نظرات | ندا خانوم
ترتیب نمایش
سلام خانوم Faaezaam .لطفا میشه با توجه به تست هایی که از این عطر ها داشتین و سلیقه شخصیتون از بین این عطرهایی که نام میبرم لطف کنین بگین از نظر پخش بو و خط بو و ماندگاری و خوشبویی کدام بهتره و در الویت قرار داره؟
1 Want
دسکوارد2 وانت
2-کلینیک هپی زنانه
3-آزارو پور اله اکستریم
4-بیلیو
5-بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی
6-لووه کویزاس کویزاس کویزاس پشن
اگه مورد دیگه هم باشه از نظر خط بو و ماندگاری بهتر از این موارد میشناسین معرفی کنین ممنون میشم.
کاش یه ادکلن زنانه هم پیدا بشه معرفی کنین که بوش برسه تا سر کوچه هر چی گرفتم از جنیفر استیل تا کیم کارداشیا تا باربری خوشایندم بوده ولی از نظر پخش و ماندگاری راضیم نکرده. جز وومینیتی که خاص و دوست داشتنی هست برام ماندگاریش بیشتره تا پخش .اگه کسی سراغ داشت چند تا ادکلن معرفی کنه ممنون میشم.
سلام.خانم صوفیا شما مدل گلد این برند رو هم تست داشتین؟ اگه اره از نظر رایحه و پخش و ماندگاری این مدل و گلد چه تفاوتی با هم دارند؟ممنون.
سلام. کاش این عطرم تو شگفتانتون بزارین .ممنون میشیم.
1 تشکر شده توسط : فهیمه
سلام.یک بار سالها قبل این عطرو تست کرده بودم خوشم نیومدو شک داشتم اصل باشه. این بار چون پخش و ماندگاری برام مهمه با توجه به نمرات دوستان دوباره سمپل این عطر و گرفتم .برا من اصلا پخش و ماندگاری نداشت .وبوی خوشایندی ازش حس نکردم.من یه ادکلن با پخش و ماندگاری عالی می خوام از روایح پودری و صابونی و گلی میوه ای خوشم میاد ولی کاراملی و زیاد شیرین رو نمی پسندم ممنون چن تا عطر با این ویژگی ها با پخش عالی و موندگاری معرفی کنین؟
سلام امروز این عطر به دستم رسید.عطر خوشبویی هست به نظرمن همین بوی فلفل خاصش کرده من که دوست دارم بوشو پخشش خوبه ولی ماندگاریش از پخشش بهتره.کسی عطر با ماندگاری و پخش عالی سراغ داره بهم معرفی کنه فقط کاراملی و زیاد شیرین نباشه . از عطر های پودری و صابونی و گلی میوه ای بیشتر خوشم میاد...؟
1 تشکر شده توسط : آرامیس
سلام کسی نظری راجب این ادکلن نداره؟
بین عطر گس بای مارسیانو و جنیفر استیل کدوم یک پخش و ماندگار بیشتر داره؟
سلام.کسی این عطر و گرفته تازگیا پخش و ماندگاریش چطوره؟این عطر فیکم داره؟ و اینکه نسخه جدید ریفورموله شده یا خیر؟ممنون
سلام.من این عطر رو با کلی تحقیق و بلاند بای گرفتم. عطری خاص با شکوه با وقارو ارامش بخش مثل اقیانوس با پخش و ماندگاری عالی.هیچ کدوم از اطرافیانم بوی شوری حس نکردیم بر خلاف نظر بعضی دوستان .رفته رفته هم خوشبوتر میشه هر چی بگم از این عطر کم گفتم.این همه ادکلن گرفتم هیچ کدام به انداره ومنیتی این شاهکار تبری به دلم ننشسته بود.ممنوم اقای مدیر گرامی با صبر و حوصله به سوالاتم جواب دادین و راهنمایی کردین. ممنونم عطر افشان
پاسخ مدیر : خواهش میکنم
در شادی ها استفاده نمایید.
2 تشکر شده توسط : آناهیتا کیان سمیه ج

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir