نظرات | مهران فره راز
ترتیب نمایش
دوستان خیلی ممنون از جواب هاتون. از سایت عطر افشان هم تشکر می کنم. فکر بهترین انتخابم همین تنباکو وانیلی عزیز و دوست داشتنیه. مرسی
با سلام خدمت مدیریت محترم و دوستان گرامی
من یکی از طرفدارای این سایت هستم و واقعا خوشحالم که در مورد یکی از کالا های مورد علاقهء من یعنی عطر، جایی برای بحث و گفتگو به زبان فارسی وجود دارد.
یه سوالی داشتم. من در آستانهء ازدواج هستم و تا رنج ماکزیموم 1 میلیون 200 می خوام یک عطر به قول خودمون عالی تهیه کنم. اولین ملاک من اصل بودن کالا هست و یکی از دلایل من در سایت عطر افشان هم همینه. با توجه به تحقیق هایی که من کردم این عطر های پریویت و نیش تام فورد و برند آموآج جزء مواردی هستند که توی این رنج کمتر فیک دارن و کمتر سر ادم کلاه میره. عطر هایی که تا به حال داشتم هوم اینتنس، تام فورد بلک اورکید، تیری مگر، و 2 تا از عطر های ایو سن لورن بوده. من بین این عطر تام فورد و اینترلود آموآج موندم. ملاک هام هم نوت های متنوع عطر، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا و اطمینان از اصل بودن محصول هستش.عطر های شیرین رو می پسندم . سوال اولم انتخاب از بین این دو تا عطر هستش و یا اینکه در این رنج دوستان یک عطر عالی به من پیشنهاد بدن. دوم اینکه با توجه به گرون بودن این عطر ها چه برندی رو بخرم که امکان اصل بودنش بیشتر باشه و چطور از اصل بودن آن مطمئن بشم.
مرسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir