نظرات | Deadhead
ترتیب نمایش
حیف که قیمتش گرون شده
خانم سیما.
سرکار خان سیما
این کار یه کار گلی و میوه ای خوشبو با پخش و موندگاری متوسط هستش که فقط برای شیشه عطر زیبایی که داره خواهان زیادی داره و اصلا عطر خاصی نیست و به خاطر همین شیشه قیمتش بسیار بالاس متاسفانه تا جایی که پنجاه میل این عطر رو تا سیصد تومان هم قیمت میدن بعضی فروشگاه ها. من پیشنها میکنم کارای دیگه این برند مثل دریم ها و کارهای برند الی سعب رو تست بفرمایید.
1 تشکر شده توسط : Faaezaam
جوکر عزیز و عباس عزیز
دنیا انقدر کوچیک و حقیره و وقت بقدری تنگه که اصلا ارزش این رو نداره که مدام با هم در جدل باشیم. این صحبتها و این نقدها فقط زاییده سو_ تفاهمی هست که از اختلاف نظر بین افراد پیش میاد.از شما دو دوست عزیز و بقیه دوستان خواهش میکنم دیگه کشش ندید و با همدیگه با ملایمت رفتار کنید و بگذارید و بگذرید.توی هر جدلی اگه شما یه قدم عقب بکشید برنده اید چون با این رفتارتون طرف مقابل دوقدم به عقب تر میره و اینطور میشه که دوستی ها شکل میگیره.برقرار باشید دوستان من.
سلام دکتر.آفرین به شما و آفرین به پدر و مادری که شما رو به ما هدیه دادن.میدونم تایپ فکری شما چطوره و شما به خاطر این مسائل دوستان رو فراموش نمیکنید.این دوستمون هم دچار سو_ تفاهم شدن و اینا همش میگذره.همون گهگاه که میایین اینجا سر مسزنین غنیمتیه برای ما.برقرار باشید.
از دکتر عزیز و سام گرامی میخوام به این حرفها توجه نکنن و به کارشون ادامه بدن.دکتر خوب میدونید که همه بچه ها اینجا بهتون نیاز دارن و از ته قلب دوستتون دارن.از شما و سام عزیز میخوام که توجهی به این موجودات نشون ندید و ما رو تنها نگذارید.برقرار باشید.
مدیر محترم عطر افشان
اون موقعی که عطر میفروختید،کامنت هارو دونه به دونه چک میکردید و بعدا به نمایش میگذاشتید؛ بعد از مدتی بساطی بوجود آوردید که به خانواده دکتر توهین شد اما شما متوجه نشدید،چرا؟ چون اصلا نظارتی وجود نداشت ، به دلیل این که باز براتون مهم نبود . الان هم که از تبلیغ و اسم بردن سایتهای دیگه و محصولاتی که نیست ممانعت به عمل میارید چون میدونم که یه جور دیگه دارید به تجارتتون ادامه میدید و کاشف به عمل اومده که عطسرا ، مدیسه و یا سایتهایی که ازشون اسم میبرید و معرفی میکنید اینجا ،همشون متعلق به خود شما هستن.و حالا زیر کامنت دکتر نوشتید کجا بهتون توهین شده؟ !!
پاسخ مدیر : سلام
تبلیغ در نظرات ممنوع هست چون اگر ممنوعیت برداشته بشه با سیلی از تبلیغات در بخش نظرات مواجه خواهیم شد که این بخش رو کم فایده میکنه. اسم بردن محصولاتی که نیست ممانعتی نداره و این کار صورت میگیره.
نوع فعالیت جدید اقتضا می‌کنه که نظرات بدون تأیید نمایش داده بشن و این چیزی هست که فعلا به اون رسیدیم و در این نوع فعالیت برخی مسائل غیر قابل اجتناب هست. گرچه موافقم که در اتفاقات اخیر باید نظارت سریعتر صورت میگرفت.
فروشگاه‌ها به ما تعلق ندارن و بابت نامشون در اینجا به ما هزینه میپردازن. امیدوارم همه مراقب باشیم تا ندانسته موردی رو بیان نکنیم.
سلام به همه دوستان.ازتون خواهش میکنم در جواب این موجود گستاخ پاسخی ندید و ایشون رو به حال خودشون بگذارید.بالاخره خودشون خسته میشن و کنار میکشن،هرچند تجربه نشون داده که بعد از مدتی با اسم و پروفایل جدید و تیپ جدیدتر برمیگردن.بزارید راحت باشن ایشون و به حماقتهاشون ادامه بدن.ممنونم از همتون.یا حق.
1 تشکر شده توسط : جاوید
منم با نظر علی موافقم امیر جان.با توجه به خصوصیاتی که از خودتون گفتید،قطعا تق هرمس براتون مناسب تر خواهد بود.
آرش عزیز
زیاد حرف زدم،ببخشید منو.یکی این که با قیمت چهارص تومن هم انتخابهای دیگه ای میتونین داشته باشید و هم این که همونطور که فریار عزیز فرمودن این عطر شباهت زیادی به بلوشنل پرفیوم داره.یا حق.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir