نظرات | Mourneus
ترتیب نمایش
چون عاشقش نشدم خریدم و دارم این عطر رو، مطمئنم در عام کسی نبوده که از بویی که حین استفاده من از این عطر از بنده ساطع میشده ناراحت شده باشه و اذیتش کرده باشه، این ادکلن بوی بسیار خوب و عادیه خوب و رو به بالایی داره البته برای من جذابیت های خاصی رو ایجاد نمیکنه که بخوام در موردش توضیحی بدم.
به دوستانی که ادکلن رو برای دیگران میزنن شدیداً پیشنهاد میکنم
چون برعکس عطری مثل اینترلود برای دیگران و خوشاینده و زننده نیست
ماندگاری و پخش بوی بالایی داره
و چون مارلی هست مطمئناً توی محیطی که کار میکنید یا تحصیل میکنید اگر تا امروز نشنیدید، میتونه تا مدت ها جزو بوهای خاص اونجا باشه.
وای که چقدر برام خاطره انگیز بود اولین ملاقاتم با P.L ... فراموش نمیکنم روزی رو که با دوستم (م.ج) برای تست چندتا ادکلن رفتیم ... ، توی یک روز سرده زمستانی، خسته و بی رمق، با کت شلوار و لباس های سنگینو اوور سنگینتر روی اونها و پاهایی که ده ساعت توی کفش های خوش شکل مردانه، اما خسته کننده و آزار دهنده حبس شده بود و لحظه شماری میکرد برای آزادیشون توی خونه و ماساژ آب گرم.. که یهو و توی یک لحظه همه چیز برای من متوقف شد و ماشین زمان به سرعت منو به جنگل های گلستان و ارتفاعات جهان نما برد توی همون ساعت، توی همون فصل، پاهام تا بالای ساق توی برف بود، روی صندلی چوبی کنار آتیشی با دود ملایم نشسته بودم و فقط بوی چرم و جنگل سرد با برف و چوب آتیشی رو حس میکردم... اینقدر برام جذاب و واقعی بود که چندبار صدا زدن دوستم رو نشنیده بودم و از خواب پریدمو دیدم ایستادم و م.ج میگه کجایی پسر!!؟ نظرت رو بگو !؟ خوبه یا نه ؟! و همون جا بود که P.L رفت توی لیست نخریدن های من... چون میدونستم عاشقش شدم و لحظه به لحظه فارق از هر فصل و شرایطی باید این بو رو استشمام کنم، میترسیدم توی مسافرت باشم و دلم بخواد با بوی این عطر سفر کنم به همون جایی که اولین بار باهاش رفته بودم و توی دسترسم نباشه! با خودم میگفتم نکنه بگیرمو برام عادی بشه و دیگه نتونم تک تک نت هایی که تو لحظه های اول پاشش شروع به عوض کردنشون میکنه رو حس نکنم! و از اونجا بود که تصمیم گرفتم هیچوقت این معجزه ی بهشتی رو نخرم و فقط هر روزی که دوست و همکار عزیزم (م.ج) اونو بزنه از درب ورودی شرکت تا اتاقمون لبخند بزنم و چشم بسته راه برم و تا رسیدم پشت میزم بگم مرسی :) ممنونم که امروزم رو ساختی دوست خوب من...
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی In The Dark
این عطر برای من کلی خاطره های قدیمی ایجاد کرد که تصویری ازش ندارم! حسی عجیب که گویا این بو از زمانی که قابلیت تشخیص و تفکیکشون رو پیدا کردم روزانه به مدت چند ثانیه خودش رو به من نشون میداده اما در ذهنم ثبت نکرده اما حالا که فرصت بوییدن طولانی این عطر رو پیدا کرده بودم یادآوری چندین سال خاطره ای شد که بوی حضورش رو توی تمام این خاطره های بی ربط حس میکنم اما تصویری ازش ندارم... مثل خواب مازراتی کوآتروپورته میمونه که فقط تصویر بیرونیش رو دارم اما داخلش بیشتر شبیه 206 میمونه برام lol اما این عطر نمیتونه برام عطر نیش و خاصی باشه، اما بازهم با تمام وجود عاشقشم اما هیچوقت نمیخرمش چون عقیده دارم نباید به عشق رسید تا ایراداتش رو نبینیم و از نزدیک حس نکنیم. بیشتر دوست داشتم برای همسرم خریداری کنم و این بوی جذاب و عاشقانه رو از ایشون به سمتم حسش کنم که خوشبختانه دوست نداره و همچنان عاشقانه به این عطر فکر میکنم
1 تشکر شده توسط : داریوش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir