نظرات | BBE
ترتیب نمایش
سلام من این عطر رو خریدم با batch code 38mn02 که تولید 2015 هست. به نظرم از نظر پخش و ماندگاری قابل قبول هست. نمره ای که به این عطر میدم به شرح زیره:
رایحه: ملایم و تلخ 9/10
پخش بو : متوسط 6/10
ماندگاری: خوب 8/10
ارزش خرید: 8/10
نوع رایحش بسیار دلنشین و آرامش بخشه. نسبت به dior homme جدید پخش و ماندگاری بیشتری داره
منم امروز این کار رو تست کردم..من که اصلا خوشم نیومد از بوش و کمی هم منزجر کننده هم بود. ولی الحق والانصاف ماندگاری بالایی داشت و حتی دستمو که شستم بوش همچنان پابرجا بود. کاش این مقاومت رو عطرهای دیگه داشتن
سلام خدمت دوستان و سروران.. بنده این عطر رو از عطرافشان خریداری کردم ، و خیلی سریع لطف کردند به دستم رسید. بعد از مدتی استفاده از این عطر باید بگم اگر بخوام به این عطر امتیاز بدم به این صورت امتیاز میدم:
رایحه:عالی (9/10) مخصوصا تم آخرش
ماندگاری:خیلی خوب(8/10) تقریبا بوش تا یک روز رو لباس میشینه
پخش بو: ضعیف( 5/10) انتظار بیشتری داشتم
در کل انتظار بیشتری از پخش بو این عطر داشتم، و فکر میکنم با مقایسه ای که از تستر قدیمی این عطر داشتم مقداری ضعیف شده است و فکر نمیکنم دوباره این عطر رو بخرم.
سلام، این عطر توسط چه کسی طراحی شده؟ من از [...] نگاه کردم اطلاعاتش با توضیحات شما هماهنگ نیست! سال 2005 توسط Olivier Polge طراحی شده بعد توسط فرانسوا دماکی ریفورموله شده؟
پاسخ مدیر : بله ظاهرا همینطوره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir