نظرات | il bianco
ترتیب نمایش
ایکاروس گرامی
با سپاس از پیشنهاداتت , حتما به مرور همه رو تست میکنم و نتیجه رو بهت میگم.بازم ممنون
با سلام خدمت ایکاروس بزرگوار
در رابطه با پرسش شما باید بگم دنبال یه عطر سیتروسی خالص نیستم , مثلا کاری مثل آکوا ویوا رو یه کار خیلی خطی لیمو و بدون پیچیدگی میبینم هر چند پخش بوش طبق گفته شما بین کارای تابستانی عالی.در واقع باید بگم دنبال کار تابستانی صرف نیستم اما کاری که در تابستان هم بشود استفاده کرد.برای همین اکثر مثال هایی که خدمت شما آوردم مثل فتش پور هوم کار تابستانی نیستند. در واقع دنبال آکورد سیتروسی به عنوان طعم دهنده ی آکورد های دیگر نظیر چوبی یا چرمی هستم. یک کار چوبی یا چرمی (یا چوبی چرمی) همراه با آکورد سیتروسی , دارای عمق و پیچیدگی و تلخ,یک کار masculine که با اندکی اغماض برای تابستان بشه چهار فصل استفاده بشه و ماندگاری خوبی داشته باشه و به سرعت محو نشه.نمونه ی همچین کاری و من در پیور ام دیدم اما نه در حدی که بی درنگ مبلغ 2 میلیون رو پاش بپردازم.البته شاید کمی در موردش زود قضاوت کردم و باید بهش فرصت بیش تری بدم ولی پیور ام با این توصیفات بالای 70 درصد نیاز های ذهنی من و بر آورده می کنه. هر چند به قول شما آکورد سیتروسی آنچنان درش پررنگ نیست.
با سپاس فراوان از وقتی که بزرگوارانه اختصاص میدی.
ایکاروس عزیز سلام
لیست فوق العاده ای ارائه دادی. از بین گزینه هایی که نوشتی من جدیدا acqua di viva و universalis رو تست داشتم, و حقیقت به دلایل زیاد که خارج از موضوع این کامنت هست نپسندیدمشون. از کارهای دیگه هم عود ایمورتل رو تست کردم که به نظرم خیلی سینتتیک هست. از بین تمام روایح سیتروسی تو کارهای مختلف بیش تر از همه رایحه سیتروسی کار شده تو پیور دیستنس نظرم رو جلب کرد که با چرم ترکیب شده و از ترکیب روایح چوبی-سیتروسی هم تو del forte by night بسیار لذت میبرم , با توجه به این که پیور دیستنس قیمت فوقالعاده بالایی داره (من 2100 قیمت گرفتم) فکر میکنی کارهای ارزون تر که سینتتیک نباشن و بشه تو فصل گرما تحملشون کرد کدوما هستن. مثلا فتیش پور هوم میتونه گزینه مناسبی باشه برای استفاده چهر فصل؟ این هم اضافه کنم که پوست من خیلی خشکه و اکثر عطر هایی که استفاده میکنم رو باید از مچ دستم استشمام کنم بعد از یکی دو ساعت برای بعضی از کارها مثل del forte شاید این مدت به نیم ساعت هم نرسه, برای همین دنبال گزینه سنگین تری هستم. در ضمن من امکان خرید و تست از ایتالیا برام فراهم هست.
با سپاس از وقتی که میذاری.
سلام دوستان گرامی, میخوستم خواهش کنم یه کار مرکباتی تلخ و سنگین بهم معرفی کنین. مثلا مرکباتی چرمی یا مرکباتی-ادویه ای. تو این سبک قبلا By Night Black Profumi del Forte for men رو داشتم و اخیرا puredistance رو هم تست کردم که هر چند خیلی از ویژگی هایی که می خواستم و داشت اما قیمتش اجازه خرید نداد. در واقع قبل از این دو کار کلا آدم شیرین پسندی بودم اما بیش تر بعد از تست puredistance فهمیدم بیش تر یه جور تعصب و محروم کردن خودم بوده تا انتخاب آزاد.امیدوارم منظورم و خوب رسونده باشم که دنبال چی هستم.
با سپاس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir