نظرات | طاهره کنعانی
ترتیب نمایش
سلام . من این عطر رو مثل عطرهای دیگه بدون تست خریدم . اما الان پشیمانم. چون اصلن اون چیزی که فکر میکردم نیست. بوی عجیبی داره که تا حالا به مشامم نخورده. از بوش سرم درد میگیره و سنگین میشه. نمیتونم ازش استفاده کنم. حالا چکار کنم
سلام . من قبلا نظری در مورد ارسال رایگان داده بودم. . شما زحمت کشیدین و تماس گرفتین و راهنمایی کردین
خواستم بگم این سری که ازتون خرید کردم پست هیچ مبلغی نگرفت . و به احتمال زیاد دفعه قبل هم اشتباه از من بوده . برای اینکه حقی گردنم نباشه این رو میگم. چون دفعات قبل برادرم همراه با موارد دیگه تحویل گرفته بود و این دفعه خودم شخصا تحویل گرفتم و متوجه این اشتباه شدم.
عطر خوشبوییه . من شخصا به دلیل علاقه ای که به ازارو داشتم خریدم ولی اطرافیانم خیلی ازش تعریف کردند. که باعث شد از انتخابم مطمن تر بشم.
پاسخ مدیر : بسیاری از محصولات آزارو از جمله این کار (هم مردانه و هم زنانش) بسیار خوب و با کیفیت هستند و به همین دلیل یکی از برندهای موفق هست.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir