نظرات | frend
ترتیب نمایش
سلام. بریتیش لدر دانهیل تقریبا فضای مشابهی با این عطر داره. قیمتش هم آخرین باری که دیدم حدود یک چهارم این بود. هرچند از جمیع جهات این خیلی سره.
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام به ایکاروس عزیز
لطفا یه نقد در مورد این عطر بفرمایید. میوام بلاند بای بخرم.
1 تشکر شده توسط : بهی
خیر مقدم خدمت ایکاروس عزیز
سلام به ایکاروس عزیز و همه دوستان عطر افشانی
من عاشق آمواژ ممواغ هستم. کلاً به شدت به عطرهایی با فضای گیاهی اسموکی بسیار علاقمندم که تا حالا همین کار آمواژ و اسموک فورسول بای کیلیان در راس این علاقه بنده بودن. اما الان دیگه از جفتشون خسته شدم. لطفا در همین فضا عطرهایی بهتر از دوتا عطری که عرض کردم به من معرفی کنید.
3 تشکر شده توسط : Arsean صادق اف
سلام
دوست عزیز w در زبان آلمانی "و" تلفظ میشه. ممنون
2 تشکر شده توسط : هیچکس Daniel
سلام به ایکاروس عزیز و همه دوستان گرامی.
ایکاروس جان میشه لطف کنین و بفرمایید به نظر شما کارای خیلی تاپ آمواژ کدومان.
من خودم که جوبیلیشن مردونه، جوبیلیشن زنونه و اینترلود رو بیشتر پسند کردم.
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
ایکاروس جان به دادم برس.
چند سالی هست که به دنبال یه عطر گیاهی برای غروبای پاییز و زمستون هستم. قدم زدن زیر هجوم آسمون خاکستری. درختای بلند چنار که چیزی نمونده به آسمون برسن اما هیچوقت نخواهند رسید. چونکه خوابشون برده و از اطرافشون بی‌خبرن، یه خواب طولانی. من تنها. یه دوست برای این شرایط میخوام تا لذت نبودن بین آدما و فکر کردن رو با اون تقسیم کنم.
متأسفانه تا حالا نتونستم عطری برای این شرایط که خیلی دوستش دارم و برام مهمه، پیدا کنم. هیچ کدوم از عطرای چرمی مناسب نبودن. رو یاتاقان و هریتاژ خیلی حساب کرده بودم که علیرغم خوب بودن، رایحشون باب میلم نبود و چقدر تلخ بودن اون ناامیدی. هیچ کدوم از کارای کهربایی هم مناسب نبودن. اونجا هم رو امبر لوپ و اهیرا حساب کرده بودم که نشد. از بین همه کارایی که تست کردم و یا خریدم و استفاده کردم، اسموک فور سول یه کم نزدیک شد به چیزی که خواستم اما اون هم اون چیزی که میخواستم نبود. تا امسال خوشبختانه شما رو پیدا کردم. خواهش میکنم کمک کنین.
2 تشکر شده توسط : پارسی ssh
چشم.
متوجه شدم که چرم زوایای زیادی میتونه داشته باشه از یک چهره‌ی پر از درد اما در اوج صلابت مثل سرژف اوم تا نمایی پر از افاده و بی‌مایه مثل توسکان لدر. متوجه شدم که عطرایی که عاشقانه دوست دارم خیلی پربازخورد نیستن مثل کویغ داونژ، بلامی وتیور، پیور دیستنس ام، تاور 03 و سرژف اوم. این کارا رو به شخصیت خودم نزدیکتر دیدم. و عطرهای چرمی که پربازخوردن شبیه من نیستن مثل گلد لدر و توسکان لدر و رودیس. همینطور متوجه شدم که بعضی از کارا قصد دارن ادای چرم بودن درآرن، با داشتن یه نت که بویی شبه نفتی داشته باشه مث کویغ بایردو وگلد لدر. اما بعضی از عطرا واقعاً چرم هستن با تمام اصالت و خوبی و بدیهاش بازم مثل عطرای خوبی که بالا عرض کردم.
2 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی ssh
ایکاروس عزیز سلام.
تا الان تقریباً تمام عطرای چرمی رو که حدود سه ماه پیش فرمودین تست و بررسی کردم. بجزء کرید رویال انگلیش لدر. این کار رو واقعاً نتونستم پیدا کنم. چندتاشون رو خریدم ودارم باهاشون زندگی میکنم. حالا اگه ممکنه عطرای سطح بالاتری توی این خانواده بهم معرفی کنید یا اگه گام دیگری لازمه بفرمایید. ممنون از لطف شما
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران ssh
ایکاروس عزیز سلام
لطفاً این عطر رو بررسی کنید.
2 تشکر شده توسط : کریم عدن ور ssh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir