نظرات | Nader
ترتیب نمایش
از دوستا کسی اگه اینکارو استفاده کرده نظر بده .
سلام و سپاس جناب ایکاروس عزیز
از وقتی که گذاشتین و پاسخ جامع و مختصر و مفیدی که ارائه شد کمال تشکر و و امتنان رو دارم. پس میشه گفت بو شامل تمام زیر مجموعه هایی میشه که با کیفییت های متفاوت ارائه میشن و عمدتاً تصنعی و مصنوعی و خیلی وقتها بدور از اون حالت نیچر و طبیعی و فابریک چیزی که ما در واقعیت با موارد پیرامون خود تجربه کردیم میشه ولی رایحه همون بهترین حس طبیعی از یک مورد مثل پرتقال , توت فرنگی و غیره.... هستش که برا ما ها اصل بودنش توی تجربیات بویایی قبلی و طبیعیمون حس شده . حالا بهتر حساسیت و دقت شما برای بکار گیری این دو واژه رو متوجه شدم .درست مثل انتخاب دو کلمه توی یه شعره که با وجود معنایی نزدیک بهم نمیتونن بار مسئولیت همدیگه رو برا القاء تمام احساسات یک شاعر به مخاطبش به یک اندازه منتقل کنن . باز هم از وقتی که گذاشتین ممنون و سپاسگذارم .
سلام
ممنون میشم اساتید یه کلن به لحاظ رایحه مشابه فارنهایت معرفی کنن سقف قیمت هم مهم نیست برام . یه کار مناسب تابستونه .پایداری و پخش بوی خوب و باز خورد عالی برام مهمه .با سپاس از همه اساتید
سلام خدمت همه عزیزان
ممنون میشم یه کار به لحاظ رایحه مشابه فارنهایت معرفی کنن دوستای عزیزی که حرفه ای هستن سقف قیمت هم مهم نیست برام . یه کار مناسب تابستونه برا منطقه جنوب کشور (خوزستان) ÷ایداری و ÷خش بوی خوب و باز خورد عالی برام مهمه .با سپاس از همه اساتید
ببخشین فارنهایت رو اشتباهی تایپ کردم (( فارانهایت))
سلام خدمت همه دوستان عطر افاشنی و سلام وخوش آمد ویژه به ایکاروس دوست داشتنی
حرفام رو توی سه بند اینجا میگم.
با وصفی که بنده خیلی وقت نیست توی این سایت عضو شدم ولی به جرات میگم به لحاظ توضیحات موجود بهترین سایت در راهنمایی عزیزان برای تهیه کلن های دلخواهشون هست و صد البته این امر ممکن و میسر نشده به جز بخاطر حظور اساتیدی مانند ایکاروس عزیز , آقای کبیری, آقای اجلی , و دیگرعزیزانی که البته بنده کمتر کامنت ها شون رو مطالعه کردم . این عزیزان اینجا با وقت گذاشتن های زیاد و به اشتراک گذاشتن اطلاعات گرانبهای خودشون در زمینه عطریات یعنی همون چیزی که همه مارو اینجا به نوعی دور هم جمع کرده بدون چشم داشت و فقط به حکم اینکه دانستن مسئولیت آگاه سازی رو به همراه میاره یک فضای بی مانند رو برای همه ما تدارک دیدن. بنده به نوبه خودم از همه این عزیزان کمال تشکر رو دارم .
و اما قسمت دوم حرفای بنده:بنده از سال 76-75 این کلن (Fahrenheit) و (Aramis 900 ) دارم استفاده میکنم ...ابته آرامیس رو از پیش تر هم استفاده میکردم ....(سوای اینکه Aramis 900 با سن و سال اون موقع من همخوانی داشت یا نداشت ولی دوسش داشتم و دارم ....و امروز هم اومده بودم که در باره فارانهایت کامنت هارو بازخوانی کنم ...............البته بعد از چند روزی که بخاطر عدم حظور ایکاروس جان به سایت سر نمیزدم ولی وقتی متوجه شدم که دوباره به اینجا اومدن حسابی خوشحال شدم که میتونم عرض ارادت خودم به ایشون رو مستقیم با خودشون مطرح کنم و بعنوان یه دوست از ایشان و همه عطر افشانی های عزیز بخوام این فضای قشنگ رو با حظور مثبتمون باز هم قشنگتر و مفید تر و دوستانه حفظ کنیم .مطمئناً دوستی ها پابرجا تر و زیبا تر از کنتکت های ناخواسته ای هستش که ممکنه گاهاً بخاطر نقد یه کلن ایجاد بشه ....صرف نظر از اینکه اساتید خودشون کاملاً به این امر واقف هستند و حرفای بنده زیره به کرمان بردنه .......با این توضیحی که دادم حالا که بررسی ( Fahrenheit) مصادف شد با بازگشت ایکاروس جان حالا دوست داشتن این کلن برا من ارزنده تر هم شده و بیشتر بهش افتخار میکنم .
و آخرین بند سخن :بنده به عنوان تازه کار ترین عضو این فضای مجازی از مسئولین عطر افشان میخوام یه باز بینی مجدد در طراحی سایت داشته باشن وامکاناتی برای بررسی نظرات هر کاربر رو بصورت یکجا برای محصولات مختلف در نظر بگیرن . آنلاین بودن اعضا و امکان پاسخ گویی همزمان ( چت روم) مرتبط با کارهای ارائه شده با نظارت هوشمند سایت.... اینها میتونن محتوای سایت و مخاطبین رو کمک کنند .
با سپاس ا ز عطر افشان و عذر خواهی بخاطر طولانی شدن مطلب
سلام جناب کبیری عزیز
در تائید گفته های جناب عالی باید عرض شود ایکاروس عزیز سخاوتمندانه و با حوصله ای مثال زدنی دست به کاری بزرگ در فضای مجازی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود از عطرها و ادکلن های موجود در بازار داخل و خارج از کشور زده بودند .بعنوان یک تازه وارد در این جمع متاسفانه سعادت استفاده از رهنمون های ایکاروس عزیز نصیب من نشد.اما با مطالعات چندین صفحه از مطالب ایشان در مورد برندهای مختلف اطلاعاتی زی قیمت بدست اوردم ولی باز هم جای خالی ایشان در این مجموعه و فضا شدیداً حس میشود .با توجه به مطالب ذکر شده در صورتی که خارج از مجموعه با ایشان در ارتباط هستین از طرف بنده و همه عطر افشانی های عزیز از ایشان در خواست کنید در تصمیم خود تجدید نظر کنند .از مدیریت محترم سایت عطر افشان هم انتظار داریم برای حل مسائلی که ممکن است مرتبط با یک عطر نباشد ترتیبی در نظر گیرند که در فضایی جدا گانه بحث و تبادل نظر های آموزشی منظور گردند . یقیناً اینکار موجب افزایش مراجعین و بازدید کنندگان سایت خواهد شد و کاربران بیشتر جذب عطر افشان عزیز خواهند شد . جناب آقای کبیری حتماً پیام بنده را به ایکاروس برسانید . تا بازدید کنندگان سایت بتوانند از اطلاعات ارزشمند ایشان بهرمند گردند. یاد آوری بفرمائید ذکات العلم نشره ......دانش اطلاعات در هر حوزه ای که باشد بجای خود ارزشمند و گرانبهاست با سپاس از برادر خوبم کبیری و امید انتقال حتمی درخواست بنده به ایکاروس دوست داشتنی
1 تشکر شده توسط : شاپور اتش
سلام خدمت دوستای عزیز .میخواستم از دوستان اگه کسی از این کار استفاده کرده نظرش رو در باره پخش بوی این کار بگه .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir