نظرات | عباس 667
ترتیب نمایش
دكتر ايكاروس عزيز
مي خواهم از اين خانه با توجه به كيفيت خوب آن خريد بلايند باي داشته باشم ،‌براي بنده كدام را توصيه مي فرماييد:
Etat libre - Rein intense incense
يا Etat libre - Rein يا هيچكدام؟
سپاسگزارم
3 ايكاروس عزيز
ادامه.....
همچنين عطر parfume de marly pegasus را بلايند باي كردم ،‌كمي از بوي وانيل لذت مي برم و ديگر هيچ حس ديگري ندارم. عطري كه ديگر تجديدش نخواهم كرد و با اين عطر نظر من به خانه دمارلي تغيير كرد و فعلا خريدي از اين خانه نخواهم داشت. واقعا در برابر جووي حرفي براي گفتن ندارد.
ايكاروس عزيز لطفا مواردي را معرفي فرماييد كه زير يك مليون تومان باشند مگر اينكه در حد و اندازه هاي سايكدليك به من حس راضي كننده بدهند.
باز هم ممنونم
2 ايكاروس عزيز
ادامه....
عطر zino davidoff را خريداري كردم كمي بوي صابوني شروع اذيت كننده است ولي بعد از آن بسيار عالي نسبت به قيمت. همچنين عطر le labo 24 patchouli را تست كردم و در ليست خريدم قرار گرفت و دومين عطر مورد پسند من بعد از سايكدليك است.
ظاهرا بعد از استشمام سايكدليك، انقلابي در تجربه بويايي بنده حاصل شده است متاسفانه تا اين موفق به تست jovoy private label نشده ام و اين خانه ظاهرا حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
ايكاروس عزيز ظاهرا خيلي وقت است به فيسبوكتان سر نمي زنيد. از پيدا كردن مجدد شما خوشحالم و منتظر راهنمايي هاي ارزشمند شما هستم.
1 سلام دكتر ايكاروس عزيز
(ظاهرا كامنت اول و طولاني من درج نشده است وتا آنجا كه بخاط دارم دوبار عرض مي كنم)،‌ايكاروس عزيز قبلا ليستي را براي تست معرفي فرموديد (خاطرتان آمد بنده: پزشك چهل ساله عاشق تنهايي) و باختصار تجاربم را عرض مي كنم.
عطر jovoy psychelelique عاشق اين عطر شدم و حتي يك پاف آن براي به خلسه بردن من كافي است و بهترين عطر بنده تا اين لحظه.
عطر فارنهايت بسيار عالي،‌قبل از تست سايكدليك در ليست خريدم بود و بعد از آن ديگر نه. در ضمن در تمامي تست ها عطري نبود كه بدم بيايد همه خوشبو بودند و فقط به دو دسته قابل پوشيدن و غير قابل پوشيدن توسط بنده تقسيم مي شدند.
عطر dior ispahan خوشبو ولي برايم كمي سنگين بود و قابل پوشيدن نبود. عطر comme de garcons amazinggrin بسيار خوشبو ظاهرا بايد در تابستان مجددا تستش كنم. عطر chanel egoist بسيار عالي و اين هم بعد از تست سايكدليك از ليست خريدم فعلا خارج شد (نيم نگاهي به آن دارم). عطر guerlain vetiver خوب ولي برايم قابل پوشيدن نيست. عطر tom ford oudwood در ليست خريدم قرار گرفت و همچنين narciso rodrigez blue noir
متاسفانه amouge memoir مردانه را براي تست پيدا نكردم (زياد اهل مغازه رفتن نيستم و ترجيح مي دهم پاي اينترنت سمپل بخرم)
در ضمن عطر masque russian tea را بلايند باي كردم ،‌يكي دو ساعت اول پشيمان شدم ولي بعد ، رفته رفته علاقمند شدم. با استشمام آن حس عجيب بي كسي يا بهتر بگويم بلاتكليفي دارم ،‌ طوري كه انگار وسط يه مهماني شلوغ به طبقه بالا رفته و در تنهايي بدون هيچ فكر مشخصي با خوردن يك استكان چاي سرماي بيرون را نظاره مي كنم. در حال حاضر از پوشيدن اين عطر خوشحال هستم ولي هيچكدام هالوسنيشن وحس غريب سايكدليك را برايم ندارند.
در ضمن با تست چندين عطر ديگر متوجه شدم كه نمي توانم عطرهايي با تم غالب الكلي و صابوني را بپوشم
با هم ممنونم و منتظر نظرات ارزشمند شما هستم
سلام و ارادت سام عزیز
بله ، از قبل حدود بیست تا سمپل تهیه کرده بودم ، از لیست شما و ایکاروس عزیز فقط شش تا سمپل تونستم پیدا کنم که تا فردا به دستم می رسه... از راهنمایی های شما و آشنایی با شما و ایکاروس بسیار مشعوفم... نظرهایی که میدم برداشت کاملا شخصی و خام است و هنوز این توانایی را ندارم که کل موجودیت عطر را ببینم و فقط وجهی را که عطر خودش را بمن می نمایاند می بینم ، نه تمام وجوه عطر... حتما نظراتم را باشتراک خواهم گذاشت ، امیدوارم موجب کسالت دوستان نگردد..
Nasomatto black afgano
با نت های شاهدانه، تنباکو ، عود ، نت های چوبی و.... به حق برازنده نامش است... بوی ماندگار با پخش مناسب... بویی مرموز و عمیق ولی افزایش تمرکز نمی دهد، مثل پاک کن نصف ذهنت را خالی می کند.، همه چیز غمگین می نماید و شما را در انتظار می گذارد... بویی که سبب می شود فقط نظاره کنی... چمباتمه زده کنار دیوار گلی ... بازی دخترکان را توی علفزار ببینی ... اما خوشحال نیستی....
Nasomatto Absinth
با نت های ذکر شده پیچک، خس خس و نت های سبز... عطر محرک و شادی آور، فکر می کنی شاید دنیا جای بهتری بوده و تا حالا نمی دانستی... می خواهی بلند شوی و بروی دنبال خوشگذرانی... چه میشه ساعتی الکی خوش بود... اما در عین حال شادی ات عمیق نیست... یک نوع سبکسری است و هیجانی...
این دو عطر را اگر پول اضافی داشتم می خرم، نه برای استفاده... برای اینکه گاهی بو کنم
سلام
سه محصول از olfactive studio را تست کردم
chambre noir و ombre indigo: هر سه کار این برند را باشخصیت یافتم، ماندگاری همه 7 از 10 و پخش بو هم همینطور... هر سه این کارها یونی هستند. که البته این دو رایحه اسموکی و سنگین با ذائقه من سازگار نبود ، ولی جای تست دارد.
اما رایحه شیرین و میوه ای flashback با نت پایه عنبر و مشک را بسیار دوست دارم، ایکاروس عزیز همیشه یادآوری می کند که ما باید به عطر شخصیت بدهیم. در این یک مورد من از flash back شخصیت گرفتم، گویی یه ارتزی بود که تن بنده ساخته شده، وقتی این عطر را تست کردم ، حس کردم که سر و شانه هایم بالاتر رفته، موقرتر شده ام و عمیق تر مسایل را می بینم... فلش بک در لیست خرید من قرار گرفت.
سلام خدمت دوستان عزیز
بنده این عطررا از یکی از سایتهایی که عطرافشان معرفی کرده بود ، خریداری کردم... به نظر من عطر ضعیفی آمد با ماندگاری 25 دقیقه و پخش بو 25 سانتیمتر ، قابل مقایسه با پخش و ماندگاری آمواج و تام فورد اصلا نیست (سه از ده)، نمی دانم عطرهای ارزان اینطور هستند یا اینفینیت اینتنس بسیار بسیار ملایم است یا عطر من فیک است... عطرافشان هم که دیگر فروش ندارد، از دوستان خواهش می کنم اگر سایت معتبری برای فروش سراغ دارند ، به بنده اطلاع دهند. [...] سپاسگزارام
ایکاروس عزیز ..
از راهنمایی شما سپاسگزارم
احتمالا چند ماهی برای تست عطرهایی که شما و سام عزیز معرفی کردید مشغول خواهم بود
باز هم ممنونم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir