نظرات | roham
ترتیب نمایش
سلام انتشار بو وماندگاری فوتو در چه حدیه؟رایحش شیک وبا شخصیت هستش؟
پاسخ مدیر : سلام ماندگاری خوبی داره و پخشش هم نسبتا خوبه. بله فکر می‌کنم
عرض سلام وخسته نباشید.لطفا ازنظر ماندگاری وشیکیه رایحه وانتشاربو {گرمتریا معتدلتر} لانکوم هیپنوز و جوپ وایلد را باهم مقایسه کنید. کدوم باکلاس ترهستش؟ سپاس.
پاسخ مدیر : سلام هر دو بوی شیک و مجلسی دارند و گرماشون در یک سطحه. ماندگاری و پخش هم تقریبا در یک سطحه و جوپ کمی در این دو فاکتور بهتره (علی رغم رأی کاربران که پخش جوپ رو کم زدند و برای من کمی عجیبه)
سلام به مدیریت با مرام.از نظر شیکیه رایحه ومانگاری وهمینطورانتشاربو هیپنوزهوم بهتره یا چیک کرولین هررا؟
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی، هر دو رایحه شیکه، ماندگاری و پخش تقریبا در یک سطح. هیپنوز بیشتر مجلسیه و شیک ییشتر برای استفاده روزانه توصیه می‌شه
عرض سلام و خسته نباشید.از نظر شیکی و کلاس بویی و همینطور انتشار بو واسه ۳ یا ۴ ساعت این ادکلن بهتر هستش یا پورهوم لالیک(کله شیری)لطفا تشریح کنید.پیشنهاد شما چیه واسه یه ادکلن خوش بو خاص و تاثیر گذاربا انتشار خوب؟تشکر.
پاسخ مدیر : سلام از نظر محبوبیت، ماندگاری و پخش تقریبا در یک سطحند. شاک رایحه ادویه‌ای با بوی شاخص تنباکو داره و لالیک بوی چوبی و مرکباتی. با سلیقتون یکی رو انتخاب کنید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir