نظرات | مرضیه
ترتیب نمایش
وای خیلی بد بود! موافقم.من هم فراری داد ! خیلی عطر خاصیه .حتما خودتون قبل از خرید امتحانش کنید
زهرا جان من مجموعا ۵ پاف می زنم.قبل از استفاده گردنم رو با مرطوب کننده بدون بوی QV چرب میکنم بعد۲ بار اسپری میکنم .دوبار دیگه هم روی شال یا بلوزم اسپری میکنم.پاف آخر را روی موهام اسپری میکنم.متوجه شدم که برای من ماندگاری عطر روی مو خیلی بیشتر از پوست بدنه.فقط یک پاف بیشتر نزن و خیلی هم عطر رو نزدیک موها نکن.با فاصله اسپری کن که مو حالت چرب و خیس به خودش نگیره.
کل تجربیاتم بود ! امیدوارم بهت کمک کنه!
من از دسته ی کسانی هستم که وقتی عطر می زنم جز خودم کسی متوجه نمیشه.حتی اگر شیشه عطر را خالی کنم.مدل پوستم اینطوریه.
یه روز رفتم مغازه و خواهش کردم عطری به من معرفی کنند که اقلا کسی که کنارم نشسته متوجه بشه عطر زدم (فقط متوجه بشه ها! خفه نشه) دیگه پخش و رد بو بماند.
فروشنده ی متخصص این عطر را به من پیشنهاد کردند.و الحق که پیشنهاد هوشمندانه ای بود.من خودم تعجب می کنم که چجوریه این تنها عطریه که وقتی زدم چند بار شده که اسم عطرمو پرسیدن.(قبلا دیور ادیکت هم داشتم اما این اتفاق نیفتاده بود)
غالب افراد این بو رو می پسندن.تند و آزار دهنده نیست.وقتی می مونه بیشتر بوی گل میده تا میوه.ملایم تر میشه.دوستانی که گفتن اولش یه بوی مصنوعی داره درست می گن.یه کم که می گذره قشنگی بوش معلوم میشه.
من پیشنهادش می کنم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir