نظرات | امین
ترتیب نمایش
سلام.من هم شرایط مشابه با شما رو داشتم در ابتدای امسال. خودم آرامیس 900 و وود راکی دارم .رایحه شون رو می پسندم ولی به لحاظ موندگاری و پخش چندان راضی نبودم. بر اساس تجربه این چند ماه ،فکر می کنم در ابتدای کار دو شیشه خرید کنید و لازم نیست از کارهای گران قیمت شروع کنید.بنابراین در رنج 300 تومان می تونید دو عطر داشته باشید.و تدریجا با روایح و نتها آشنا بشید تا سلیقه خودتون رو بهتر بشناسید. اما به عنوان یک کار شیرین لالیک پورهوم یا هممون لالیک شیر رو پیشنهاد می کنم و در دسته کارهای تلخ کارتیه پاشا رو پیشنهاد می دم. هر دوباکیفیت، نسبتا گرم اما تا حدود زیادی چهار فصل و بی آزار هستن و بعید می دونم از خریدشون پشیمون بشید. کارتیه پاشا کلاسیک تر و مجلسی تر و تلخی ملایمی داره و مناسب کت وشلواره اما لالیک شیر هم از نظر من قابل قبول برای مجالس رسمیه. ماندگاری هر دو خوبه و پخششون هم قابل قبول باید باشه. بوی هر دو رو امتحان کردم و پسندیدم اما در کل هر رایحه رو حداقل بعد از 15 دقیقه از اسپری کردن قضاوت کن.خصوصا در مورد پاشا که برای من اینطور بود. تو کارهای کلوین کلاین، وان شوک فور هیم بوی گرم و شیرینیه و پخش و ماندگاری خوبی داره. نت پایه ش هم توتونه. خودم البته تست نکردم ولی دوستان از بوی توتونش لذت برده بودن.و با این پخش و ماندگاری هم قیمت فوق العاده مناسبی داره.هر سه عطر پیشنهادی من الان تو سایت موجود هستن.در ضمن افوریا رو تست نکردم ولی فکر نمی کنم پخش و اماندگاری بالایی داشته باشه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir