TED LAPIDUS - Altamir

تد لاپیدوس آلتامیر

مردانه
کد کالا : ATR-44752
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تد لاپیدوس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-44752
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 35
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,625,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

TED LAPIDUS Altamir - تد لاپیدوس آلتامیر

نخستین بار در سال 2007 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، بهار نارنج، آناناس ، یاس، شکوفه پرتقال ، گل پنجه مریم ، دانه تونکا ، مشک ، کهربا، چوب درخت ساج ، نعناع هندی ، خس خس اشاره کرد.

برند تد لاپیدوس
سال عرضه 2007
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، بهار نارنج، آناناس
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال ، گل پنجه مریم
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، چوب درخت ساج ، نعناع هندی ، خس خس
نمره کاربران
Altamir-تد لاپیدوس آلتامیر
رایحه
4.6
5 رای
ماندگاری
4.2
5 رای
پخش بو
3.8
5 رای
طراحی شیشه
4.2
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان عزیزم سلام
اجالتا قصد ریویو این عطر خوش رایحه را ندارم لیک با خواندن نظر دوست عزیزمان جناب مهدی خسروشاهیان ( چه فامیلی ی زیبایی ) به یاد مطلبی افتادم .
قبلا بارها عرض کرده ام که تکیه بر نمرات مقیود و مندرج در هر صفحه از صفحات عطور ، اشتباه است .
برخی مواقع عطربازان پس از شکست در خرید و برآورده نشدن توقعات ایشان از عطر خریداری شده ، حین عصبانیت نمراتی غیر واقع را ثبت میکنند و به نوعی بجهت حصول آرامش از عطر انتقام میگیرند .
آیا عصبانیت ایشان اشتباه است ؟
البته که خیر ! زیرا این عمل از جمله اعمال صادره ی انسان است و میتواند از همگی ما سر بزند .
عصبانیت هرچند که زیبنده نیست لیک جزء لاینفک ژنتیک ماست .
لیک اشتباه ، تصمیم گیری حین خشم است که بی شک در اغلب موارد منجر به شکست و پشیمانی ست .
مثل تصمیم جناب خسروشاهیان عزیز ما که همانطوری که عرض کردم طبیعی ست کاملا !
ادله : در ابتدای نظر ، ایشان این عطر را بسیار خوش بو توصیف کرده اند . استفاده از قید " بسیار " نمره رایحه را حداقل از ۸ عبور میدهد زیرا قید " بسیار " تنها یک پله از ممتاز یا خارق العاده ( نمره کامل ) پایین تر است .
پس نمیتواند لایق نمره ۱ باشد که بی شک خود ایشان که تجربه ی کافی در این سالیان کسب نموده اند اکنون و در آرامش موکد اند بر آن .
حقیر نیز با توصیف ایشان ( بسیار خوش بو ) در خصوص رایحه این عطر شایسته بو ، موافق ام .
یادمان نرود : این عطر جزء روایح نزدیک است مثل مثلا به کیفیتی دیگر ، دی اند جی د وان !
حال اینکه تا چه میزان کسب ِ توفیق کرده است ازین باب ، مطلبی دیگر است !
به تصویر تبلیغی این عطر در بالای صفحه دقت کنید ! کاملا گویاست !
پخش ِبسیار در اینگونه عطور سم است و نمره ی توفیق آن را بشدت نزول و حتی سقوط میدهد ! ماندگاری نیز نباید بیش از سه ساعت باشد .
عطور نزدیک عطرهایی هستند با روایح محرک و به منظوری خاص و سفارش شده که حتما باید بر پوست افشانده شوند و شعاع پخش آنها نباید از حداکثر نیم متر عبور کند و رایحه نباید ریسک بپذیرد بر گیرندگی مخاطب و مختص فضای بسته فرمول و نیز ماندگاری آنها نباید از سه ساعت فراتر رود تا مزاحم استراحت نشود و از سویی بایست بسیار معتدل و متعادل باشد ایضا به نحوی فرمول شود که چهار فصل باشد یا برای خروجی در دمای اطاق تنظیم شده باشد . عطرهای نزدیک پس از تحقیق و آمارگیری ( انتخاب نت ) و دقیقا برای خوش آمد مخاطب فرمول میشوند یعنی اولویت آنها بر ذائقه ی مصرف کننده میچربد .
عطرهای نزدیک معمولا یونی نیستند و بخاطر نوع انتخاب نت ها در منظوری خاص ، معمولا برای یک دسته ( یا زنان یا مردان ) فرمول میشوند تا نهایت تاثیرگذاری را تحصیل کنند لیک نوع یونی ی آنها هم هست که مقصودی ویژه تر را هدف دارد .
محرک یعنی چه ؟
خروجی عطر را با فرومون قیاس نکنید و اشتباه نگیرید !
فرومون را برای تحریک پیش از توفیق آشنایی فرمول میکنند و عطور محرک را برای پس از توفیق آشنایی !
یعنی شما باید ابتدا در آشنایی توفیق ایجاد کنید و سپس از اینگونه عطور استفاده کنید برای :
ثبت خاطره به طرزی که در صدر فایل خاطرات مخاطب واقع شود .
وظیفه ی اینگونه عطور این است که خاطره ی شما را فراموش ناشدنی یا حتی الگو ، میزان ، واحد و مرجع کنند در قیاس !
ایضا راجع به طراحی شیشه که در عین سادگی بسیار زیبا و لایق بر عطرهاست .
در همین صفحه ، دوست دیگری نیز چنین نمراتی را بر این عطر مقیود کرده اند لیک تنها نمرات نزدیک تر به واقع بر این عطر را دوست عزیزمان جناب دانیال ثبت کرده اند و اگر این عطر را پس از مطالعه نظر حقیر و تحقیق در خصوص دلائل فرمول آن انجام دهید میبینید که شایسته ی نمراتی بالاتر است !
نت های تاپ نت و خصوص قلب را ببینید !
بر منظور آنها تفکر کنید !
ایضا بر نت های درای داون و مقصود دیگر آنها به موازات دیگر نت ها اندیشه کنید !
میبینید ؟
انتخاب هایی شایسته اند برای آن دو منظور خاص ( القای حس لطافت شناختی و تسلیم قلب - القای قدرت و خشونت مردانگی ) که زنان بر هر دوی آنها نظری ویژه و خاص دارند !
یعنی مرد باید ضمن قابل اتکاء بودن ( خشونت مردانه در راستای حمایت زنان و نه در جهت خلاف آن ) ، لطافت شناس و تسلیم آن باشد یعنی طپش قلب مردان در آن راستا باشد !
یعنی همان که مردان میگویند : دل به تو دادم !

گذشته از این مایل ام مطلب بسیار مهم دیگری نیز به کلیه ی دوستان ام عرض کنم :
پس از تصویب قوانین جدید معطرات در ایران ، حوالی ۵ سال پیش ، کاملا مشخص و محدوس قریب به یقین بود که چند اتفاق بزرگ در خصوص معطرات در ایران می افتد که البته یادم هست همان سال هم خدمت دوستان ام معروض کرده بودم :
- گرانی چندین برابری عطور
- کمیابی یا در برخی برندها نایابی عطور اصیل
- توسعه ی قارچ گونه ی برندهای تازه تاسیس ایرانی به دو دلیل : گرانی عطور خارجی پس از تحصیل مالیات خرده فروشی و از سویی قوانین جدید در خصوص عدم ورود کالاهایی که امکان ساخت در درون کشور دارند .
- وفور عطور فیک ( کل ضمائم تقلبی )
- وفور عطور تقلبی ( شیشه و جعبه اصل اما مایع عطر تقلبی )
- واگذاری امتیاز برخی برندها به ایران تحت نام مایع عطر ، اصلی اما پکیجینگ در ایران )
- وفور قارچ گونه ی عطور مشابه سازی شده
و...
بدترین نوع ، عطور تقلبی ست ! یعنی چه ؟
یعنی شیشه و پکیج کاملا اصلی و بچ کد کاملا صحیح و قابل استعلام ِصحت حتی مایع عطر ( برای خریداران کم تجربه یا عطربازانی که اولین بار است آن رایحه را تجربه میکنند ) هم شبیه به رایحه اصلی ، خصوص در تاپ نت !
اما مایع عطر و رایحه : تقلبی !
دو سه روز پیش در همین صفحه نظرات دوست عزیزی راجع به عطر آکوا دی جیو از جورجیو آرمانی مثبوت بود که : افتضاح !! بد بو ترین عطری که تا بحال بوییده ام !!
حال آنکه همه ی ما میدانیم آکوا دی جیو یکی از زیباترین روایح و از افتخارات عطار بزرگ و شهیر آن است و اصلا از محالات است که کسی هرچند مخالف با این گروه از روایح ، چنین صفت هایی به این عطر به یاد ماندنی در تاریخ عطور نسبت دهد !
هرچند که نسخ جدید از باب ریفورموله با نسخی که ما قدیمی تر ها استفاده یا تجربه کرده ایم متفاوت است در پرفومنس یا حتی اندکی در رایحه ( بدلیل حصول نت ها از مواد خام متفاوت یا حصول از طریق آزمایشگاه تحت عنوان نت های سنتتیک ) لیک مع الوصف تخصیص این قیود هنوز هم بر این عطر نامقتضی ست !
پس چه اتفاقی افتاده است ؟
دوست عزیز ما درگیر عطور تقلبی شده است کمااینکه خود ایشان در انتهای نظر خویش از فرط تعجب از مطالبی که خوانده بوده و تفاوت آنها با تجربه ای که اکنون کرده ، حدس معترف زدند که نسخه تقلبی بوده است !
از این دست ، اینروزها به وفور در سایت خودمان و همه جا خوانده و مواجه شده ایم !
دوستان عزیز جوان ام خصوص عطردوستانی که به تازگی به جرگه ی عطربازی پیوسته و به دنیای عطاری و معطرات ورود کرده اند ، مهمترین نکته در خرید عطر ، اکنون ، و با این اوضاع و اوصاف این است :
خرید عطر از جای مطمئن !
یادتان باشد : هر گرانی بی حکمت و هر ارزانی بی علت نیست !
عطرافشان ثابت کرده است که منصف است در تخصیص بها، پس بر نسخ ارزانتر حتما ذره بین بیاندازید !
خدا میداند حتی نمیدانم مدیر عطرافشان کیست ، تا کنون تنها تماس تلفنی ما یک بار بوده آنهم توسط عطرافشان ( احتمالا جناب مدیر ) با این حقیر صورت پذیرفت ، با هیچ یک از پرسنل عطرافشان افتخار آشنایی نداشته ام که البته این نشان از سعادت اندک و حقیرانه ی این حقیر است لیک نیک میدانم که همگی از بهترین ، شریف ترین ، خوشبو ترین و بهشتی ترین فرشتگان این سرزمین اند .
این گفتم که بدانید عرایض من تبلیغ نیست که ذینفع نیستم لیک عقیده من است هرچند که اگر ریز و دقیق شویم در میابیم که همه ی ما اعضاء از ذینفعان عطرافشانیم !
هم به او منفعت میرسانیم و هم از او منفعت میپذیریم و این ارتباطی با خریدهای ما ندارد !
دیگر اینکه اگر عطری خریدید که رایحه آن با توصیفات مقیوده ی کاربلدان و نخبگان این سایت مخالف بود بلافاصله به اصالت عطر خویش مشکوک شوید و ریویو را به زمانی موکول کنید که ازین باب اطمینان حاصل کرده باشید !
اکنون ، هیچ یک از آیتم هایی که قبلا میتوانست ما را از اصالت محصولمان مطمئن کند کاربرد ندارند ! مثل بچ کد و انطباق آن ذیل شیشه و جعبه یا سرچ موفق بچ کد از سایت های مربوطه ! چرا که بچ کد کاملا صحیح است و شیشه و پکیج اصیل است و حتی : عطر پلوم است !!
تنها راه ، قیاس رایحه توسط خبرگان این دانش است و چون این آیتم بر همگان میسر یا در دسترس نیست پس تنها راه باقی ، خرید از مکانی معتبر است . مکانی که توسط چند خبره ی باتجربه کنترل میشود .
اگر جای مطمئنی یافتید آن را تغییر ندهید و حتی اگر عطر مورد درخواست شما موجود نبود از ایشان بخواهید موجود کنند ، اینگونه از آنها خواسته اید به جای شما زحمت کوشش و کنکاش را برای یافتن اصیل ها متقبل شوند که همه ما میدانیم امروزه و با این شرایط ، یکی از سخت ترین کارهاست ایضا از دانش ایشان نیز به رایگان بهره برده ایم .
خلاصه که ای دوستان عزیزم خصوص ای جوانان دوستدار عطور و علاقمند به روایح ، امروزه فصل خزان عطور است بر ما با تاسف !
هرچند که خزان نیز روایح زیبای خود دارد لیک بیشترین احتمال بیماری ( خرید اشتباه ) درین فصل است .
مراقب سلامتی خود باشید !
همه شما لایق ترین اید بین همه هموطنان ما ( از هر هزار نفر تنها یک نفر چون شما هست ) که بهترین و خاص ترین روایح را بیابید و بپوشید و چنان معطر و شیک پوش باشید که مابقی نتوانند چشم از شما برگیرند و اینگونه الگو باشید بر آنها تا روز بروز بر آمار جنتلمنان و جنتل وومنان ، شیک پوشان و خوش بویان افزوده گردد بواسطه ی کوشش و تقبل زحمت شما درین دنیای معطر عطرها !
عطرها خوش بیان ، خوش مقصود و خوش قلب و خوش منظور اند به راستی !
شما بهترین اید در خصوصیات رفتاری و سلیقه پس لایق بهترین هائید از دنیای عطور .
و حضور همه ی ما درین خانه به همین دلیل است و هر یک ، زحمت خود کشید به حد توان .
خوشبوترین و خوشخوترین بمانید برای آن دسته از هموطنانی که لیاقت شما دارند ایضا برای خدای خود که از دیدن و بوییدن شما لبخند زند و لذت برد !
درود خدا بر همه ی شما
19 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : امیر علوانی حسین رفیعی

1
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
1
طراحی شیشه
عطر بسیار خوش بویی و شباهت هایی به سرجف ناکسوس داره ولی تو زندگی ۴۰ سالم عطری کم موندگار تر از این نه دیدم نه تست کردم .
18 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک مرتضی ع

3
رایحه
3
ماندگاری
2
پخش بو
2
طراحی شیشه
اصلا ارزش تست هم نداره
05 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

7
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
7
طراحی شیشه
رایحه : ترکیبی از کهربا ( امبر) و مرکبات کمی رایحه زنانه است،
زمان استفاده : مناسب فصول پاییز و زمستان، بصورت دم دستی و روزانه.
پخش : متوسط.
ماندگاری : ٣ الی چهار ساعت.
طراحی شیشه و افشانه : ترکیب طرح شیشه و رنگ مایع عطر جالبه ولی افشانه واقعا ضعیف.
در کل اگر طرفدار عطرهای امبری هستین، با قیمت مناسب می تونید بخرید و حتما فول ور کنید و داخل کیفتون باشه، من پارسال تهیه کردم و راضی هستم.
24 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Sajjad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟