شخص فقط چند ثانیست از حموم اومده بیرون و من مدام رنج میکشم ازین بو.

این لیستیه که من تو این چند روز بهش رسیدم، امیدوارم منطبق باشن با اون چیزایی که من بالا گفتم:
-لایک مشکی ( و یا اسپرتش)
-وود راکی مانتین
-هی وود سیلور ویند
-بولگاری من (اکستریمش) و من این بلک
-آوان گارد
-بنتلی اینتنس EDP
- گرلن ال اینستنت پور هوم ادو تویلت
-پوشن رویال بلک EDP
-رالف لورن سبز
-اپیک ادونچر

باتوجه به قیمتها و تعریف و تمجید ها در حال حاضر از لحاظ قیمتی مسلما نظرم روی لالیک هست و از بابت اینکه میگن دیگه خاص نیست و همه دارن رو وود راکی نظر دارم. حالا از این به بعدش دیگه ریش و قیچی دست شماست.
عرض سلام خدمت دوستان عطرشناس، لطفا راهنماییم کنید؛ طولانی بودنش رو بذارید به پای تجربه در حد صفرم/.
من حقیقتا تا چند وقت پیش اصلا نمیدونستم جریان اینکه عطر رو باید عطر نامید و همه این ماده های خوشبو تو جعبه های شیشه ای رو من ادکلن میدونستم! سطح سواد عطری من به شدت پایینه و بجز یکی در مورد عطر (به معنای عامیانش) و یه چیزی بنام شالیز (از کمپانی مارکوئیز و البته زنونه) هیچ تجربۀ خاصی ندارم. الآنم دقیقا نمیدونم دنبال چیم :)
نمیدونم بوی شالیز به مشامتون خورده یا نه، اگر خورده که من آرامشی که تو بوی اون محصول وجود داره رو خیلی دوست دارم. تصور میکنم رایحش بنا به اصطلاحات حرفه ای شما عطربازا؛ گرم و شیرین باشه اما مشابه چه بوییه؟ اصلا نمیدونم.
دوست ندارم برای انتخاب محصول مورد نظرم اذیتتون کنم و سعی میکنم با کمترین میزان اذیت و آزار به محصول نهاییم برسم.

خب مسلما این همه تعریف و تمجید از این محصول فعلی هرکسی رو وسوسه میکنه واسه خریدش، من دوست دارم از طرف شماها یه لیست top 10 از بهترین های خودتون تو محدوده زیر 200 تومن داشته باشم و از برایندشون بتونم به انتخاب نهایی یا گزینه های اخر برسم.

در انتها هم اگر کسی تو اصفهان یه مرکز معتبر میشناسه برای خرید مطمئن و معرفی کنه ممنونش میشم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir