نظرات | ⓛⓐⓝⓒⓔⓣⓣⓘ
ترتیب نمایش
سلام به آرش کریمی عزیز
موسچینو فوراور سیلینگ رو سمپلشو استفاده کردم و به نظرم شبیه calvin klein Truth هستش.
سلام
برای این فصل قطعا دی جیو پرفومو گزینه بهتری هست.
كار جديدGUCCI با نام GUCCIMUSEO FOREVER NOW كه يوني هست وبا غلظت اودو پرفيو م و رايحه شيرين تندش و با شيشه اي بسيار شكيل و زيبا به بازار اومده حتما تستش كنيد.
در این که این سایت یه سایت تخصصی. در حوزه روایح هست شکی نیست ، این رو با اطمینان کامل میگم چون بانک اطلاعاتی روایح این سایت دقیقا مطابق با سایت های معروف هست، ولی متاسفانه بعضی دوستان با گذاشتن کامنت های نامربوط ،رفتار تخصصی از خودشون نشون نمیدن، بحث علمی با بی احترامی کردن بسیار متفاوت است ،بنده هیچ ادعایی در شیمی و بیو شیمی و مواد آلی نداشتم و ندارم، فقط یه فرمول اشتباه رو همون طور که دوست عزیزم از اینترنت جستجو کردن و به اشتباه در اینجا نام بردن، همون فرمول اشتباه رو جستجو کردم ولی به نتیجه نرسیدم. استفاده از اینترنت و اطلاع رسانی جرم نیست حتی اگه یه کپی پیست ساده باشه،ولی باید درست اطلاع رسانی بشه، ذات انسان هم جایزالخطاست پس اگه اشتباه میکنیم انقد شهامت داشته باشیم که قبول کنیم همانطور که جسورانه میتوانیم یه مطلب رو به نام خودمون کپی پیست کنیم، اگر هم شهامت نداریم ، فضای سایت رو با کلمات نامربوط. مخدوش نکنیم.
سلام علی جان
من این کار رو یک بار تست کردم ، انقد پخش بو و ماندگاریش بالا بود که اذیت شدم و با چند بار شستن دستم باز هم بوی اونو احساس میکردم، از اصل بودن این کار مطمئن هستید?
1 تشکر شده توسط : پوریا علی نژاد
دوست عزیز
فرمول شیمیایی این ماده رو بدون ضریب عنوان کردید و باعث شد بنده یه فرمول شیمیایی اشتباه رو سرچ کردم و کلی وقتم رو گرفت ، در ضمن ضریب درست 1,3,3 هست نه 1,1,3.
سلام ایکاروس جان
من مخلصتم هستم فقط میخوام یاد بگیرم. ولی اشتباه یاد نگیرم.
نمیخواستم ناراحتت کنم ،ازت ممنونم هستم، ولی اگه خودت نگاه کنی همین اسمی که واسه فرمول آیوپاک این ماده میگی با اسم قبلیش فرق میکنه. من دنبال تری متیل اکسا بای سایکلو اکتان بودم که الان یه چیز دیگه شد.اصلا بیخیال من دیگه مزاحمت نمیشم، چون میدونم آزرده خاطر میشی. ممنونم از راهنمایی هات.
سلام شروين عزيز
ميخواستم نظرت رو در مورد atelier colonge gold leather بدونم .
سلام ایکاروس عزیز
در مورد اسانس اکالیپتوس یه مطلب خوندم که ماده اصلی اونو سینئول معرفی کرده بود ولی فرمولش با فرمولی که شما گفتید فرق میکنه و در ضمن از خواص درمانی اون گفته شده بود: C10H18O
این فرمول مربوط به تری متیل بای سایکلو اکتان نیست.
در مورد اصطلاح درگ کردن در عطر سازی تو گوگل سرچ کردم چیزی پیدا نکردم.
به نظر شما دونستن این مطالب و اصطلاحات واقعا برای خرید یه عطر لازمه?
همیشه برام سوال بوده که چرا دوستان هیچ سوالی در مورد این اصطلاحات ازتون نپرسیدن?
واقعا انقد تبحر دارند?
شایدم من یه عطر ساز نیستم.
به قول یکی از دوستان زیبا گفت:فقط بیک فیک این کار رو نداره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir