نظرات | توحید
ترتیب نمایش
من این عطر رو خریدم ، روز قبل خریدم هم اون رو کامل تست و بررسی کردم تو فروشگاه و فردای اون روز خریدمش. به نظر من عطر خیلی با کیفیت و با بوی عود و چوب و دودی که داره خیلی به خواسته من نزدیک بود. من دنبال یه کار سنگین و تلخ با موندگاری و پخش بوی خوب بودم که همه اینها رو تو این کار دیدم و تو خریدش شک نکردم. اصلا هم توقع چنین قیمت مناسبی رو براش نداشتم . دیدم اینجا خیلی بحث های شخصی و تنش ایجاد شده که بخشی از اون قابل درکه برای من که چرا بعضی افراد اصرار دارند که رفرنس و مرجع دنیای پیچیده عطر باشند. نه تعداد عطر هایی که تویه کمد کسی هست و نه اطلاعات و دانش یک فرد در دنیای عطر نمیتونه نظر و مبنای تصمیم گیری برای بقیه باشه ، بلکه فقط و فقط میتونه خود اون فرد رو در خرید و انتخاب عطرهاش هدایت کنه. دوست عزیزی که انقدر اصرار داره که اینجا به افتخار نظراتش دست بزنند باید بهش بگم ، دوست عزیز درنهایت این نکته بیولوژیک رو در مورد آدمها (نه عطرها) بدون که حس بویایی آدمها با همدیگه کاملا متفاوته و بویی که در خاطر شما ایجادناراحتی ، بی کیفیتی و ناهماهنگی می کنه در بینی فرد دیگری که وارد بشه هیچ بعید نیست احساس رضایت ، آرامش و انرژی بکنه و این نه به این خاطر هست که شما 500 تا عطر تو کمدت داری و من 2 تا!!! به خاطر اینه که حتی خاطراتی که شما از دوران نوزادی و حتی از اجدادت در دی ان ای به ارث بردی ، اونها هم در تلقی تو از خوب و بد بودن یک بو ارتباط مستقیم داره. خود من در مستندی دیدم که تو اون مستند به دنبال تولید مشمئز کننده ترین و بدترین بو بودن تا تولید کنند (برای استفاده در صلاح های زد شورش و متفرق کردن مردم با پخش اون بو ، بدون آسیب زدن به افراد) . تو اون مستند که یک لابراتوار حرفه ای داشت روش کار میکرد و فرمول و ترکیب اون هم مسلما سری بود ، در تست بوهای مختلف یک بو (مثلا بوی استفراغ ) رو که روی افراد مختلف تست می کردن یکی براش حال به هم زن بود و یکی حتی میگفت بدش نمیاد ادکلنی حتی از این بو داشته باشه ! . پس ببین دوست عزیز شما زمانی میتونی نظرت رو به صورت یه نظرکارشناسی و علمی ارایه بدی که به جای 500 تا ادکلن تویه کمدت 500 تا بینی و مغز داشته باشی ! (البته شاید 500 تا در جامعه آماری برای یه عطر کافی نباشه من اطلاع دقیق ندارم )
1 تشکر شده توسط : پارسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir