نظرات | علیرضا
ترتیب نمایش
شباهت بسیار زیاد با نمونه اصلی ... با تغییر نوت کمتر اما ماندگاری عالی به طوری که با یک پاف بعد از 12 ساعت و شستن دست قابل استشمام است و پخش بوی خوب... در کل ارزش خرید خیلی بالایی دارد
1 تشکر شده توسط : nikkihaghighat
عطری بسیار خوشبو که رایحه گل های بهاری و میوه ها بخصوص توت فرنگی در اون مشهوده و موندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داره.
به نظر من بوی بسیار خوب و دلنشینی داره ،در ابتدا بوش ترشه به خاطر ترنج ولی در ادامه بوی بسیار خوبی میگیره که شباهت زیادی با کرید مونتین واتر پیدا میکنه از نظر پخش و ماندگاری خیلی خوبه.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
رایحه خیلی شبیه به اینوکتوس ودر بین عطر های تابستانی از نظر پخش و موندگاری رتبه بالایی داره.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام بنده درحال حاضر از این ادکلن استفاده میکنم .به نظر من از بین سایر کپی های کرید اونتوس ، کیفیت خیلی خوب ، شباهت بسیار خوب، ماندگاری و پخش خیلی خوبی هم دارد با تشکر.
2 تشکر شده توسط : محسن مقدم ملودی
سلام ، نمیدونم شما چه طور هیچ شباهتی بین این و هرود نمی بینید در قسمت توضیحات محصول هم ، به این تشابه بسیار زیاد اشاره شده است.
باسلام با نظر آقای Dior کاملا موافقم تولیدات جدید آبکی شدن به نظر من هم ریو هوم اینتنس بسیار از تولیدات جدید ارزش خرید بالاتری داره و پخش بو بسیار خوب و ماندگاری عالی داره.
1 تشکر شده توسط : تارایا
سلام خیلی ممنون Shahrooz riazi بابت این کوپن.
سلام خانم yasamin ،به نظر من این محصول که خودم داشتم و با خود لالیک مقایسه کردم از نظر شباهت بسیار عالی کار شده با ماندگاری و پخش بو خیلی خوب، توضیحات محصول را هم مطالعه بفرماییدبا تشکر.
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری
با سلام ،در تایید نظر دوست عزیز آقای خسروی من هم این کار و هرود رو باهم تست کردم واقعا خیلی شباهت خوبی به هم داشتن ماندگاری و پخش بوش نسبت به هرود مقداری کمتر بود ولی با این حال کیفیت خوبی داره وارزش خرید بالایی دارد.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir