نظرات | سعید
ترتیب نمایش
به ایکاروس عزیز
گفتم که شوق بودنم تنها تویی ای دوست
خوش میکنم دنیا تو با یاد تو ای دوست
حتی نکردی یادی از گفتار پاک من
عمری نشستم پای این پندار پاک ای دوست


دکتر بی خبر رفتی که رفتی ؟؟؟
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
به talion
من هم با نظر حسن اقا موافقم اگر میخواهید ایکاروس اینجا باشند اصلا تعریف تمجید نکنید ایشون نه تنها جواب نمیدن بلکه یک مدت هم ناپدید میشوند همینطور ساده از ایشون سوالی دارید بپرسید چون ایشون از تعریف و تمجید واقعا گریزان هستند.البته این از احساست خوب و پاک شما نسبت به ایشون و کسی نمیگه بده اخلاق ایکاروس جان اینه خوشش نمیاد.موفق و بر قرار باشید.
به ایکاروس عزیز دوست دانشمندم و ارجمندم
سلام و عرض ادب دارم(ایکاروس جان احتمالا ندیدن پیاممو مجددا خدمتون میفرستم)

ایکاروس جان میتونستم این مطلب جای دیگری ازاتون بپرسم و پاسخش را بهم بدهید اما نخواستم دوستان عطر افشانیمان از بیانات ارزشمند شما محرم بشن در مورد دوتا عطر تابستانی یکی Guerlain mandarine basilic و از برند چوپارد عطر Chopard Noble Vetiver for men کدوم یک میتونه در تابستان بهتر باشه؟ ولذت ببریم ازاش؟ اینکه در مورد کاراکتر این دو عطر هم بگین ممنون میشم.
به ایکاروس عزیز دوست دانشمندم و ارجمندم
سلام و عرض ادب دارم

ایکاروس جان میتونستم این مطلب جای دیگری ازاتون بپرسم و پاسخش را بهم بدهید اما نخواستم دوستان عطر افشانیمان از بیانات ارزشمند شما محرم بشن در مورد دوتا عطر تابستانی یکی Guerlain mandarine basilic و از برند چوپارد عطر Chopard Noble Vetiver for men کدوم یک میتونه در تابستان بهتر باشه؟ ولذت ببریم ازاش؟ اینکه در مورد کاراکتر این دو عطر هم بگین ممنون میشم.
سلام دوست عزیز پیشنهاد دوستانه دارم هرگز از بلک اورکید استفاده نکنید.بدترین کار تام فرد همین هست.طوری که دیگران منزوی میشوند و از شما دوری میکنند.من یک بار گفتم اگر زمانی خواستید کسی را متنفر کنید و از شما دور بشه در پوشیدن بلک اورکید شک نکنید.
به سام عزیز و کبیری عزیز با عرض سلام و احترام
جناب کبیری قطعا در اینکه دکتر ایکاروس یک عطار حرفه ایی هستند شکی نیست .و همه ما از ایکاروس خیلی چیزا در حال یاد گرفتن هستیم و یادگرفتیم از راز و رمز عطرها و کاراکتری که هر عطری به اون فرد میدهد. از سحر و جادوی عطرها و خیلی چیزای دیگر که تنها میشود این ها را از زبان یک نفر شنید و آن هم کسی نیست جز ایکاروس عزیز وگرانقدرهست و از انجایی که شما در کنار ایکاروس عزیز تجربه های زیادی به دست آوردید مصداق این شعر هستید.و نامی از شما بردم.
.گُل اندر زیر پا گسترده پر کرد ...... مرا با همنشینی مفتخر کرد

چو عمرم مدتی با گُل گذر کرد...... کمال همنشین در من اثر کرد
اما سام عزیز
انقدر در بین این دو عطر مردد بودم این دو کمی رمزآلود و سحر بر انگیز بودن تنها باید یک نفر این دو عطر را رمز گشایی میکردن و از افسانه ی آن ها و کاراکترشان حرف میزنند به تعبیری دیگر این دو را رام میکردن تا بتوانیم سوار بر آن ها شویم و آن شخص تنها ایکاروس بودن که به زیبایی پرده برداشتن از جادو و افسانه این دو عطر گفتند.الان بهتر میشود تصمیم گرفت که کدام را پوشید و سوار بر آن ها شد.
1 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو
به دوست عزیز و ارجمند جناب دکتر ایکاروس عرض سلام و ادب
واقعا تحسین بر انگیز هست توصیفات شما اونقدر زیبا توصیف میکنید بنده یک لحظه رفتم در دنیای این عطر ها و غرق در آن ها شدم .یک بار عرض کردم تنها زبان عطرها رو شما میفهمید و تنها اگر حرفی دارند عطر ها آن ها را تنها از زبان شما میشود شنید.
یک توصیه هم به دوستان دارم قدر ایکاروس ها رو بدانید دوستان محترم این افراد کم هستند.اگر نظر مثبت یا منفی میدن در مورد عطری ایشون بی دلیل نمیدن ایشون ضمن اینکه پزشک هستند با رایحه های عطر ها اشنایی کامل دارن. و کاملا از مضرات و فواید مواد تشکیل دهنده عطرها با خبر هستند.
من از همینجا از دکتر ایکاروس عزیز تشکر میکنم و به ایشان میگویم قدر شان را میدانیم.دکتر مچکرم.
البته سایت حرفه ایی عطر افشان یک سایت پیشرو هست چه در زمانی که در زمینه فروش عطر فعالیت میکردن و چه در حال که منبع تخصصی شدن در زمینه عطر و این را بگویم که سایت عطر افشان زحمت های زیادی کشیده که این دوستان بزرگواری همچون ایکاروس و سام و حسن کبیری و فریار و خیلی از عزیزان دیگر در یک سایت معتبر و خوب گرد هم آیند.
از مدیریت سایت خوب و حرفه ایی عطر افشان هم سپاسگذارم.
1 تشکر شده توسط : Mahan
به ایکاروس عزیز سلام و احترام

جناب ایکاروس لطفا نظرتون در مورد Cuir Garamante MCDI و Invasion Barbare بفرمایید و مختصرا توضیح بفرمایید با سپاس از شما دوست گرانقدر.
به ایکاروس عزیز و سام عزیز و حسن کبیری و علی حسینی عزیز

با اهدا سلام

خواستم بابت راهنمایی های خوب شما مراتب تشکر و قدر دانی را به حضورتان برسانم.با امتنان از شما بزرگواران.
1 تشکر شده توسط : ssh
سلام به مدیریت سایت عطر افشان
من با اینکه مدتی زیادی نیست که در سایت شما عضو هستم اما از سایت شما استفادهای زیادی در زمینه عطر کردیم و امیدواریم روز به روز در حوزه عطر بتوانید مراحل بالاتر را طی کنید و تمام عطرهای تخصصی که در این سایت مثل عطرهای نیش و معروف که بعضا جا ی آن ها خالی هست در سایت شما دیده شود .و ما همچنان با عطر افشان خواهیم ماند.خواستم مراتب حمایت را اعلام کنیم به امید موفقیت های روز افزون برای شما سایت عطر افشان.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir