Kajal - Dahab

کژال (کجل) دهب

زنانه
کد کالا : ATR-39785
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کژال
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-39785
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 175
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «دهب» در قالب ادو پرفیوم و در اندازه 100 میلی‌لیتری عرضه شده است و یکی از عطرهای زنانه برند کژال به‌شمار می‌رود که سرشتی جادویی، سحرآمیز و هیپنوتیزکننده دارد. کلمه «دهب» (یا ذهب) در عربی به معنای طلا است و عطر «دهب» نیز با الهام‌گیری از ویژگی‌های طلا می‌خواهد حال‌وهوایی لوکس و بی‌نقص به دارنده‌اش هدیه کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کژال
عطار روزندو متئو، کریستین کاربنل
سال عرضه 2015
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، سیب
اسانس میانی سدر ، گشنیز ، میوه گل ساعت
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی
نمره کاربران
Dahab-کژال (کجل)  دهب
رایحه
8.7
6 رای
ماندگاری
8.5
6 رای
پخش بو
8.3
6 رای
طراحی شیشه
8.2
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کژال
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
متاسفانه این عطر مدتی هست که فیکش تو بازار اومده و بسیار زیاد شده و کاملا شبیه اورجینالش هست
28 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Mehran

سلام و روز خوش به دوستان عزیزم:
Dahab از برند خوب و خوش ساخت Kajal که بارها در معرفی به دوستان ازش نام بردم، یک کار میوه ایی - سیتروسی - نیمه پودری و بسیار خوشمزه هست.
شروعی جذاب و تقریبا شیرین با حضور میوه های معطر و گرم( نت پشن فوروت) و رگه هایی از نت آبدار و تر وتازه سیب داره که رایحه آغازین کار رو خیلی جذاب و خوشمزه کرده. با وجود این حجم از روایح خوشمزه و معطر ، طراحی خیلی سنگین و لوکس در نظر گرفته شده و اصلا با رایحه ایی چیپ و ساده روبه رو نخواهید شد. شفافیت نت های میوه ایی به کار رفته در این عطر بسیار بالا بوده و اون حس سنتتیک و گزنده در بعضی کارا مثل کریکه از ترنزی و یا اغلب کار های میوه ایی دیزاینری رو نخواهید داشت و همین امر کمک شایانی به بالا بردن کیفیت این عطر کرده.
نت پشن فوروت فضا و سهم بیشتری رو در نخستین هرم بویایی این کار به خودش اختصاص داده و کاملا حضورش قابل تشخیص هست. بعد از گذر از این استارت خوشمزه و شیک میوه ایی، حجم کنترل شده ایی از پچولی و مشک و خراشی خفیف از نت های چوبی و خشک، فضای عمومی عطر رو کمی سنگین تر و رسمی تر میکنه که به اعتقاد شخصی من زیباترین مرحله بویایی دراین مرحله از عطر اتفاق میوفته. رایحه ایی نیمه فروتی و چوبی و خاکی که کاملا کارکتر یک بانوی شیک پوش ، مهربان و زیبا رو به مخاطب خودش القاء میکنه.
برند کژال خیلی کارهای قوی و خوبی داره و از عطار های کاربلد و به نامی برای خلق محصولاتش استفاده میکنه و من خودم متعجب شدم از اینکه اولین کامنت رو برای این کار خوب دارم می نویسم. همسر من این عطر رو استفاده میکنه و من شخصا از نزدیک بارها با رایحش سر و کله زدم و از اون لذت بردم و پیشنهاد خوبی میتونه برای بانوان باشه. عطر خیلی تینیج نیست و سن پوشش اون میتونه از 30 سال به بالا جذاب تر عمل کنه. پرفومنس کار خیلی خوب هست و از پخش و ماندگاری کاملا رضایت بخشی برخورداره.
روزهاتون شاد و بی دغدغه
07 شهریور 1401 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : پارسا نیا سولماز
وقت شما به خیر.
سوالی داشتم. می خواستم بدونم از نظر شما این عطر قابل استفاده در گرمای تابستون هست؟ و اینکه نت مشک باعث کمتر شدن طبع خنک عطر نشده و حس خنکی و تازگی نتای میوه ای تا پایان حس می شه یا نه؟
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه بابک
سلام و احترام شایسته جان:
باید خدمتتون عرض کنم این عطر کاری خنک به حساب نمیاد و با ارفاق میشه طبعی معتدل را براش در نظر گرفت. حس و آکوردهای میوه ایی کار هم با اینکه فرش و شارپ در نظر گرفته شده اند، ولی به هیچ عنوان طبعی خنک را برای مخاطب القاء نخواهند کرد.
در درای داون و نت ماندگار عطر هم حضور مشک و ادغامش با پچولی خراش هایی چوبی و نیمه پودری رو ایجاد کردند که گزش های پچولی، حالاتی نیمه خاکگون را نیز به رایحه عطر بخشیده است.
موفق باشید دوست عزیز
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه نازی جاوید
خیلی ممنون از پاسخ گویی شما.
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟