نظرات | پیمان
ترتیب نمایش
من اصل این کار رو تست نکردم ولی ریوش به نظرم جالب نیست. یه بوی تند تنباکو شبیه کاپیتان بلک میده
1 تشکر شده توسط : میثم حسن زاده
این ادکلن رو چند روز پیش خریدم
به نظرم بوی آب هویج میده. از نظر موندگاری و پخش هم جزو ضعیفترین ادکلن هایی هست که تا الان گرفتم
من دنبال یه ادکلن با رایحه ی پایه قهوه هستم. آیا رایحه اصلی A*Men قهوه هست؟ غیر از این دیگه چه ادکلنی با این مشخصات وجود داره؟
دوستانی که این محصول رو با قیمت بالا خریداری میکنن نمیدونم اطلاع دارید یا نه، عطر بیک ( شماره 22 ) دقیقا همین رایحه Gucci Pour Homme هست تقریبا با همون پخش و ماندگاری و قیمت شش هزار تومن! تنها بدیش اینه که 7.5 میله و زود تموم میشه ولی اگه تعداد بخرید خیلی به صرفه تره.
این عطر رو بدون تست از عطرافشان خریدم. رایحش خوبه من بوی مربا آلبالو یا آلبالو خشک رو احساس کردم در کل بوی خوبی داره فکر نکنم کسی باشه که بدش بیاد. پخش و ماندگاریش هم خوبه. در کل با توجه به حجم بالا و قیمتی که داره یه انتخاب خوب میتونه باشه.
من از روی نظرات و تعریف تمجید های کاربران این عطر رو خریدم. اولین چیزی که با بوش به ذهنم رسید بوی لیمو عمانی و ادکلن تق هرمس بود. حالا نمیدونم چقدر مشابه کرید اونتوس هست ولی در کل خوشم نیومد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir