نظرات | مهران
ترتیب نمایش
در پایان با اجازه ی همه میخام درود بفرستم به روح بلند و پاک شهدای مدافع حرم که دارند مظلومانه جنگیدند و در دیار غریب جان دادند، جناب جوکر اگر هیچ چیز را قبول ندارید از شما خواهش میکنم لااقل بخاطر احترام خون این شهدا و خانواده ها و بچه هاشونم شده، چیزی نگیم که دلشان بشکند، اینها نرفتند که بیگناهان را بکشند اینها رفتند با کسانی بجنگند که خوی وحشی گریشون بجایی رسیده که به کودک و نوزاد رحم نمیکنند.
دوستان میدونید چرا در فضای عطر چنین گفتگوهای عجیبی رخ میده، چون مقوله ی عطر بجای اینکه باعث نزدیک شدن آدم ها بهم بشه و اینکه آدم ها از ملاقات با هم لذت ببرند، متاسفانه شده عاملی برای تفاخر و از اون بدتر گول زدن و گول خوردن! برای مثال فرض کنید یک شخصی از لحاظ علمی و یا از لحاظ فکری و معنوی خیلی پره، اما از عطر آنچنانی استفاده نکرده یا پولشو نداشته یا اصلا براش مهم نبوده، به همین دلیل در برخورد با چنین شخصی یک پیشزمینه ذهنی نادرست برای خودمون درست میکنیم و حسابی براش باز نمیکنیم درحالیکه میتونستیم از وجودش کمال استفاده رو ببریم. با کامنتهای قبلی جناب جوکر موافق نبودم ولی این کامنت آخری بخصوص دو خط آخرش رو خیلی پسندیدم.
یک مساله دیگه اینکه موضوع عطر و ادکلن فقط به فخرفروشی و این چیزها تبدیل نشده، متاسفانه پول زیادی داره برای عطر و ادکلن از مملکت خارج میشه و میره تو جیب کمپانی های خارجی، مثلا قیمت بعضی از عطرها واقعا زیاده باز اگر توی کشور خودمون تولید میشد غمش خوردنی بود. من که بشخصه سعی میکنم از برند کشورهایی که دارن توی دنیا جنگ افروزی میکنند و روی سر مردم بی دفاع بمب میریزند و از تروریست ها حمایت میکنند عطر نخرم که بوی خوش من بشه بمب رو سر مردم بی دفاع.
خیلی ترکیباتش عالیه، عطری با این ترکیبات و معتدل یا خنک که مردانه باشه هست؟ میشه دوستان چند مورد معرفی کنند.
با اینکه توش کهربا و در تم پایانی قهوه و صمغ بکار رفته، خنک عنوان شده!
ترکیباتش بنظر خوب میاد، چرا گروه بویایی اش مشخص نیست! کسی تست داشته؟
چرا اسم اینکار با اینکه اسمش تاچ عود هست، عودی توش بکار نرفته!
1 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط
سلام به شما ایکاروس عزیز
تشکر فراوان بابت معرفی عطرها و دسته بندی کردنشون. از اینکه وقت گذاشتین خیلی خیلی ممنونم، امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید. دوست ندارم خداحافظی کنم ولی نمیخام بیشتر از این وقتتون رو بگیرم پس بدرود بنده را پذیرا باشید.
خدانگهدار
سلام به شما ایکاروس گرامی
باز هم ممنون از حسن توجه شما. شاید تعجب کنید اول هفته چمپیون میزنم تا وسط هفته، وسطای هفته سیلور میزنم، آخر هفتم ایسی میاکه بلو، با توجه به موقعیت هم از هپی استفاده میکنم، 26 سالمه و دانشجو هستم، انسان بانشاط و البته محجوبی هستم، احساسی و درون گرا هستم، درون گرا به این معنی که توجهم بیشتر به درونه نه اینکه گوشه گیرم، خیلی سریع با دیگران ارتباط برقرار میکنم، مذهبی نیستم ولی معنویات رو دوست دارم و عاشق طبیعت و بوی گل و گیاه و خاک و بوی میوه جات هستم، از بوهای گرم و تند و تلخ بیزارم، از بوهای خیلی شیرین هم بیزارم اگر گرم هم باشه که دیگه واویلا، خفه میشم. عاشق بوییدن گل رز هستم و اگه پیدا کنم تا بوشو تموم نکنم ول کنش نیستم، بوی زردآلو روحمو آزاد میکنه و طعم هویچ رو هم خیلی دوست دارم، یک گلی هم هست که نمیدونم اسمش چیه گلهای ریز سفیدرنگی داره و تقریبا درختچه ماننده و با بوییدن گلهاش یاد گل رز و طعم هویچ میافتم خیلی بوی آرامش بخشی داره. درباره تیپم بگم که زیاد رسمی نیست ولی جلف نمیپوشم و تقریبا شیک و ساده پوشم و هدف من هم از انتخاب عطر با در نظر گرفتن کامنت قبلیم، رسمی و کمی روزانه بودنه، خنک باشه و کمی شیرین و دارای تندی ملایم البته اینکه با زدنش بهم حس سبکی و تازگی بده خیلی مهمه. درباره قیمت هم سقفش دور و ور 200 تومان باشه البته اگه پیشنهاد خیلی خوبی دارین که از 400 بالاتر نره معرفی کنید اگه بوشو پسندیدم سعی میکنم بخرمش. ببخشید که پرحرفی کردم.
سپاس فراوان از شما.
سلام و درود فراوان به جناب ایکاروس عزیز، از اینکه نظر بنده رو خوندید و وقت گذاشتید پاسخ دادید خیلی ممنونم. آقای ایکاروس بابت راهنمایی تون همچنین بابت معرفی عطرها تشکر فراوان دارم. عطرهایی که من بوشونو میپسندم و استفاده میکنم کرید سیلور مونتاین، چمپیون، ایسی میاکه بلو و هپی کلینیک هستند. اگر برای شما مقدوره از شما میخوام عطر یا عطرهایی رو بهم معرفی کنید که خنکی و صمیمیت سیلور مونتاین و قدرت و مردونگی و تندی ملایم چمپیون و بوی خاص و معنوی و شرقی ایسی میاکه بلو و شادابی هپی رو داشته باشه و البته اگر دارای بوی گل رز هم باشه که خیلی عالی میشه. از مدیریت عطرافشان هم تشکر میکنم که نظرمو ثبت کردند. سپاس
سلام و درود به دوستان
امیدوارم مدیر سایت نظر بنده رو چاپ کنند. من خودم بوی سیلور مونتاین و خنکیش رو دوست دارم و از دوستان میخام که عطرهایی شبیه این عطر که تندی ملایمی هم داشته باشه و بوی گل رز و زردآلو بده که بوی رزتوش غالب باشه و با زدنش احساس سبکی بهم دست بده بهم معرفی کنند و البته بوی شیکی هم داشته باشه. با سپاس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir