نظرات | سیدادیب حسینی
ترتیب نمایش
بنده این عطر رو تهیه کردم ؛ کاملا مطابق با سلیقه ام بود و واقعا از رایحه ش لذت بردم مخصوصا نت میانی . از عطرافشان بابت کیفیت بسته بندی و سرعت تحویل کالا به شهرستان و اصالت جنس متشکرم .
همچنین از دوستان خوبم ( Reza king98 - Iman Ensan -نیما - شادمهر حاجیان ) بابت راهنمایی و مشورت خوبی که دادند تشکر ویژه دارم .
2 تشکر شده توسط : شهریار C.L.O.N.E.R
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم عطرافشان و اعضای گرامی
قصد خرید یک عطر به صورت دیفالت و ثابت رو دارم که بتونم در اکثر مواقع استفاده کنم . بین این کار و پاکورابان پور هوم مردد هستم .
حقیقتا خیلی از عطر سر در نمیارم ، 24 سالمه و از عطرهای تلخ و چوبی و سرسنگین لذت میبرم چون با روحیه م سازگاره . لطفا راهنمایی کنید و یا اگه عطر دیگه ای در این رنج قیمت وجود داره پیشنهاد بدید . متشکرم.
چرا جوابگو نیستید ؟
سلام . وقت بخیر .
لطفا اگه امکانش هست ، ترکیبات این ادوتویلت رو ذکر کنید بنده قصد خرید این عطر رو دارم اما بین این عطر و نسخه قبلیش مردد هستم و اگه ترکیباتش رو ببینم راحت تر میتونم تصمیم گیری کنم .
سوالی که پیش میاد اینه که نسخه قبلی شیرین+تلخه و این نسخه تلخ ، پس در ترکیباتشون تفاوت وجود داره ، در این حالت نسخه Vintage اخیر ، پخش بو و ماندگاری بیشتری داره درسته ؟ از نظر ماندگاری و پخش بو تفاوت فاحشی دارن؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir