نظرات | مـحـیــا
ترتیب نمایش
آیا بین این کار و Bonbon Viktor&rolf شباهتی وجود دارد؟
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
یه بلایند بای موفق دیگه! این کار امروز صبح به دستم رسید..اول از همه ممنون از ارسال به موقع و بسته بندیه دقیق سایت خوب عطر افشان :) عطر بسیار دوست داشتنی هست..تغییر نت ها به وضوح احساس میشن..شیرینی ملایم و کنترل شده و البته از بطریه زیباشم نمیشه گذشت :) ماندگاریشم بنظرم خوب میاد چون از ساعت 10 که به مچ دستم زدم تا الان که 1:30 ظهره به وضوح احساس میشه با اینکه چند بار دستمو شستم..درکل تو این رنج قیمت به نظرم یکی از بهترییین گزینه هاست!
پس احتمالا معتدله برام..مرسی از راهنماییت عزیزم لطف کردی ❤
Misha جان میتونم بپرسم به نظر شما طبعش به چه سمتی متمایله؟ گرم یا سرد؟ و اینکه برای چهارفصل مناسبه بنظرتون؟
به نظرم خیلی به اکلت لانوین شباهت داره...
ببخشید میشه یکم راجع به رایحه اینکار توضیح بدید؟ یا اینکه تقریبا مشابه چه عطرایی هستش و شیرینیش در چه حده...
سحر جون از پاسخ بسیار خوب و کاملی که دادین بسیار ممنونم :* من متاسفانه امکان تست هیچکدومشونو ندارم و میخوام بدون تست بخرم...بیشتر دوست دارم کاری که میخرم تکراری نباشه یه جورایی خاص منظورمه...حالا میتونم نظر شخصی خودتون رو بپرسم که بین این دوتا کدوم رو بیشتر میپسندین؟ با توجه به اینکه نظراتتون رو تا الان تو این سایت خوندم و خیلیم قبولشون دارم میگم :)
سلام من یه عطر معتدل میخوام که شیرینی داشته باشه اما زننده نباشه و واسه استفاده ی روزانه مناسب باشه همچنین بوشم تکراری نباشه دوستانی که استفاده کردن بنظرتون این میتونه گزینه ی مناسبی باشه؟؟ سی کی این تو یو چطور؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir